Hra o 3 miliardy Vojtěch Ščevík a Cyril Křůpala. 1 Vývoj tržeb na E-shopech 8%

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 PaySec pro neziskové organizace. 2 Co je PaySec  Internetový platební systém  Založený na předplacené peněžence  Otevřený klientům všech bank.
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
AUKRO – TRENDY V PODVODECH
1 SEZÓNA ZIMNÍ SEMESTR Co je UNIpoker? (kdo jsme, pro koho je liga?) •Vysokoškolská amatérská pokerová soutěž pro studenty, absolventy a přátele.
Prémiová automatická objednávka
Ekonomická gramotnost
JJ Mois Année Notebook pro studenty VŠ Informační materiál určený pro studenty Nabídka od
Řízení informatiky a systémová integrace - IT583
Tutoriál EBSCOhost Collection Manager ~ Účet Approver
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Věrnostní program.
OEMFPPOpen Open Value (s omezeným rozsahem) Open Value (pro celou společnost)OVSSelect PlusEAEAS Zákaznický profil Organizace kupující nový počítač nebo.
| Copyright© 2010 Microsoft Corporation Markéta Douděrová Microsoft PŘEDSTAVENÍ:
D RUPAL + E SHOP BY E VIL. CZ Dec Přátelé, tudy ne, tudy cesta opravdu nevede... Jára Cimrman - mistr slepých uliček.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
JEDI KNIGHT ™ JEDI ACADEMY ™ FAST & EASY ™ Licencováno na LucasArts 2003.FAST & EASY je obchodní známka uživatele Rodian.
Manažerská informatika 1 - 4MSDN AASnímek 1 Manažerská informatika MSDN AA … DreamSpark
Manažerská informatika 1 - 4MSDN AASnímek 1 Manažerská informatika MSDN AA doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Ing. Markéta.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
Bohdana Stoklasová Národní knihovna ČR
 V tržním systému se ekonomické subjekty (na jedné straně výrobci, prodávající, na druhé straně nakupující zákazníci (domácnosti, firmy, vláda a státní.
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
Komunikace a stimulování prodeje
Databázové systémy 2 Cvičení č. 2 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
On-line multikošík Pro ještě pohodlnější objednávání na
2. Tržní systém A. Zboží B. Peníze C. Nabídka, poptávka D. Konkurence.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Internetové služby Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Online platby – minulost, současnost, budoucnost.
EVIDENCE PŘÍJMŮ A VÝDAJŮ
Registrace do Sevenpoint2 – Enroll now 1.Nejdříve se přihlásíte k odkazu na http//saksa. 2.Klik na Enroll.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
VÝROČNÍ KONFERENCE,,Operační program Rybářství příležitost pro produkční rybáře“
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Manažerská informatika 1 - 4
JJ Mois Année Notebook pro studenty VŠ Informační materiál určený pro studenty Nabídka od
Produkty finančního trhu Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
DELTA – Střední škola informatiky a ekonomie, s.r.o. Správce informačního systému Jakub Hrnčíř 4.B.
CRM a jeho možné využití
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Testování efektu přímé komunikace na vybrané skupiny zákazníků Dr. Max Březen 2015.
8. Marketing.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_12 Název materiáluBěžný účet,
Ing. Veronika Dostálková MBA ZADLUŽOVÁNÍ Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_18 Název materiáluSplátkový.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
FINANČNÍ GRAMOTNOST BEZHOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK ZŠ HejniceZ.Hyxa.
Bezpečný nákup na internetu
Ceny PRODUKTŮ NA FINANČNÍM TRHU
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
TICKET RESTAURANT® CARD
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Přihlášení.
AUKRO.cz Ladislav Majdič Dobrý den,
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Oblíbený platební nástroj
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
Úvod od MS Dynamics NAV Příklad nad podej a následky tohoto procesu v systému (sklad, položky zákazníka a věcné položky ( finanční transakce na účtech.
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Jednoduchá evidenční pokladna rychlé a levné řešení EET
Transkript prezentace:

Hra o 3 miliardy Vojtěch Ščevík a Cyril Křůpala

1 Vývoj tržeb na E-shopech 8%

Proč nedosahujeme tohoto objemu již nyní? PRODEJCE

Jak nahradit prodejce: Dobré umístění splátek na stránkách e-shopu •Splátka jako součást ceny • Vyplnění údajů bez nutnosti opustit stránky e-shopu •Propsání již jednou vyplněných údajů v objednávce do žádosti o půjčku •Rychlá informace o schválení •To je základ, existuje něco účinnějšího ?

Jak nahradit prodejce: Plný košík •Kupující kupují jak dražší, tak i více produktů •Prokazatelně zvyšuje hodnotu nákupu u e-shopu vybraného partnerského e-shopu. Data Home Credit. před nastavením Plného košíku po nastavení Plného košíku

Jak nahradit prodejce: Reklama na splátky •Může suplovat nedostatečnou implementaci splátek •Zrychlí rozhodnutí o nákupu u těch, co splátky využívají •Může zvýšit hodnotu nákupu u těch, co o splátky využívají •Dokáže ale reklama přesvědčit i ty, kteří o splátkách normálně neuvažují?

Jak nahradit prodejce: Chat / Videochat •Pomůže vyplnit žádost •Může dokonce poradit s výběrem zboží •Při nedostatku vlastních prostředků nabídne splátky •Zvolí správný splátkový produkt a rozptýlí obavy z něj •Chat ale vyžaduje vyškolené operátory, existuje i něco méně nákladného ? Celé video 3live shopu e na adrese

Jak nahradit prodejce: Gradace nabídky spojená s nabídkou splátek •Postupné nabídky o málo dražšího zboží zvyšují výši nákupu •Výše nákupu jde často přes nákupní limit •Jasná příležitost pro nabídku splátek 500 Kč •Za 500 Kč navíc získáte širší obrazovku. •Na splátky měsíčně pouze 1000 Kč/měs Kč •Za1000Kč navíc získáte zobrazení v 3D •Na splátky pouze 1100Kč/měs Kč navíc •Za 1500 Kč navíc získáte TV od premiové značky •Na splátky pouze 1150Kč/měs. Vybraná TV za 9999 Kč

Home Credit a Pay U - Přidaná hodnota platební metody •Integrace splátek do platební brány přinese další výhody spotřebiteli i e- shopu • Platby jsou rychleji na účtě u prodejce •Důvěryhodnost a bezpečnost plateb • Přehlednost • Jeden „klik“ • Vše na jednom místě

Děkujeme za pozornost