STAGE 14. CZ.1.07/1.1.24/02.0109Registrační číslo: 1. června 2013Začátek projektu: 31. prosince 2014Konec projektu: 19 měsícůDoba trvání: 3 602 714,17.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Černoch Michal Školoudová Lenka
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Právní tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
Seminář pro příjemce nadačního příspěvku 6. listopadu 2012, Praha Sbírkový projekt Pomozte dětem 14. ročník.
Active Citizens - komunitní vzdělávání pro střední školy Úvodní setkání učitelů Praha 18. března 2013.
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Brno 7. ledna 2010 Seminář pro předkladatele projektů do Integrovaného plánu rozvoje města Brna Postup předkládání projektů.
Nová zelená úsporám 2013 možnosti využití výrobků f. DAFE-PLAST.
příspěvková organizace Středoškolská 3, Ostrava-Zábřeh
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
ŘEMESLO OČIMA ŽÁKŮ Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Projekt: Integrace na druhou - šk.r. 2010/2011 Plánované projektové aktivity PPP FM v nejbližším období: a)Aktivita č.1 - Společné dílny: pedagog - šk.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Třídní aktivy Základní škola a mateřská škola Chotíkov, příspěvková organizace Chotíkov 173, tel.:
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
Metodická podpora úprav RVP ZV
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Podpora poradců Podpora poradců
Strategické plánování v obcích (Víme, kam jdeme) Zlín
Seminář pro příjemce nadačního příspěvku , Praha Sbírkový projekt Pomozte dětem! 13. ročník.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 Tým pro inovaci Pedagogický pracovník nahlásí A. Byrtusové do 5. daného měsíce písemně (elektronicky)
Statutární město Jihlava
11. prosince 2014 Třídní schůzka 4.C. › Zítra tj se žáci prvního stupně fotí na vánoční sadu fotografií s kalendářem. (250 Kč) › Pondělí
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
PŘÍLOHY MONITOTROVACÍ ZPRÁVY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 6. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
Efektivní spolupráce v oblasti prevence školního neúspěchu žáků.
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_UCE134 Jméno autora:Ing. Alena Urešová Třída/ročník:2. a 4. r. Datum vytvoření: Výukový materiál zpracován.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 5. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
GP Bydlete na venkově 2008 Celkový objem finančních prostředků: 1,2 mil. Kč Předmět podpory: projektová dokumentace pro stavební řízení - 1. rekonstrukce.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
1)O projektu Můj dům, moje město Organizátoři Organizátoři Obsah projektu, aktivity Obsah projektu, aktivity Časový harmonogram Časový harmonogram Výstupy.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Seminář pro příjemce Operační program vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Math Exercises for You (Math4U)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Třídní učitel Mgr. Zdeněk Bažant
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Novinky v předškolním vzdělávání
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Pracovní setkání středních škol
Transkript prezentace:

STAGE 14

CZ.1.07/1.1.24/ Registrační číslo: 1. června 2013Začátek projektu: 31. prosince 2014Konec projektu: 19 měsícůDoba trvání: ,17 KčRozpočet: STAGE 14: Základní informace k projektu

STAGE 14 STAvebnictví a GEodezie [steɪdʒ] – jeviště, stupeň STAGE 14: Název projektu

„Základním cílem projektu je zpřístupnit jednoduchou formou vybraným základním školám podklady pro výuku technických oblastí RVP.“ STAGE 14: Základní cíl

Aktivity projektu STAGE 14: Aktivity projektu Návrh bytu Model města Katastr nemovitostí GPS a vytváření map Malí mezi velkými

Autoři představí své aktivity STAGE 14: Aktivity projektu

Malí mezi velkými STAGE 14: Malí mezi velkými Aktivity na naší škole  Práce v ArchiCADu  Kreslení s Ondřejem Kočárem  Vytváření pokročilých map  Práce s geodetickými přístroji  Nebo něco jiného?

Malí mezi velkými STAGE 14: Malí mezi velkými  Doprava autobusem.  Pro naplnění autobusu spojit školy?  Ideální dny: STŘEDA nebo pondělí.

