ODPOVÍDAČ SEKUNDÁRNÍHO RADARU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JAK SE DÁ LÉTAT S KLUZÁKEM VE VZDUŠNÉM PROSTORU ČESKÉ REPUBLIKY
Advertisements

Seminář ŘLP ČR, s.p. pro všeobecné letectví
Změny v AIP ČR k Jeneč Tomáš Navrátil
Letové zkoušky TJ 100C na L-13TJ
FIC Praha Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC Václav Janout
Školení pilotů – Postupy pro LKTB
Porovnání událostí za poslední 3 roky
Vzdušný prostor ČR, SR a Polska
LIS pro všeobecné letectví 2014
Používání neřízených letišť pro IFR provoz v Evropě
LIS pro všeobecné letectví 2013
Školení pilotů 2014 Jaroslav Vašík.
SLNS BRNO Školení pilotů 2010 část 2. Jaroslav Vašík.
pro všeobecné letectví
FIC Praha ŘLP ČR, s.p. Ing. Michal Dvořák
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
minimalizace pomocí Karnaughovy mapy, hystereze
Operační systém MS Windows xp
Letiště Praha Ruzyně Úvod: Obsah prezentace:
Jednoduchá obsluha Zatížení až 1000 kg Cca 42 sad obvyklých forem Automatický provoz Minimální fyzické požadavky na obsluhu Komorové pece.
Pascal - příklady.
LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.
 Zasvěcení do problematiky TIZ  Proč má smysl se tomuto tématu nadále věnovat?  Výběr projektu, získávání informací  Postup zpracovávání – myšlenkové.
zdroj: letecká mapa ICAO 1:500000, MO ČR, 2009
Radiofrekvenční řízení budov
Pokročilé funkce Safety Nets na letišti Ruzyně
LAA sobě Jihlava 2013 VZDUŠNÝ PROSTOR ČR.
Anotace Žák dokáže řádně zapnout, vypnou počítač, odhlásit uživatele Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže řádně zapnout a vypnout počítač.
SLNS BRNO Školení pilotů 2013 Jaroslav Vašík.
Automatizace řízení letového provozu Jakub Kolář SPŠ Stavební Liberec.
Ovládání prezenčního systému Auly. Ovládání pomocí touch panelu Celý prezentační systém se ovládá pomocí dotykového displeje (touch panelu) viz.foto.
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
SLNS BRNO Školení pilotů 2011 Jaroslav Vašík.
Zimní školení pilotů všeobecného letectví
OPERAČNÍ SYSTÉM WINDOWS
SELFBRIEFING. CONTEST AREA + AIRSPACE !!! Postupy / Procedures !!! Soutěžní oblast je prostor, do kterého budou voleny tratě a jsou zde otočné body,
VY_III/2_INOVACE_32_Hlavní panel a nabídka Start Hlavní panel a nabídka Start Miroslav Kaňok.
1. Je potřeba nastavit bootování primárně z vaší DVD mechaniky, jinak by se vám nespustil instalační průvodce z DVD. Jakmile proběhne bootování, stiskněte.
LIS pro všeobecné letectví 2015
Zvyšování bezpečnosti letecké dopravy
Školení pilotů 2015 Jaroslav Vašík.
LPS Karlovy VaryJiří FREI Změny LKKV – jaro 2012 IATCC Praha – konferenční sál /
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro GA ZMĚNY STRUKTURY VZDUŠNÉHO PROSTORU ČR K
SELFBRIEFING. CONTEST AREA + AIRSPACE !!! Postupy / Procedures !!! Soutěžní oblast je prostor, do kterého budou voleny tratě a jsou zde otočné body,
Číselné soustavy a kódy
© Aastra Integrovaný DHCP server. © Aastra DHCP server DHCP server je určen pro distribuci IP adres a konfiguračních parametrů pro telefony.
0 Školení pilotů Jaroslav Vašík ŘLP Brno.
Jarní školení 2016 Letový prostor ČR – 2016 Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací Jiří Pruša Exkluzivní nezávislý časopis o letectví od profesionálů.
Kritické stanovisko k termínu „charakteristický letový den“ jež byl zaveden do NV 272 / 2011 Sb. ( § 12, odst. 5) Ing. Josef Drahota červenec 2015.
UKÁZKA PORTÁLU IS KP14+ INFORMAČNÍ SYSTÉM KONEČNÉHO PŘÍJEMCE 1. Jak vypadá a funguje IS KP Založení a vyplnění žádosti.
PLC Sekvenční logika. RS Klopný obvod (paměť)  Přivedením log. 0 na vstup S (set) se nastaví Q = 1  Q zůstane 1 i po změně vstupu S na log.1 (pamatuje.
Platnost letového plánu na let VFR a související terminologie
Světelná technika Automatizace světla.
Změny kmitočtů s přechodem na kanálovou separaci 8.33 kHz v LKAA
ATN Data Link services v podmínkách ŘLP ČR, s.p.
Jednoduchá evidenční pokladna s EET
APP/TWR PRAHA Provoz letů VFR a kombinovaných letů VFR/IFR
Osciloskop.
Nastavení vysílače P8 T 2 C I - Volba režimu
15. ročník jednání s leteckými dopravci Milan Koráb
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_2_12_20 Stav počítače   Patří do spuštění počítače spuštění programu Kreslení? Je třeba pro vypnutí počítače vypnout spuštěné.
T-CUP 2017 SELFBRIEFING.
školení PILOTŮ 2018 Jaroslav Vašík
SEMINÁŘ VŠEOBECNÉ LETECTVÍ 2018
školení PILOTŮ 2019 Jaroslav Vašík
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
T-CUP 2019 SELFBRIEFING.
Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací
Transkript prezentace:

