INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/13.0005 Zahájení projektu: 01.01.2010 Ukončení projektu: 30.11.2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
managementu znalostí podle
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
CZ.1.07/2.3.00/ Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko-výzkumnou kariéru Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika – Polská republika 2007 – 2013 „Rozvoj lidských zdrojů česko-polského Slezska“ Program Operacyjny.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Odbor Evropských programů1 Priorita 3 OP RLZ Rozvoj celoživotního učení Opatření 3.2 Podpora terciárního vzdělávání, výzkumu a vývoje PhDr. Kateřina Pösingerová,
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Realizace a výstupy zakázky „Kvalitní management ve vzdělávání – cesta k úspěchu“ Realizátor zakázky: Asistenční centrum, a.s. Sportovní Most.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Monitoring dalšího vzdělávání
Cesta k modernímu vzdělávání
Koncepce DVPP pro Českou republiku. Obsah prezentace Cíle koncepce a rámec její tvorby Obsah koncepce Priority státní vzdělávací politiky Poradní sbor.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
PRAXE PRO ŽIVOT PRAXE PRO ŽIVOT CZ.1.07/1.1.00/ Projekt určený gastro oborům.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Konkrétní změny v české verzi CAF 2013 oproti CAF CZ 2009 Pavel Kajml Unie zaměstnavatelských svazů ČR.
Inovace (v) Modelu Excelence EFQM
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
Prioritní osa 4 Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání jednání Řídicího výboru Operačního programu Výzkum,
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Personální plán pro podnikatelský plán
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Reg. č. projektu: CZ.1.07/2.3.00/ Název projektu: Měření výkonnosti Rozvoj lidských zdrojů v oblasti výzkumu měření a řízení výkonnosti podniků,
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Polytechnické vzdělávání v praxi
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Transkript prezentace:

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: EVALUACE PROJEKTU DLE MODELU EXCELENCE EFQM Zpracováno pro workshop AUTOEVALUACE Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení (CZ.1.07/4.1.00/ ) Zpracovala: PhDr. Marie Bílová Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola s.r.o.

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: STRUČNÁ CHARAKTERISTIKA ŠKOLY Kapacita: 100 žáků střední škola, 200 studentů vyšší odborná škola • Profilové zaměření střední školy: Sociální činnost ŠVP: S námi do světa tvořivosti a pomáhání ŠVP: Podnikání v sociálních službách • Profilové zaměření vyšší odborné školy Sociální práce a sociální pedagogika Personální řízení

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: STUDENT – PRAXE – EXCELENCE • projekt je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu České republiky • realizace projektu v období leden 2010 – listopad 2011 Realizátor projektu Střední škola sociální a Vyšší odborná škola s.r.o. Dubí III – Pozorka

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: Zaměření projektu: • Tvorba studijních materiálů se speciální didaktikou, která umožňuje efektivní samostudium • Zkvalitnění vyššího odborné ho vzdělávání • Pilotní ověření studijních materiálů odborníky z praxe a studenty VOŠ • Evaluace odborné praxe z pohledu potřeb studentů a sociálních partnerů se zaměřením na větší propojení teoretické a praktické výuky • Podnikání v sociálních službách

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: Model excelence EFQM • 9 oblastí z toho 5 oblastí jsou předpoklady a 4 oblasti jsou výsledky Každá oblast má své dílčí kapitoly

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: VEDENÍ • KULTURA VEDENÍ (angažovanost vedoucích pracovníků) • ROZVÍJENÍ PROCESŮ ŘÍZENÍ (analyzování a zlepšování) • ZÁKAZNÍCI A PARTNEŘI (vzájemné ovlivňování) • KULTURA CHOVÁNÍ VEDENÍ K LIDEM • MANAGEMENT ZMĚNY (identifikujeme a podporujeme organizační změny) Popis projektu v kapitolách: Inspirace studentů VOŠ napsat projekt (skupina studentů chtěla začít podnikat) Vedoucí pracovníci se angažují ve vzdělávání pro projektové manažery a získávají zkušenosti v realizaci projektů menšího rozsahu Podpora týmové práce zahrnutím do organizačního řádu pro příslušný rok (týmy jdou napříč organizačním řádem)

