Procvičování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Advertisements

Název projektu: Učení pro život
Pojem funkce Lineární funkce Kvadratické funkce
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
základní pojmy posloupností
Vzorce na umocnění.
Rovnice s neznámou ve jmenovateli - 2
Lineární rovnice se dvěma neznámými
Mgr. Šimon Chládek ZŠ Křížanská 80
Derivace složené funkce jedné proměnné
Procvičování vzorce.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Procvičování.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_83.
Řešení lineárních rovnic o jedné neznámé
Název Rovnice s neznámou ve jmenovateli Předmět, ročník
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření: Číslo DUM: VY_32_INOVACE_19_FY_A Ročník: I. Fyzika Vzdělávací oblast: Přírodovědné vzdělávání.
Kvadratické rovnice 1) Vypočítejte rovnici: 3x 2 – 4x + 1 = – a = 3 b = -4 c = 1 Pokračovat.
Jak vybarvit objekt v MICROSOFT POWERPOINT? 1Autor: Honza Mareš.
vlastnosti lineární funkce
Neúplné kvadratické rovnice
Píšeme číslice Psaní číslic 1-6 Jednoduché matematické zápisy
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
MNOŽINY Příklad 1 Ze 30 žáků třídy celkem 25 odebírá alespoň 1 počítačový časopis. CHIP odebírá 10 žáků, LEVEL 19 žáků. Kolik žáků odebírá oba časopisy?
Rovnice se zlomky.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
MNOŽINY – poslední příklad
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Procvičování graf lineární funkce. Narýsujte graf následujících funkcí.
Mgr. Martin Krajíc matematika 1.ročník rovnice a nerovnice
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Kvadratická rovnice s parametrem
Autor:Ing. Eva Peterková Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Téma:Lineární funkce – řešené.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Řešíme rovnice v oboru čísel x = x = x + 3 = = x 543 Klikni na pejska – objeví se příklad. Vyber správný výsledek.
SBÍRKA PŘÍKLADŮ Z MATEMATIKY
Lineární rovnice s parametrem Autor: Jiří Ondra. Rovnici s parametrem považujeme za zápis množiny všech rovnic, které získáme dosazením konstant za parametr.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Malá násobilka - procvičování
Hledání racionálních kořenů. f = a n x n + a n-1 x n-1 + ……. + a 1 x + a 0 a i  Z a 0  0 Všechna řešení jsou ve tvaru zlomku, kde ra0ra0 sansan.
ROVNICE řešení lineárních rovnic rovnice s neznámou ve jmenovateli
Vzorce pro goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku
Lineární rovnice Řešené úlohy.
Soustava lineární a kvadratické rovnice
45.1 ROVNICE S NEZNÁMOU VE JMENOVATELI
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_107.MAT.02 Řešení kvadratických rovnic I.
Rovnice a nerovnice Rozklad kvadratického trojčlenu VY_32_INOVACE_RONE_12.
Počítání se smíšenými čísly Matematika – 7. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_393_Lineární rovnice II. Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Rovnice s neznámou ve jmenovateli 2. Řešení jednoduchých rovnic s neznámou ve jmenovateli Autor: Mgr. Vladimíra Trnková, ZŠ Lhenice.
4.3 LINEÁRNÍ ROVNICE s neznámou ve jmenovateli Mgr. Petra Toboříková.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Složitější složené zlomky
IV. Násobení lomených výrazů
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
5.7 – 5.8 Usměrňování, částečné odmocňování
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Výpočty rezistorů 1. příklad: Vypočítej výsledný odpor rezistorů zapojených za sebou. R1 R2 R3 R4 R7 R6 R5 R1 = 100 Ω R2 = 50 Ω R3 = 25 Ω R4 = 75 Ω R5.
Lomené algebraické výrazy
3.2 LINEÁRNÍ ROVNICE s neznámou ve jmenovateli
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
Úvod do algebry (řešení jednoduchých rovnic)
Lomené algebraické výrazy
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
10.1 Kvadratické rovnice, možné výsledky, metody řešení
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Transkript prezentace:

Procvičování

Vyberte si, od kterých příkladů chcete procvičovat Lineární rovnice Vyberte si, od kterých příkladů chcete procvičovat Nejdříve jednoduché příklady Složitější příklady Ještě jednu rundu Přidáme vzorce Přidáme zlomky

Nejdříve jednoduché příklady x + 5 = 7 x – 5 = 1 2x = 8 3x = 27 2x + 3 = x – 1 5x – 1 = x + 3 x – 3 = 4x + 6 K = 2 K = 6 K = 4 K = 9 K = -4 K = 1 K = -3 Výsledek Pokračovat

Složitější příklady 5 – x = 6 2 (x + 4) = x + 1 3 (x – 2) – x = 2 Výsledek Pokračovat

Ještě jednu rundu x – 2 (4 – x) = 4 3 (2 + x) – x = x – 3 K = 4 K = -9 K =   =  K = R K = K = 8 Výsledek Pokračovat

Přidáme vzorce (x + 3)2 – x2 = 3 (x + 4) (x – 4) = x (2 + x) K = -1 K = -8 K = -3 K = 2 K = K =   K = 1 Výsledek Pokračovat

Přidáme zlomky K = 3 K = 9 K = 4 Výsledek