Železný TOMík 2014 trasy disciplín.

Řízení motorových vozidel

Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011 Relativnost pohybu 2. díl.
BOŘEŇ Česko.
Dopravní výchova 1. stupeň ZŠ
Rekonstrukce severních mostů
AUTO : V obci Rybná nad Zdobnicí odbočit u motorestu (ukazatel Litice, nebo Česká Rybná), do obce Záchlumí. Zde u dřevěné kapličky (zvonice) obr.1 opustit.
PŘÍRODĚ BLÍZKÉ PROTIPOVODŇOVÉ OPATŘENÍ V ÚSEKU DESNÉ VIKÝŘOVICE-RAPOTÍN-ZÁJMOVÝ ÚSEK VHODNÝ PRO PODÁNÍ ŽÁDOSTI O DOTACI NA SFŽP.
Labská stezka - Ústecký kraj, příprava a realizace stavby -
Jak tunel Blanka promění okolí Pražského hradu
TRASA FULNECKÁ K1 Fulnek hotel Zlatý kříž K2 Bartošovice U rybníka
TRASA MARALÁK Závišice-Štramberk-Lichnov(na vrcholu stoupání mezi Štramberkem a Lichnovem možno odbočit vlevo po cyklotrase – asfalt, tráva) – V Lichnově.
Pravoúhlý a obecný trojúhelník řešené příklady
DOPRAVNÍ VÝCHOVA 4. ROČNÍK
Popis cesty do Chorvatska
Dopravní situace 15 křižovatka u pošty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Evakuace na kole, cíl neznámý Start od radnice MČ Praha 13 Sluneční nám. – Nové Butovice.
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
Dopravní a liniové stavby
RYCHLOSTNÍ KANOISTIKA
Atlantic Road (Atlanterhavsveien – v norštině) je velkolepá možnost jak se z kontinentu skokem dostat na ostrov Averøy fantastickou cestou přes moře po.
NÁBOR od 14 hodin v naší loděnici.
ČESKÉ DÁLKOVÉ BĚHY. JIZERSKÁ PADESÁTKA Nejznámější český závod je Jizerská padesátka Běhá se od roku 1968 klasickou technikou Účastní se jej až 6000 závodníků,
K u d y n a a k c i a c o t a m k d e b u d e a u t e m a l e i j i n a k 112.6km, 1h17min Do centra 113.1km, 1h19min Do Bynova Poslední barák pod lesem,
Atlantic Road (Atlanterhavsveien – v norštině) je velkolepá trasa jak se z kontinentu skokem z ostrova dostat na ostrov Averøy, fantastickou cestou přes.
Malá Chuchle – Lahovice
Dopravní výchova Mgr. Petra Polášková.
Výletek II 18. června LP Tak, máme následují den po výletku I. a když už jsem v tom, tak si dáme další, přes Jarcovou. Chci si tam něco ověřit,
ŽIDLOCHOVICE Procházka po naučné stezce Přírodního parku Výhon
Moderní cyklistická doprava
Shrnutí nebezpečných míst v Kravsku s fotkami. Místo mezi dvěma autobusovými zastávkami před školou Na takto důležitém místě chybí přechod pro chodce.
Z Plzně nad Bezděz Autor : Jarda Fous.
Odkryj správnou dopravní značku a najdi pod ní písmeno.
stůj, dej přednost v jízdě
Název Dopravní výchova - křižovatky
(Atlantic Road, v norštině Atlanterhavsveien) je velkolepá trasa skákající z kontinentu na ostrovy a opět z ostrova na ostrov, silnice se fantasticky kroutí.
Název Dopravní výchova - značky
Umíte se chovat na silnici?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu.
PRACOVNÍ LISTY DOPRAVNÍ ZNAČKY
Páteřní trasy v Ústeckém kraji - propojování a diferenciace nabídek Ústí nad Labem.
Ústecký kraj. Poloha a rozloha Ústeckého kraje SZ Čech, na hranicích se SRN Sousedí s kraji Libereckým, Středočeským, Plzeňským a Karlovarským Plocha.
Investor: Město Louny Mírové náměstí 35, Louny.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
ZÁKLADNÍ POJMY II. Obec -zastavěné území -počátek a konec je na pozemní komunikaci označen příslušnými dopravními značkami -na účelových komunikacích.
Doprava Mgr. Prchalová Zdeňka SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Pro 2. stupeň ZŠS.
Příkazové Zákazové Upravující přednost Výstražné RISKUJ DOPRVANÍ ZNAČKY
Pravidelná veřejná osobní lodní doprava. červenec 2007 Inspirace k obnovení tradice osobní lodní dopravy na Labi na Litoměřicku listopad 2007 Nastavení.
Rokytka - rozvoj území cyklostezka Stavba číslo: 8268.
Krajské fórum cestovního ruchu České Budějovice
2018.
Vozíčkářské trasy KČT Labská stezka bez bariér, 18. –
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
DOPRAVNÍ ZNAČKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Grosmanová.
Dětské dopravní hřiště Liberec
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.