VELKÉ setkání v červnu STAGE 14: Setkání v červnu  V červnu 2014 uskutečníme setkání zástupců všech škol na naší škole.  Doprava autobusem.  Jaký si přestavujeme program?

Nyní následuje přestávka. Dobrou chuť  STAGE 14: Přestávka

Úloha metodiků STAGE 14: Úloha metodiků v projektu  Zajistit průběh aktivit na škole.  Kontrolovat průběh aktivit.  Komunikovat s příjemcem.  Zasílat výstupy, prezenční listiny a výkazy.  Propagovat projekt.

STAGE 14: Ohodnocení metodiků v projektu Finanční ohodnocení metodiků 220,- Kč / hod. průměrný úvazek 9 hod. měsíčně

Úloha učitelů STAGE 14: Úloha učitelů základní školy v projektu  Realizovat aktivity s žáky.  Spolupracovat s metodikem.  Rozvíjet vytvořené materiály.  Zajišťovat prezenční listiny a práce žáků.  Informovat žáky o projektu.

Ohodnocení učitelů STAGE 14: Ohodnocení učitelů základní školy v projektu 200 Kč / hod. Vykazování hodin 5 hodin za přípravu aktivity 1,5 hodiny za přípravu aktivity v konkrétní třídě 0,5 hodiny za „odučenou hodinu“ Lze čerpat až do vyčerpání rozpočtu projektu.

Průběh aktivity STAGE 14: Typický průběh aktivit  Harmonogram aktivity.  DPP s učitelem.  Zaslání podkladů.  Seznámení učitele s aktivitou.  Realizace aktivity s žáky.  Zaslání prezenční listiny, výkazu práce a výstupů.

Harmonogram aktivit STAGE 14: Typický průběh aktivit  Zaslat na

Dohoda o provedení práce s učitelem STAGE 14: Typický průběh aktivit  Metodik zašle podklady pro vyhotovení dohody (jméno a příjmení, bydliště, rodné číslo a číslo účtu) em na adresu  My zašleme dohodu škole.  Jednu dohodu si ponechává učitel, jednu metodik zašle zpět.

Zaslání podkladů STAGE 14: Typický průběh aktivit  Potřeby doručíme škole.  Materiály v tištěné podobě doručíme škole.  Materiály v elektronické formě budou ke stažení na sekce Evropské projekty, STAGE 14

Seznámení učitele s aktivitou STAGE 14: Typický průběh aktivit  Základní informace jsou na listech „Popis aktivity“  Podrobnější informace zašleme podle harmonogramu jednotlivým školám.  Učitel může využít konzultací s garantem aktivity.

Realizace aktivity STAGE 14: Typický průběh aktivit  V běžných hodinách nebo jindy.  S žáky vyššího i nižšího stupně.  Zápis do třídní knihy v souladu s názvem aktivity.  Budeme rádi za fotografie z realizace.

STAGE 14: Typický průběh aktivit

Výkaz hodin učitele STAGE 14: Typický průběh aktivit  Formulář na webu.  Hodiny se vykazují podle stanovených normativů – 5-1,5-0,5 h.  Typické činnosti: • Příprava na aktivitu. • Příprava dalších materiálů. • Zpracování a odevzdání podkladů a výstupů.

Příklad výpočtu hodin STAGE 14: Typický průběh aktivit Učitel: Mgr. Alena Dobrá Aktivita: Homestyler Třídy: 6.A a 6.B Odučené hodiny: 2 x 6 vyuč. hodin Příprava aktivity: 5 hodin Příprava pro třídy: 2 × 1,5 = 3 hodiny Realizace: 12 × 0,5 = 6 hodin Celkem: 14 hodin

STAGE 14: Typický průběh aktivit

Završení aktivity STAGE 14: Typický průběh aktivit Učitel odevzdá metodikovi:  Prezenční listinu.  Pracovní výkaz.  Výstupy z aktivity – fyzicky nebo elektronicky.  Fotografie z realizace.  Případné další …

Děkujeme za pozornost  Nyní je prostor pro diskuzi. STAGE 14: Typický průběh aktivit