Ekologický seminá ř (7.ro č ník + 6.A) Hledání bod ů Kolumba (www.projekt-kolumbus.cz)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra riskuj pro opakování znalostí.
Advertisements

Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBO Ř ANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_181_SAMOHLÁSKY Téma: ROZD Ě LENÍ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_221_ORIENTACE_V_ČASE Téma: ROK, ROČNÍ.
Název: VY_32_inovace_PR45_09 Autor: Lenka Svobodová
SHODA PŘÍSUDKU S PODMĚTEM
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
KRAJINA V OKOLÍ MÉHO DOMOVA
Výuka biologie Tomáš Klinger, Sp, b ř ezen  Co je to biologie?  U č ebny  Profesorky  Po č ty hodin v týdnu  U č ivo.
Celá čísla Zapiš celá čísla, která jsou mezi: a) -8 a -5 d) -3 a 4
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Český jazyk 1. ročník Čtení - doplňovačky.
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Tento digitální u č ební materiál (DUM) vznikl na základ ě ř ešení projektu OPVK, registra č ní č íslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu.
Delfín obecný.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_214_POČÍTÁNÍ_GEOMETRICKÝCH_TĚLES Téma:
 m ě sto s nejslavn ě jší historií na sv ě t ě, které je uctíváno jak bohy, tak lidmi. Okouzlující hlavní m ě sto Ř ecka bylo odedávna kolébkou civilizace.
ZŠ a MŠ Olšovec, p ř ísp. org. Autor : Helena Jordánová, Mgr. ZKOUŠÍM, BÁDÁM … Lidské t ě lo VY_32_INOVACE_7.
 Co je strategie? Dlouhodobý plán č inností zam ěř ený na dosa ž ení cíle Z ř eckého „strategos“ – generál - vedení  Rozdíl mezi strategií a taktikou?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_202_NÁSOBENÍ_DVĚMA Téma: NÁSOBENÍ.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Pro 5. ro č ník základní školy 2. č ást – písmo a obrázek Základní škola Nový Jičín, Komenského 68, příspěvková organizace EU – OPVK 1.4. – Inovativně.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_238_JEHLIČNATÉ_STROMY Téma: JEHLIČNATÉ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_201_PŘÍPRAVA_NA_NÁSOBENÍ Téma: PŘÍPRAVA.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Polární pás.
Zuby Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_10_Chrup Vytvo ř eno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Stran č ice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Ř ehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_ Slovní úlohy s procenty TEMA:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Riskuj - optika 2 Číslo DUM: III/2/FY/2/3/20 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Optika Autor:
Metodický list: Vyjmenovaná slova po „B, L, M“ - shrnutí Jazykové vzdělávání Jazyk: český Věk: 3. ročník ZŠ Anotace: Tato prezentace slouží k procvičování.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Vyjmenovaná slova po l mlynář neslyšící plyšová lýtkový polykání.
VÝUKOVÝ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Kód vzd ě lávacího materiálu: VY_62_INOVACE_0107 Název vzd ě lávacího materiálu: Ochranné.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, p ř ísp ě vková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Hudební výchova – 8. ro č ník TÉMA: Rock.
Č ÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_498_KOSMETICKÉ EMULZE NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, St ř ední pr ů myslová škola.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Slova se skupinami DĚ, TĚ, NĚ
Přemyslovci 2 (Život za Přemyslovců, Románský sloh, Kosmas)
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Neučíme se pro školu, ale pro život
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE A JEJÍ DŮSLEDKY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Vyjmenovaná slova po M - homonyma
Autor: Mgr. Jana Burdzová
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Člověk a vesmír – 5. ročník
Zvířata v lese –test plazi 2 autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Autor: Mgr. Eliška Nováková
Les v průběhu roku 2 Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Ekosystém louka Živočichové
Autor: Mgr. Věra Martincová
Rostliny a živočichové Evropy VY_32_Inovace_08KR-3
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Řeky, ledovce, jezera, nádrže
Staň se meteorologem !.
Doplňovačky a dvousměrka II
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_35_ČJ4
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_01_Ekosystémy
Druh učebního materiálu
Šablona 32 VY_32_INOVACE_08_22_I. SVĚTOVÁ VÁLKA
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.08_Význam_slov Datum:
1.B paní učitelky Lenky Vítové
Transkript prezentace:

Ekologický seminá ř (7.ro č ník + 6.A) Hledání bod ů Kolumba (

N 50°40´59.1´´ E 014°00´15.1´´

1.a) A= b) B= -6*12 c) kolik je A + B 2. Napiš t ř i vývojové fáze č lov ě ka v dob ě kamenné? 3.Dopl ň i/y Malé rybi č ky, které plaval_ dole ve vod ě, v_d ě l_ ropuchu a sl_šel_ co pov_dá. 4. Napiš 3 p ř íklady symbiózy. 5. Skrýva č ka – najdi v této v ě t ě jméno? Prodal mi chalupu na okraji lesa

N 50°40´56.9´´ E 014°00´14.1´´

1.a) A = -5*1000 b) B = (-6+10)*(-12) c) kolik je A + B 2.Jmenuj dv ě starov ě ké ř íše. 3. dopl ň i/y Prvn_ m_sto jsme z_skal_ m_. V_d ě l jsem jak se mu v_klal zub. 4.Najdi ve v ě t ě druh mravence. Pan Švarc chce vid ě t medv ě da a já jdu sm ě le s ním. 5.Skrýva č ka- najdi v této v ě t ě název listnatého stromu? Hustá mlha brání ve výhledu.

N 50°40´59.0´´ E 014°00´06.3´´

1.a) A= -5*15 b) B= -6+(10*12) c) kolik je A + B 2. Které státy vytvo ř ily za 1. sv ě tové války spolek nazvaný trojdohoda 3.Dopl ň i/y V_sm_ č _l_ jsme cel_ b_yt.Zas_til_ jsme se chutným s_rem 4.Napiš p ě t v ě cí pot ř ebných k mikroskopování. 5.Skrýva č ka – najdi v této v ě t ě kouzelníka? Nataša mandluje lo ž ní prádlo.

N 50°41´10.1´´ E 014°00´07.6´´

1.a) A= -5*(-4*15) b) B= -6+(10-12) c) kolik je A + B 2. Jmenuj nejvyššího olympského boha. 3. Dopl ň i/y Nemohl mluv_t, jen s_pal. Na v_sokém komín ě m ě l_ č áp- hn_zdo 4. Jmenuj dv ě č ásti mikroskopu. 5. X, VI, CLII – který národ dal sv ě tu tato č ísla?

N 50°41´08.4´´ E014°00´10.9´´

1.a) A=-4*(-4*12) b) B=-6+(1-12) c) kolik je A+B 2. Jak se jmenuje nejvyšší vládce starého Egypta. 3. Dopl ň i/y Upl_nul_ dv ě hod_n_. K ml_nu jel_ voz_ s p_tl_ ob_l_. 4. Jmenuj nejznámn ě jší propast v Č R. 5. Vyjmenuj ledové mu ž e.