IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny systém minitendrů pro školy Praha.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora meziobecní spolupráce
Advertisements

Reforma systému péče o ohrožené děti a služby pro rodinu
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
DÍTĚ V OBTÍŽNÉ ŽIVOTNÍ SITUACI MOŽNOSTI ÚČINNÉ SPOLUPRÁCE
Projekt „Rozvoj procesu plánování dostupnosti sociálních služeb v Olomouci“ 3. KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB MĚSTA OLOMOUCE 2013 – 2015 Tato akce je.
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Střednědobé plánování sociálních služeb v Olomouckém kraji IP – „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji“
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Aktuální stav realizace projektu Jana Moravcová
Pracovní skupina III Osoby v krizi a osoby ohrožené sociálním vyloučením.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Středisko integrace menšin Opava Husova
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Podpora přípravy projektů NNO pro příští programovací období 2007 – 13 Chceme zpracovat takové projekty NNO, jejichž cíle jsou společné více organizacím.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Aktuální stav realizace projektu Ing. Jana Moravcová
SEKTOROVÉ DOHODY význam, příprava, realizace. Co je Sektorová dohoda?  Unikátní nástroj umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů v ČR prostřednictvím.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
Transformuje Kraj nebo kraj ?
Síť služeb pro ohrožené děti a rodiny
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu IP „Podpora procesu transformace pobytových.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Aktuální stav realizace projektu Jana Moravcová
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu „Podpora vzdělávání a supervize v sociální.
Analýzy v projektu „Ohrožené děti a mládež ve Zlínském kraji“
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“. Proces definice SKSS Fáze – 2002 – hledání nastavení sociálních služeb v postkomunistickém období,
„ WORKSHOP „Terénní sociální práce v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje – práce se závislými klienty“ Vyhodnocení a shrnutí výstupů.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Projekt „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ a jeho výstupy Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji na období.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
MAS CÍNOVECKO o.p.s., organizační složka MAS CÍNOVECKO - LEADER Podpora sociální soudržnosti na území místního partnerství v programovém období
Krásná Lípa projekt Aktivizace rodin Volfová Hana (ASZ) Kolář Jan (místostarosta Krásné Lípy) Praha,
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Pojďme společně podpořit rozvoj meziobecní spolupráce v ČR.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji a jeho návaznost na plány komunitní plány na místní úrovni setkání k zahájení tvorby Komunitního.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje Setkání s poskytovateli sociálních služeb v Ústeckém kraji.
Metodická schůzka RŠPP – VIP II Dr. Anna Kucharská, Ph.D.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Cíl a identifikace výzvy
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Systémový rozvoj a podpora nástrojů sociálně-právní ochrany dětí
Informace ze sociální oblasti
Projekt na podporu neformální péče v ORP Hodonín
odbor sociálních služeb a sociální práce, MPSV
Aktuální poznámky ke vzájemné spolupráci poradny a škol
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
KA 1 Podpora a rozvoj služeb v oblasti SPOD
Komunitní plánování Mirka Wildmannová.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
OSPOD NOVÝ BOR A SOCIÁLNÍCH SLUŽEB Mgr. Balážová Dana OSPOD Nový Bor
PODPORA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ NA KRAJSKÉM ÚŘADĚ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE II Metodické setkání na téma „Standardy kvality sociálně-právní ochrany na.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Š A B L O N Y II.
3. Krizová pomoc Sociální rehabilitace
Klíčové aktivity projektu
Náhradní rodinná péče v Moravskoslezském kraji
Příprava pěstounů a sociální zabezpečení
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Transkript prezentace:

IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny systém minitendrů pro školy Praha

koncepce projektu, hlavní cíle rámcové smlouvy a dodavatelé témata poptávaných služeb systém zadávání program systém veřejných zakázek, aktuální situace možnosti zapojení škol

koncepce projektu IP •komplexní podpůrný projekt transformace systému péče pro ohrožené rodiny a dětí •zahrnuje mnoho aktivit, které se pilotují v 6 krajích ČR •analýzy, standardy, vyhodnocování, IPODy, rozvoj pěstounské péče, školení, kampaň právo na dětství •rozvoj sítě služeb (Aktivita 4): podpora kontaktů, nové obzory v rámci služeb, rozvoj komunikace mezi subjekty, vytvoření podkladů pro minimální síť služeb na konkrétním území