Železný TOMík 2014 trasy disciplín

LITOMĚŘICE Střelecký ostrov tenis autokemp Jachtklub veslaři TOM Delfín

kánoe C2

Kanoe: Start v Litoměřicích na Labi v Jachtklubu, Cíl = Start (S)   Žactvo: … po Labi bílé bóji  nad vojenským cvičištěm, zpět po proudu do Jachtklubu. (2 km) Tomíčci: startují po proudu u odbočení ramene Labe před Střeleckým ostrovem (cca 500 m)  Ženy, dorostenky: …na Ohři k bóji , zpět po proudu do Jachtklubu (3 km) Muži, dorostenci: …na Ohři k bóji  před zdmi Terezína, zpět po proudu do Jachtklubu (5 km) 

kola

Muži, dorostenci Ženy, dorostenky Žactvo Kola: Start v Litoměřicích před Jachtklubem – po cyklostezce směr koupaliště, ČOV, Žalhostice, Píšťany do Velkých Žernosek (Kontrola K1) K2 K1 S ČOV koupaliště  SPOLEČNÁ ČÁST PRO VŠECHNY 3 KATEGORIE (ke K1), zpět pouze ŽACTVO

 SPOLEČNÁ ČÁST PRO VŠECHNY 3 KATEGORIE KE K1 DETAIL1 dále POKRAČOVÁNÍ  S ČOV koupaliště Kola: Start v Litoměřicích před Jachtklubem – po cyklostezce směr koupaliště, ČOV, Žalhostice, Píšťany do Velkých Žernosek (Kontrola K1)  SPOLEČNÁ ČÁST PRO VŠECHNY 3 KATEGORIE KE K1 Muži, dorostenci Ženy, dorostenky Žactvo

PŘI CESTĚ NA TRASU KOL SE OBJÍŽDÍ OSTROV DETAIL1 zde PŘI CESTĚ NA TRASU KOL SE OBJÍŽDÍ OSTROV ! NEPŘEHLEDNÁ KŘIŽOVATKA S PŘEDNOSTÍ ZPRAVA PRO VOZIDLA VYJÍŽDĚJÍCÍ Z VIADUKTU PŘI CESTĚ ZPĚT SE JEDE PO SILNICI !! DEJ PŘEDNOST NA HLAVNÍ, DO VIADUKTU JE ALE VIDĚT DOBŘE Značení na silnici v tomto místě není vidět (dlažba). Odbočení bude zdůrazněno fáborky (většinou vydrží do konce závodu). Místo si můžete prohlédnout, je cca 300 m od startu S  koupaliště

DETAIL 2 dále POKRAČOVÁNÍ  Žactvo: Z V. Žernosek (od K1) dále po silnici směr Žalhostice, přes železniční most, napojí se opět na cyklostezku zpět do Litoměřic – Jachtklub . Trasa celkem (12 km) K1 DETAIL 2 dále POKRAČOVÁNÍ 

v tomto úseku cyklostezky od K1  K1  směr !! OSTRÝ NÁJEZD NA MOST!! Muži, dorostenci, Ženy, dorostenky, v tomto úseku cyklostezky Žactvo pouze ke K1 most přes železnici přejíždí pouze Žactvo cestou ZPĚT Dlažební kostky DETAIL 2 zde Značení na silnici v tomto místě není vidět (dlažba). Odbočení NEBUDE zdůrazněno fáborky (nevydrží dlouho, nebo jsou převěšovány).

