Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: 22. 4. 2013 666 222www.netdirect.cz.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: 22. 4. 2013 666 222www.netdirect.cz."— Transkript prezentace:

1 Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: 22. 4. 2013 obchod@netdirect.czfacebook.com/netdirect800 666 222www.netdirect.cz

2 2 Ještě než vložíme zboží do košíku

3 Dostupnost informací záruka na detailu produktu reklamační proces Záruka a reklamace způsob budování značky a konkurenční výhoda anebo taky ne! Záruka a reklamace 3

4 4

5 5

6 Správné názvosloví APEK: ihned k odeslání, ihned k odběru, u dodavatele, na dotaz, k dispozici (datum) Zobrazování přesných údajů A/B testování Dostupnost zboží 6

7 7

8 8

9 Cena dopravy v celém průběhu objednávkového procesu A/B testování cen dopravy Doprava zdarma – konkurenční výhoda Doprava 9

10 10

11 11 40 % nakupujících zavře nákupní košík, protože náklady na dopravu se zobrazí příliš pozdě 55 % uživatelů opustí objednávkový proces kvůli vysokým nákladům za dopravu

12 Termín v detailu produktu Adekvátní výběr způsobů dodání nabízet pouze reálné možnosti s konečnou cenou Standardem se stává osobní odběr Termín dodání 12

13 13

14 14

15 Otázkou není jestli zobrazovat, ale kde a jak! A/B testování Zapojení zákazníků věrnostní systém, testování produktů, dotazníky Implementace hodnocení třetích stran heureka, facebook, twitter, odborné servery atd. Hodnocení produktů 15

16 16

17 17

18 Dražší produkty nabídka úvěru, úvěrové kalkulačky, akční nabídky Objemové slevy cash-back, věrnostní karty, pobídky Finance 18

19 19

20 20

21 Zobrazování platebních metod v průběhu objednávkového procesu A/B testování Nabídka platebních metod vše s mírou Platební metody 21

22 22

23 23

24 FAQ, fórum, e-mail, kontaktní formulář, live chat, telefon Rozsah a zobrazení na e-shopu Zákaznický servis 24

25 25

26 26

27 Způsob zobrazování produktů detail produktu, po přidání zboží do košíku Základem analýza objednávek síla prodejnosti jednotlivých produktů četnost prodeje produktu A a současně B Související produkty 27

28 28

29 29

30 30 Vložili jsme zboží do košíku

31 Stránka košíku Osobní a fakturační údaje Možnosti dopravy a platby Rekapitulace Potvrzovací stránka Ideální počet kroků v objednávkovém procesu? Kroky v objednávkovém procesu 31

32 Povinná registrace Nepromyšlené kroky Velký počet polí Rušivé prvky Špatně seskupené informace Nadbytek nebo nedostatek informací Pozor na Best Practices! „Chyby“ v objednávkovém procesu 32

33 33

34 34

35 35

36 36

37 37

38 38

39 39

40 Správně implementovaný analytický nástroj Google Analytics: cíle, e-commerce modul Uživatelské a vlastní testování Ankety a dotazníky Jak zjistíme, že máme problém? 40

41 41

42 42

43 43

44 Uživatelské testování malé a pravidelné, vlastní a cizí e-shopy usertesting.comusertesting.com, userfly.comuserfly.com A/B testování visualwebsiteoptimizer.comvisualwebsiteoptimizer.com, optimizely.comoptimizely.com Teplotní mapy myx.czmyx.cz, crazyegg.comcrazyegg.com Testování „prototypů“ usabilityhub.comusabilityhub.com, verifyapp.comverifyapp.com Uživatelské a vlastní testování 44

45 Google dokumenty Jednoduché, implementace na úrovni stránky qualaroo.comqualaroo.com, kampyle.com kampyle.com Komplexní, implementace na úrovni webu surveymonkey.comsurveymonkey.com, uservoice.comuservoice.com Ankety a dotazníky 45

46 46 Pokud to všechno znáte, využijte to E-shop je živý tvor Dělejte postupné kroky

47 Ptejte se… @radekswaczyna radek.swaczyna@netdirect.cz Děkuji za pozornost @radekswaczyna radek.swaczyna@netdirect.cz obchod@netdirect.czfacebook.com/netdirect800 666 222www.netdirect.cz


Stáhnout ppt "Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: 22. 4. 2013 666 222www.netdirect.cz."

Podobné prezentace


Reklamy Google