ODPOVÍDAČ SEKUNDÁRNÍHO RADARU

když je provozuschopný, musí být vždy zapnut bez nelze letět nad FL 60 a v TMA/CTR Praha-Ruzyně Mód „S“ od 4.6.2009 povinnost pro všechna letadla letící v CTA Praha, ACC sektory W, N, S nad FL 95, v CTR Ruzyně a TMA Praha

odpovídač pouze v módu A/C - zapnout přes STBY - nastavit přidělený kód nebo 2000, na neřízených letištích a AFIS – 7000 - zapnout ALT - po opuštění RWY ponechat ALT když nastavíte STBY, nic se nestane, ale na LKMT je to chyba, někdy vás řídící požádá i o vypnutí XPDR – v tom případě tak učiňte

odpovídač s módem S Máme v letadlech dva druhy instalace : a/ XPDR se musí zapnout tlačítkem (nejlépe STBY) b/ po zapnutí vypínače avioniky dojde k zapnutí XPDR a zobrazí GND

Na neřízeném nebo letišti AFIS : - je-li zapnut a zobrazuje GND nastavit 7000, jinak zapnout přes STBY a nastavit 7000 - zapnout ALT (XPDR A/C), nebo GND (XPDR S) - před vstupem na RWY zapnout ALT - po opuštění RWY ponechat ALT (XPDR A/C), nebo zapnout GND (XPDR S) - na stojánce před vypnutím nastavit 7000

Na řízeném letišti: - je-li zapnut a zobrazuje GND nastavit 0000, - jinak zapnout přes STBY a nastavit 0000 (publikováno v AIP pro LKPR a LKMT) - po obdržení povolení nastavit přidělený kód - zapnout ALT (XPDR A/C), nebo GND (XPDR S) - před vstupem na RWY zapnout ALT - po opuštění RWY ponechat ALT (XPDR A/C), nebo zapnout GND (XPDR S) - na stojánce před vypnutím nastavit 0000 Případné odlišnosti od tohoto postupu jsou možné na základě provozních postupů jednotlivých letišť, nebo požadavku ATC.

čtyř číselný kód / tlaková výška A / C čtyř číselný kód / tlaková výška

S čtyř číselný kód / tlaková výška + Identifikace letadla

Spuštění odpovídače

Po spuštění A/C

Po spuštění S přes STBY Stisknout a podržet cca 5 sec. stiskem potvrdit Stisknout a podržet cca 5 sec.

Po spuštění S zobrazuje GND

Na stojánce řízeného letiště

standardní kódy: 7000 – VFR neřízený let 2000 – VFR řízený let 7700 – tíseň 7600 – ztráta spojení 7500 – nezákonný zásah