Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.06/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Základní škola, Brno, Štolcova 16
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
výchova k nekuřáctví pro I. stupeň ZŠ
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
P. P Cílem projektu je na základě zkušeností zahraničních partnerů a odborných znalostí našich expertů připravit inovativní vzdělávací program Asistent.
Dny zdraví ZŠ a MŠ Nemojany 1. –
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Bc. Hana Bořilová Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Environmentální výchova a
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Uplatňování konceptu ucelené rehabilitace u integrovaných žáků a studentů s tělesným postižením v ČR.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Tématické okruhy pro předkladatele projektů podpory zdraví Státní zdravotní ústav 2014.
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Národní program zdraví – projekty podpory zdraví Putování za zdravým jídlem Mít své tělo ráda Krok za krokem za zdravým životem Národní program řešení.
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Barbora Smetanová Kateřina Šauerová.  uměle připravený  směřující k získání dovedností a vědomostí  vázáný  krátkodobý  školní  společný  vícepředmětový.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
Projekt „Sfumato – čtenářská gramotnost žáků základních škol“ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK) Prioritní osa – 7.1 Počáteční.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Projekt Rovná šance Číslo projektu: CZ.1.07/1.2.08/ TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
"Budete-li dobře pečovat o své tělo, vydrží Vám po celý život" George Coevoet.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Šablony OP VVV a podpora nadání
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Věcné učení Péče o chrup, prevence zubního kazu
PRVOUKA LETNÍ SPORTY, BEZPEČNOST
Název operačního programu:
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Věcné učení Zásady osobní hygieny
Š A B L O N Y II.
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.06/03.0021 Mgr. Bc. Michaela Bicanová, Mgr. Jana Kostohryzová, Mgr. Lenka Čoudková Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.06/03.0021 Název projektu: Výchova ke zdraví a zdravému životnímu stylu u žáků základních praktických a speciálních škol

Obsah prezentace: Stručný obsah projektu Období realizace projektu Místo realizace projektu Finanční náročnost projektu Cílové skupiny projektu Klíčová aktivita projektu Publicita projektu Jednotlivé tematické celky, fotodokumentace Současný stav

Stručný obsah projektu: prohloubení teoretických znalostí a praktických dovedností ve výchově ke zdraví a zdravému životnímu stylu, získání a rozvoj motivace vedoucí k odpovědnosti za své zdraví u žáků základních praktických a speciálních škol (ZPaSŠ),

vytvoření výukového programu a tematicky zaměřených učebních materiálů a výukových pracovních listů, příprava modelových situací. Projekt vychází ze ŠVP pro ZPaSŠ

Období realizace: 1.3.2011 - 30.6.2012 Místo realizace: SZŠ a VOŠZ České Budějovice ZPaSŠ ulice Štítného, Husova České Budějovice Finanční rozpočet projektu: 1 302 003,50 Kč

Cílové skupiny: 1. cílová skupina: žáci druhých ročníků SZŠ (asistenti lektora) proškolení v oblasti pedagogiky a práce se žáky se spec. vzdělávacími potřebami tvorba výukových materiálů vedení přímé výuky 2. cílová skupina: žáci ZPaSŠ aktivní zapojení do výukového programu

Klíčová aktivita: Uplatňování a zlepšování organizačních forem a výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělávání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací Popis klíčové aktivity: tvorba výukových materiálů, proškolení žáků SZŠ, navázání kontaktu se školskými zařízeními, příprava a ověření pilotního projektu, realizace projektu a jeho hodnocení

Publicita projektu: informační letáky pro pedagogy a rodiče žáků ZPaSŠ, informační materiály pro asistenty lektorů, informační schůzky se žáky druhých ročníků SZŠ, s pedagogy a rodiči žáků ZPaSŠ, internetový odkaz na informace o průběhu projektu na webových stránkách SZŠ a VOŠZ ČB, označení tištěných materiálů a vylepení samolepek s logem EU (spolufinancování projektu).

TEMATICKÉ CELKY VÝUKOVÉHO PROGRAMU: Orientace na lidském těle Základní hygienické návyky Základy zdravé výživy Pohybové aktivity Rizika nedodržování zdravého životního stylu Prevence nemocí a úrazů Základy první pomoci

ORIENTACE NA LIDSKÉM TĚLE Pomůcky: torzo lidského těla, puzzle, pexeso, pracovní listy Cílené teoretické otázky: úroveň znalostí o lidském těle Praktická část výuky: uložení a funkce orgánů

ZÁKLADNÍ HYGIENICKÉ NÁVYKY Pomůcky: hygienické pomůcky, model chrupu, pracovní listy Cílené teoretické otázky: úroveň znalostí o hygieně Praktická část výuky: správný postup při mytí rukou, čištění zubů a užívání hygienických pomůcek

ZÁKLADY ZDRAVÉ VÝŽIVY Pomůcky: nalepovací potraviny, deska imitující talíř, papírové talíře, pastelky, pracovní listy Cílené teoretické otázky: úroveň znalostí o příjmu potravy, základním složení potravy a zásadách zdravého stravování Praktická část výuky: tvorba "zdravého" a "nezdravého" talíře, tvorba jídelníčku

POHYBOVÉ AKTIVITY Pomůcky: sportovní náčiní, pracovní listy Cílené teoretické otázky: výhody pravidelného pohybu, cvičení a sportování, zásady pohybové aktivity, základní pravidla vybraných kolektivních sportů Praktická část výuky: rozcvička, tanec, kolektivní hry, protažení, relaxace

RIZIKA NEDODRŽOVÁNÍ ZDRAVÉHO ŽIVOTNÍHO STYLU Pomůcky: instruktážní pomůcka „Kouřící Sue“, semafor potravin, žebřík aktivit, postery lidského těla, zpětný projektor, PSC, pracovní listy Cílené teoretické otázky: úroveň znalostí o zdravém životním stylu a rizicích, která přináší jejich nedodržování Praktická část výuky: práce s instruktážními pomůckami

PREVENCE NEMOCÍ A ÚRAZŮ Pomůcky: dopravní pexeso, makety dopravních značek, Cílené teoretické otázky: úroveň znalostí o prevenci nemocí a úrazů Praktická část výuky: poznávání dopravních značek, přiřazování ochranných pomůcek

ZÁKLADY PRVNÍ POMOCI Pomůcky: obvazový materiál, tematické obrazové postery, lékárničky Cílené teoretické otázky: úroveň znalostí o první pomoci, IZS, volání na tísňové linky Praktická část výuky: nácvik telefonního hovoru s dispečerkou ZS, obvazování a ošetřování zraněných

Současný stav: udržitelnost projektu: 5 let pokračování spolupráce v rozsahu realizace projektu

Děkujeme za pozornost