OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II říjen 2010 Marek Mikl. OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II – PROGRAM PŘEDNÁŠKY  OHLÉDNUTÍ – KONCEPCE – 7 min.  ZÁZNAMOVÝ ARCH + DUS.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Iva Horová: Zpráva Komise eVŠKP za rok , Ostrava Biblioteca Academica Zpráva o činnosti za rok 2007 Odborná komise pro otázky elektronického.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Výstupy projektu. Popis projektu Implementace ICT v rámci předmětů biologie a zeměpisu evidenční číslo: 0341P2006 Cílová skupina: Děti, žáci a studenti.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Systém kurikulárních dokumentů
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Chceme mít také v ČR snadný přístup k vysokoškolským kvalifikačním pracím? (a co je pro to třeba udělat) Asociace knihoven vysokých škol ČR výroční konference.
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání
Metodická podpora úprav RVP ZV
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
Minimální preventivní program Pražské centrum primární prevence.
MALÁ MATURITA 9.ROČNÍKU ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
Digitální učební materiály GK DUM GK Projekt OPVK EU 1.5.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Výměnný pobyt Proces přípravy Výpočetní technika.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Úvod do managementu 1. seminář
CZ.1.07/2.2.00/ Personalizace výuky prostřednictvím e-learningu –
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Řízení implementace IS a SS* Šablony. 2 Vzorové postupy.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Rámcové a školní vzdělávací programy
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Didaktika přírodopisu 1 1. seminář
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 19. února 2014.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS PowerPoint Číslo DUM: III/2/VT/2/2/32 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Součásti:  základní škola – 15 žáků(1 třída s 5-ti postu- povými ročníky)  mateřská škola – 34 dětí (2 třídy)  školní družina – 15 žáků  školní jídelna.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
Monitorování projektu „Podpora technického a přírodovědného vzdělávání v Olomouckém kraji“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
PROGRAM ROZVOJE OBCE TUPESY NA OBDOBÍ 2017–2024 Úvodní informace
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Pilot ZUŠ „Podpora činnosti základního uměleckého školství
Plánování prvních kroků
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Tvorba a zveřejňování e-publikací na Masarykově univerzitě
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha
Model intenzivní podpory
MŠ Dvouletky, Praha 10 v projektu SRP
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II říjen 2010 Marek Mikl

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II – PROGRAM PŘEDNÁŠKY  OHLÉDNUTÍ – KONCEPCE – 7 min.  ZÁZNAMOVÝ ARCH + DUS – 10 min.  UKÁZKY DUS + METODICKÉ POKYNY – 28 min.  ZÁVĚR - DISKUSE - DOTAZY – max.15 min.

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II – koncepce – cíle hlavní  AJ – ukázka učebny - architektarchitekt  Robolab –  elektronické portfolio – e-learning + ŽK + on-line výukové zdroje + hodnocení + autoevaluace – výběr bude těžký, zatím nespecifikován - vyčkámewww.uceni-online.cz

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II – koncepce – cíle vedlejší  modernizace výuky – 21. století  vybavenost školy  mzdy – odměny (viz. tabulka, nepedagog. prac. týmu = změna)tabulka  Pozn. : proběhne korekce rozpočtu – služby jsou nutné !!! pro naplnění záměru

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II – koncepce – časový rozvrh  září – časový rozvrh (tabulka) – vyřešeno vč. změntabulka  říjen - listopad - podklady (materiál, služby => objednávky – příprava výběrových řízení, korekce  říjen – listopad - ZÁZNAMOVÝ ARCH + ROZVAHA ( NE TVORBA !!! ) DUS – ukázka a zdůvodnění dáleZÁZNAMOVÝ ARCH

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II – koncepce - časový rozvrh  prosinec – finalizace, příprava, nástěnka(web)  leden – realizace (?) ihned po přijetí financí na účet  Pozn. : nutný plán B – posun v čase !!!

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II – ZÁZNAMOVÝ ARCH  ZÁZNAMOVÝ ARCH – ukázka, zdůvodnění ZÁZNAMOVÝ ARCH  souvisí s čas. témat. plánem pedagoga, posláním ŠVP a časovým plněním projektu  jedná se o součást výstupu – rozvaha -> arch -> zápis v TK -> DUS

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II - DUS  DUS – digitální učební sada, ukázka, šablona, zdůvodnění  nutno vycházet z příručky – kdo ji nečetl, ať ani netvoří (rozsah, zaměření, aktivity)příručky  NENÍ JEDNOZNAČNĚ URČEN PRO ICT !!!  jedná se o výstup - je povinný  elektronická (prvotní) a tištěná (následná) podoba – povolené formáty dokument doc (WORD) - > pdf, prezentace ppt (POWER POINT) - > swfdokument docprezentace ppt

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II – DUS  DUS – digitální učební soubor  vedoucí skupiny odevzdává koordinátorovi  pravidelná POSTUPNÁ kontrola plnění => odměny a koordinace  tvorba jen v nezbytně nutném rozsahu  inspirace a vzor viz: internet + vlastní šuplíky ( zdigitalizovat a systematizovat)

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II  DUS – digitální učební sada – internetové zdroje ….!!!  ošetřit autorská práva odkazem či viditelnou úpravou materiálů  služby evaluace !  školení

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II  DUS – digitální učební sada  nutný obsah : HLAVIČKA, TÉMA/PŘEDMĚT  doporučená struktura :  ÚVOD/TEORIE: ( 3 – 5 vět),  POSTUP/NÁVOD/OBSAH: max. 10 vět

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II  MULTIMEDIA: obrázek, video, klipart, animace  WEB: odkaz  ZAJÍMAVOST: otázka, úkol, souvislost, interakce  POZNÁMKA: hra, co bude příště, motivace  ukázka tvorby v šabloně doc, ppt ( HV – CHBS – CH – PŘ/INF - Z)HVCHBSCHPŘ/INFZ

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II  SHRNUTÍ – ÚKOLY :  časový plán – záznamový arch (20.11.)  specifikace mat/služby/mzdy (15.11.)  vedoucí – koordinace (max )  DUS a jeho tvorba je vedlejší – soustřeďte se na koncept = co chcete a budete dělat, ne na detaily – provedení, podobně jako příprava na hodinu!!!

OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II Konec Marek Mikl –