hlavní cíle optimální minimální síť služeb •podpora stávajících služeb •rozvoj nových služeb •zmapování chybějících služeb •zjištění konkrétních aktuálních potřeb klientů a možnost jejich naplnění •základy pro vytvoření minimální sítě služeb na konkrétním území •rozvoj a podpora komunikace mezi subjekty, které se podílejí (či mohou podílet) na práci s ohroženými dětmi/rodinou (například OSPOD x NNO x škola)

systém veřejných zakázek v rámci IP klienti, kteří by potřebovali určitou službu pro zlepšení své situace není kapacita pro zajištění této služby v dané oblasti služba neexistuje nejsou finanční prostředky pro zaplacení služby možnost využití mini - tendrů Klient  potřeba  prostředník  MPSV MPSV  soutěž  dodavatel/výherce  zajištění potřeby

rámcové smlouvy a dodavatelé I. uchazeči o veřejnou rámcovou smlouvu vyhlášení rámcové smlouvy na dané téma uzavření rámcové smlouvy se VŠEMI uchazeči, kteří splnili podmínky a kvalifikaci rámcové smlouvy -uzavřený a neměnný okruh dodavatelů -pouze dodavatelé v dané rámcové smlouvě se mohou hlásit do vyhlášených konkrétních zakázek -hlásit se mohou, ale nemusí -pokud na vyhlášenou službu např. kapacitně nestačí, mohou si ji subdodavatelsky objednat, ale odpovědnost za vykonání služby zůstává na dodavateli z rámcové smlouvy dodavatel 1 dodavatel 2 dodavatel 3 dodavatel 4 dodavatel 5 dodavatel 6 uzavřená rámcová smlouva

rámcové smlouvy a dodavatelé II. dodavatelé v rámcové smlouvě OSPOD/ škola zadá poptávku po službě na základě potřeb klientů MPSV vyhlašuje mini-tendr na základě podnětů a informací OSPOD, škol dodavatelé se mohou (nemusí) přihlásit, nabídnou svou cenu, za kterou jsou schopni službu realizovat, vyhrává nejnižší nabídka MPSV předá kontakty výherci mini-tendru a OSPODu/škole REALIZACE SLUŽBY

témata poptávaných služeb  stručný popis tématu rámcových smluv  rozevírací seznam s možností navolení služby/tématu  po zvolení služby se ukáže popis a definice služby ukázka slovníčku služeb

systém zadávání poptávky – specifikace služby -každá škola/pedagog má svou tabulku -tabulka obsahuje kontaktní údaje a specifikaci zakázky tabulku pracovník může průběžně aktualizovat, doplňovat na základě nových poptávek z řad svých klientů v průběhu realizace projektu, do vyčerpání finančních prostředků -tabulku pravidelně odesílá kontaktní osobě na MPSV

systém zadávání služeb – formulář pro rodiče - ukázka -nutná spolupráce a informovanost rodičů -rodič dostane informační text o projektu -nutnost podepsaného formuláře před poptáním služby

-IP projekt = spolupráce MPSV a Sociálních odborů -nutnost zabránit duplicitě poptávaných služeb -pro síťování důležitý rozvoj spolupráce škola x OSPOD -vyjádření Sociálního odboru součást rodičovského formuláře (= rodiče o tom vědí) -odborný pohled na potřebu poptávané služby systém zadávání služeb – souhlas sociálního odboru

možnosti zapojení - školy -podpořit chybějící služby na školách, které by udržely ohrožené děti v hlavním vzdělávacím proudu -pro školy s RVP ZV, RVP ZV-LMP, RVP GV, RVP GSP a RVP SOV + mateřské školy -podpora programů pro zvýšení připravenosti a motivovanosti ohrožených žáků a studentů -Individuální podpora žáků, studentů a jejich rodin PŘÍKLADY PODPOROVANÝCH SLUŽEB -doučování, poradenské služby, naplňování vzdělávacích potřeb, pomoc při řešení výukových a výchovných obtíží připravenost na školní docházku, krátkodobé poradenské vedení zákonných zástupců dětí, aktivity vedoucí k udržení ohrožených dětí v hlavním vzdělávacím proudu, podpora aktivit vedoucích k navrácení žáků do hlavního vzdělávacího proudu

DĚKUJEME ZA POZORNOST