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: POLITIKA A STRATEGIE • VZTAH STRATEGIE K SOUČASNOSTI A BUDOUCNOSTI (respektování současných a budoucích potřeb zainteresovaných partnerů) • PODKLADY PRO TVORBU STRATEGIE (musí vycházet z výzkumu, měření výkonnosti, externích posuzovatelů…) • POLITIKA A STRATEGIE ORGANIZACE JSOU ROZVÍJENY, PŘEZKOUMÁVÁNY A AKTUALIZOVÁNY • KLÍČOVÉ PROCESY ZAJIŠŤUJÍ PLNĚNÍ STRATEGIE Popis projektu v kapitolách: Informace o celorepublikových koncepční ch záměrech a promítnutí do života školy (výzkum VOŠ – červen 2010 – zadaný MŠMT, dokumenty k dalšímu vzdělávání a celoživotnímu učení…Strategie celoživotního učení z roku 2006 – NÚOV) Informace o průzkumech – co říkají naši sociální partneři z odborné praxe na organizaci odborné praxe studentů VOŠ, jak hodnotí plnění cílů odborného praktického vzdělávání samotní studenti Srovnání koncepce odborné praxe s koncepcí partnerské školy Informace o průzkumu u studentů dálkové formy vzdělávání Zjištění potřeb studentů VOŠ – upřednostnění distanční nebo prezenčního vzdělávání

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PRACOVNÍCI • LIDSKÉ ZDROJE JSOU PLÁNOVÁNY • ZNALOSTI LIDÍ A JEJICH ODBORNÉ ZPŮSOBILOSTI JSOU IDENTIFIKOVÁNY A ROZVÍJENY A UDRŽOVÁNY • LIDÉ JSOU PODPOROVÁNI K ANGAŽOVANOSTI A JSOU JIM DÁNY PRAVOMOCI • LIDÉ A ORGANIZACE SPOLU VEDOU DIALOG • LIDÉ JSOU UZNÁVÁNI, ODMĚŇOVÁNI A PEČUJE SE O NĚ Popis projektu v kapitolách: Analýza vzdělávacích potřeb pro realizaci projektu Vzdělávání v rámci projektu Využití odborného potenciálu žen na rodičovské dovolené Dělba rolí a pozic v rámci projektu

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PARTNERSTVÍ A ZDROJE • EXTERNÍ PARTNERSTVÍ JSOU ŘÍZENA • FINANČNÍ PROSTŘEDKY JSOU ŘÍZENY • BUDOVY, ZAŘÍZENÍ A MATERIÁLY JSOU ŘÍZENY • TECHNOLOGIE JSOU ŘÍZENY • INFORMACE A POZNATKY JSOU ŘÍZENY Popis projektu v kapitolách: Popis rozdělení rolí mezi partnery v projektu Popis využití ICT v projektu Prostředky a kanály komunikace mezi partnerskými organizacemi Využití vytvořených hodnot všemi partnerskými organizacemi

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PROCESY • PROCESY JSOU SYSTEMATICKY NAVRHOVÁNY A ŘÍZENY • PROCESY JSOU ZLEPŠOVÁNY A INOVOVÁNY, ABY VŠEM ZAINTERESOVANÝM STRANÁM PŘINÁŠELY HODNOTU • VÝROBKY A SLUŽBY JSOU NAVRHOVÁNY A VYVÍJENY NA ZÁKLADĚ POTŘEB A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ • VZTAHY SE ZÁKAZNÍKY JSOU ŘÍZENY A ROZŠIŘOVÁNY Popis projektu v kapitolách: Popis inovovaného procesu řízení odborné praxe Informace o pilotním ověřování studijních opor – vzdělávací proces Prohlubování komunikace při pracovních seminářích a konferencích (se studenty a se sociálními partnery)

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: ZÁKAZNÍCI – VÝSLEDKY • MĚŘÍTKA VNÍMÁNÍ • MĚŘÍTKA VÝKONNOSTI Měřítka výkonnosti: studenti mají k dispozici 19 studijních opor se speciální didaktikou Měřítka vnímání: studenti hodnotí opory kladně

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: LIDÉ – VÝSLEDKY Měřítka výkonnosti: proškoleno 19 pedagogů pro tvorbu studijních opor Měřítka vnímání: hodnocení vzdělávání samotnými pedagogy jako nezbytné a zároveň dostačující

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: SPOLEČNOST – VÝSLEDKY Měřítka výkonnosti: možnost rozšíření kompetencí na trhu práce o podnikání v sociálních službách Měřítka vnímání: dobré hodnocení školy místní samosprávou s důrazem na přínos studijní opory zaměřené na institucionalizaci místního komunitního centra

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: KLÍČOVÉ VÝSLEDKY VÝKONNOSTI • Sledujeme ty ukazatele, které jsou pro konkurenční prostředí školy důležité • Navýšení počtu studentů z důvodu zefektivnění vzdělávání • Zvýšení zájmu studentů dalšího vzdělávání

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: DĚKUJI ZA POZORNOST 