z malé do Nemalé jak získat investora Ondřej Tomek ex Centrum.cz
Malá ???? Vše kolem jednoho středu
NEmalá ??? Více středů, často s jinou vahou
hodnota pro zákazníka
• Řetězec důvery = odstraňte: „pro dobrotu na žebrotu“ • Firemní kultura, víra ve firmu • Firemní hodnoty a identita a pak odměňování
• Síla produktu • Hlavně jeho předvídatelnost
Nemyslet ale Vědět Vědět co musím udělat nestačí …. Skončit včas je umění, nestyďte se za to Pár osobních zkušeností
Firemní kultura není odměňování, ale hodnoty Chyba je dobrý začátek, když se o ní ví NADĚJE není řešení Pár osobních zkušeností
Jak získat investora???
Skutečně ho chcete/potřebujete? FINANČNÍ vs. STRATEGICKÝ
nejednejte jenom s jedním poradce/pomocník ???
Kecy snesou všechno Smlouva nikoliv Všechno je to o penězích
Kdo může být taky investor? • Ten, kdo chce díky vám zbohatnout • Ten, kdo Vás „propojí“ do své sítě……. • Ten, kdo si myslí, že všechno zná • Korporace se svými úředníky • Ten, kdo se zaměřuje na procesy mezi vámi a jím, ale ne na business • Ten, kdo se za slunce nechá opalovat, ale za deště křičí, proč už nemáte deštník ? • Někdo koho opravdu neznáte, ale dáváte mu léta života
Podle čeho bych si ho vybíral? Má dražší brand, než je hodnota jeho podílu u mě??? Dává svobodu a nabízí pomoc až když VY CHCETE? Jaké má reference?
Jak ho získat ? Peněz je více než nápadů Vy máte sílu, ne oni TENDRUJTE, pokud můžete
Děkuji za pozornost
Agenda z malé do NEmalé jak získat investora
Bez čeho NEPŘEJDU?
Přesun z malé do NEmalé ??? Minimalizovat ztrátu výhod malé a přidat výhody/nutnost být NEmalým