ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Advertisements

Kružnice, konstrukce kružnice 4. ročník
13.1 Kružnice, kruh Co mají obrázky společného?
Učivo pro 5. ročník Michaela Eva Polášková Kalivodová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Závěrečné opakování pro 4.ročník
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_605_5TR_M Autor: Mgr.Iveta Grocholová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_670_MINULÝ_ ČAS_SLOVESA_BÝT TÉMA: MINULÝ.
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Kružnice a kruh – vlastnosti, rozdíly
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_284_SLUNCE _A_ ZEMĚ Téma:
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_278_GEOMETRIE_TROJÚHELNÍK.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Vzájemná poloha přímky a kružnice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Hlují čísla na desetitisíce
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_664_KOLIK_JE_HODIN TÉMA: KOLIK JE HODIN?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_214_POČÍTÁNÍ_GEOMETRICKÝCH_TĚLES Téma:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_202_NÁSOBENÍ_DVĚMA Téma: NÁSOBENÍ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_572_OBSAH_OBDÉLNÍKU Téma: OPAKOVÁNÍ OBSAHU OBDÉLNÍKU.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_568_OBVOD_TROJÚHELNÍKU_ČT VERCE_OBDÉLNÍKU Téma:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
VY_42_INOVACE_415_KRUŽNICE, KRUH
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dana Zischková Název:VY_32_INOVACE_41_PODZIM Téma: Výklad na téma PODZIM Číslo.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_201_PŘÍPRAVA_NA_NÁSOBENÍ Téma: PŘÍPRAVA.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Kružnice Matematika, 5. ročník VY_32_INOVACE_082, 5. sada, M ANOTACE
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Geometrie Ročník : 5.
38.1 Zásobník – Geometrické tvary
Hlují čísla na desetitisíce
POLOPŘÍMKA.
VY_42_INOVACE_116_KRUŽNICE,KRUH Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Kruh, kružnice Základní pojmy
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_264_JEDNOTKY OBJEMU Téma:
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_15_MII_VZÁJEMNÁ POLOHA PŘÍMKY A KRUŽNICE.
VY_42_INOVACE_416_VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNICE A PŘÍMKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_296_Rovinné útvary - pracovní listy.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Kruh, kružnice Základní pojmy
Kruh, kružnice Základní pojmy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Kružnice III. třída.
TÉMA: Geometrické konstrukce pomocí kružnic
TÉMA: Úlohy na rýsování kolmic a rovnoběžek
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_275_GEOMETRIE_KRUŽNICE_KRUH Téma: ROVINNÉ ÚTVARY – KRUŽNICE, KRUH. Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/21. 2975 Anotace:

ANOTACE: prezentace slouží k opakování a procvičení učiva v předmětu matematika ve 3. ročníku ZŠ je určena k procvičení kruhu a kružnice na základě názoru žáci plní dané úkoly do sešitu

Datum vytvoření: 23. května 2012 Klíčová slova: kruh, kružnice, bod, úsečka Metodické pokyny: listy 1-4 jsou úvodní listy 5 - 6 obsahují učivo - kružnice na listech 7 - 9 se žáci seznamují s rýsováním kružnice a plní úkoly do sešitu na listech 10 - 11 se nachází učivo o kruhu na listech 12 - 15 žáci plní postupně úkoly do sešitu na listě 16 jsou použité zdroje

MEZI ROVINNÉ ÚTVARY PATŘÍ: KRUŽNICE KRUH

KRUŽNICE Bod S se nazývá střed kružnice k. Úsečka AB se nazývá průměr kružnice k. + C r S Úsečka SC se nazývá poloměr kružnice k. Poloměr označujeme r. B

Body A, C, J, B, E a G náleží kružnice k. + Body A, C, J, B, E a G náleží kružnice k. A k H + G + C r S Body S, H, D a F kružnice k nenáleží. E J B F +

Rýsování kružnice 1. Vyznač střed S 2. Zvol poloměr kružnice 2 cm. Narýsuj kružnici b se středem S a poloměrem 2 cm. Pracuj do sešitu. 1. Vyznač střed S 2. Zvol poloměr kružnice 2 cm. + S 3. Ze středu S opiš kružítkem kružnici b.   1 2 3 4

Narýsovali jsme kružnici b se středem S a poloměrem 2 cm. + S b Pamatuj: Všechny poloměry téže kružnice mají stejnou délku.

2. Zvol poloměr kružnice rozevřením kružítka Úkol: Narýsuj kružnici p se středem A a poloměrem 4 cm. Pracuj podle návodu: 1. Vyznač bod A. 2. Zvol poloměr kružnice rozevřením kružítka a přiložením k pravítku od 0 ke 4 cm. 3. Ze středu A opiš kružítkem kružnici a pojmenuj ji p.

KRUH Bod S se nazývá střed kruhu. Úsečka CD se nazývá průměr kruhu. + Úsečka SO se nazývá poloměr kruhu. r C O

Body G a F kruhu nenáleží. + Body A, S, H, J, B, C, E a D kruhu náleží. L k + A D S + r Body G a F kruhu nenáleží. E J C B Úsečka CL a SB kruhu náleží. G +

Úkol: 1. Vyznač body A a S. 2. Kružítko zabodni do bodu S a rozevři Vyznač dva různé body A, S. Narýsuj kružnici, která má střed v bodě S a prochází bodem A. Vybarvi kruh, který je určen touto kružnicí. 1. Vyznač body A a S. 2. Kružítko zabodni do bodu S a rozevři ho k bodu A. + + 3. Ze středu S opiš kružítkem kružnici. S A 4. Vybarvi kruh.

Úkol: 1. Vyznač body A a S. 2. Kružítko zabodni do bodu S a rozevři Vyznač dva různé body A, S. Narýsuj kružnici, která mí střed v bodě S a prochází bodem A. Vybarvi kruh, který je určen touto kružnicí. 1. Vyznač body A a S. 2. Kružítko zabodni do bodu S a rozevři ho k bodu A. + + 3. Ze středu S opiš kružítkem kružnici. S A 4. Vybarvi kruh.

Úkol: + + + 1. Vypiš body, které náleží kružnici k. E B nenáleží kružnici k. k C 3. Vypiš body, které náleží kruhu, který je určen kružnicí k. + S A 4. Vypiš body, které nenáleží kruhu, který je určen kružnicí k. + D

Úkol: + + + 5. Opiš správné věty: E Úsečka AB náleží kružnici k. B k Úsečka AB nenáleží kružnici k. C + Úsečka AB náleží kruhu, který je kružnicí k určen. S A Úsečka AB nenáleží kruhu, který je kružnicí k určen. + D

POUŽITÉ ZDROJE: Program Microsoft Office 2010 Vlastní