DETAIL 3 dále Malíč  Ústí  K2  Litoměřice  K1 Ženy, dorostenky: Z V. Žernosek dále po silnici směr Ústí, na konci V. Žernosek doprava po polní cestě (cyklostezka č.3058) do Malíče (Kontrola K2), dále po silnici do Michalovic a po silnici dále do Litoměřic – Jachtklub. Trasa celkem (15 km)

3 4 5 2 1 6 7 8 Muži, dorostenci: DETAIL 3 dále  Ústí  Malíč K2 Z V. Žernosek dále po silnici směr Ústí n. Labem, na konci V. Žernosek doprava po polní cestě (cyklostezka č.3058) (1). Na silnici vlevo (2) ke kapličce. Na rozcestí u kapličky vpravo po hlavní silnici. Na vrcholu kopce vpravo (3) do obce Kamýk a po cyklostezce přes (5) Knobložku do (6) Malíče (Kontrola K2) a po silnici dále (7) do Michalovic a (8) Litoměřic. Trasa celkem (19 km) 3 4  Ústí  5 2 DETAIL 3 dále Malíč 1 K2 6 7  Litoměřice  8 K1

Ženy, dorostenky, Muži, dorostenci: Detail nájezdu na cyklostezku na konci Velkých Žernosek DETAIL 3 zde Mírně vlevo na cyklostezku Sjezd z hlavní silnice XXXXXXXXX Nepokračovat rovně po modré turistické značce Cesta ze zámkové dlažby

Ženy, dorostenky, Muži, dorostenci: pokračování směr Litoměřice, prudké odbočení vpravo od Michalovic DETAIL 4 dále Hřbitovní zeď

Ženy, dorostenky, Muži, dorostenci: Hřbitovní zeď DETAIL 4 zde Úzká cesta mezi ploty průjezd v Litoměřicích (kolem hřbitovní zdi)- a dále - pokračování Ženy, dorostenky, Muži, dorostenci: X!X!X!X!X!X!X!X Nesjízdný úsek schodiště Podchod pod tratí ČOV

Kola Tomíčci: Start v Litoměřicích před Jachtklubem – po cyklostezce kolem veslařské loděnice přes Střelecký ostrov k odbočení ramene Labe ..... ....dále kolem vojenského cvičiště na „Slavík“ (K) a zpět k Jachtklubu (5 km) rameno Labe S veslaři K „Slavík“

běh

BĚH: Start v Litoměřicích před Jachtklubem – po cyklostezce kolem veslařské loděnice přes Střelecký ostrov k odbočení ramene Labe ..... Tomíčci zde mají kontrolu (K) a pokračují na Střeleckém ostrově cestou kolem ramene Labe, ne kolem veslařů. Muži, dorostenci: ....dále kolem vojenského cvičiště na „Slavík“ a dále po cyklostezce ke kontrole (K) u železničního přejezdu a zpět k Jachtklubu  (7 km) (na Střeleckém ostrově cestou kolem ramene Labe, ne kolem veslařů – OBDOBNĚ OSTATNÍ KATEGORIE) Ženy, dorostenky: ....dále kolem vojenského cvičiště na „Slavík“ (K) a zpět k Jachtklubu (5 km) Žactvo: ....dále kolem vojenského cvičiště za cvičiště (K) a zpět k Jachtklubu (4 km).

Běh Start v Litoměřicích před Jachtklubem – po cyklostezce kolem veslařské loděnice přes Střelecký ostrov k odbočení ramene Labe ..... Tomíčci zde mají kontrolu (K) a pokračují na Střeleckém ostrově cestou kolem ramene Labe, ne kolem veslařů. . K rameno Labe tenis K veslaři tomíčci

Běh Ženy, dorostenky: ....dále kolem vojenského cvičiště na „Slavík“ (K) a zpět (5 km) Žactvo: ....dále kolem vojenského cvičiště, za cvičiště (K) a zpět (4 km). K vojenské cvičiště tomíčci K K žactvo ženy, dorostenky „Slavík“

Běh Muži, dorostenci: ....dále kolem vojenského cvičiště na „Slavík“ a dále po cyklostezce (podél Labe) ke kontrole (K) před jezem a zpět k Jachtklubu  (7km) K K K tomíčci muži, dorostenci „Slavík“ žactvo ženy, dorostenky K