Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen 2008. • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství Mojmír Hampl Viceguvernér ČNB Žofínské fórum na téma „České zemědělství“ 10. března 2014.
Advertisements

Změny cen zemního plynu v ČR od 1. dubna 2008 Tomáš Varcop člen představenstva, RWE Transgas, a.s. Pro zákazníky skupiny RWE s kvartálním stanovením ceny.
Technický plán přechodu A co dál?
Multiplex veřejné služby 2008 – Digimedia 2008 Ing.Pavel Hanuš Manažer programu digitalizace ČT.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Trendy finančních produktů ČLFA
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Efektivita a budoucnost zemského pokrytí digitálním televizním vysíláním Konference DIGImedia Praha 12. června 2008 Kamil Levinský ředitel úseku pro transformaci.
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Vzorce na umocnění.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 25.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Klubový materiál. Zjednodušený multilevelmarketing cesta za finanční nezávislostí je naše Naše.
Co je nového v evropských fondech Datum: Místo: Ostrava David Sventek.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
3.Analýza ziskovosti a marketingové produktivity
Mapa zájmu - plány.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Bilance české digitalizace Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
XI. jarní konference energetických manažerů Problémy ČR v kontextu evropského trhu s energiemi (Bezpečnost a dostupnost dodávek energií v ČR a EU) Vliv.
Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Dílčí zpráva září-říjen 2010.
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Návrh způsobu financování opatření Národní strategie BESIP (k diskusi)
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Zadluženost domácností v ČR Smilovice 5. června 2007 Zdeněk Veselý MF ČR Názory a závěry prezentované dále jsou autorovy a nemusí tak být v souladu s postojem.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Proč slábne spotřeba domácností ? Eva Zamrazilová Členka bankovní rady ČNB Pesimistický spotřebitel: světlo na konci tunelu 17. října 2012 Konferenční.
Pojmy a interpretace.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
Nabídka reklamních ploch
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Digitalizaci se neubráníme, ale kde je psáno, že to musí být zrovna DVB-T? DIGImedia 2007 Kavčí hory 17. května 2007.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Léčiva u vzácných onemocnění (v kontextu dalších informací) PharmDr. Josef Suchopár Infopharm, a.s. Praha,
Média a my v dnešním světě Tony Duong, 8.B Projektový den 8. dubna 2009.
Modernizace přístrojového vybavení pro posílení prevence nozokomiálních nákaz na oddělení CS FN Brno Brno :00 Projekt „Modernizace přístrojového.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Televize 8. ročník.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Televize 8. ročník.
Přínos přechodu na DVBT-T2 pro koncové uživatele
Přehled televizorů vybavených technologií podporující DVB-T2 H
Transkript prezentace:

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen 2008

• Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV

• Významně roste kategorie „Ostatní TV“ • V řádu desítek procent rostou i ČT 4 a ČT 24 • To vše na úkor Novy, Primy a ČT 1, Podíly TV stanic

• Nezbytné předpoklady pro rozšíření reklamního prostoru •Životaschopné projekty •Dostatečné pokrytí •Ochota (nezbytnost) diváků investovat do vybavení •Reprezentativní výzkum • To vše vyjádřené ve sledovanosti !!!, TV trh s reklamou – poté

• Nezbytné předpoklady pro rozšíření reklamního prostoru •Životaschopné projekty - SPLNĚNO •Dostatečné pokrytí •Ochota (nezbytnost) diváků investovat do vybavení •Reprezentativní výzkum - SPLNĚNO • To vše vyjádřené ve sledovanosti !!!, TV trh s reklamou – poté

• Digitální pokrytí nyní cca 48% populace •Ale pouze 12% domácností vybaveno technologií •25% domácností vybaveno kabelovým či satelitním příjmem • Cca 33% domácností má přístup k ČT 4, ČT 24, TV Óčku, Z 1 a dalším mnoha programům • Boj kabelových operátorů o rozdělení trhu • Dá se předpokládat, že toto číslo dramaticky naroste s přechodem ČT 2 na digitální vysílání, Aktuální pokrytí

• Při pokrytí 1/3 populace aktuální podíl na sledovanosti •ČT 24 1,2% •ČT 4 0,7% •Nova Cinema ( nižší pokrytí) 0,3% • Při plném pokrytí 2011 ??? •ČT 24 + Z 1 5% •Óčko 3% •Nova Sport, ČT 44% •Nova Cinema2% •Prima Family 1,5%, Odhady podílů nových TV

•Vítěz nebere vše, ale rozhodně víc než je jeho podíl na sledovanosti •40% podíl na sledovanosti •53% podíl na GRP •60% podíl na reklamních investicích * • A naopak •Zbytek trhu ( bez ČT a Primy) •9% podíl na sledovanosti •1,5% podíl na reklamních investicích * •* Odhady OMD za 2007, Aktuální dělení reklamních investic

•Při podílu na sledovanosti kolem 3% •Cenová hladina je dána trhem •Možné výjimky pro hůře zasažitelné cílové skupiny – Z 1, Óčko •Měřitelnost výsledků – prodej na GRP nezbytný •Počet GRP omezen •50% naplněnost • Odhadované příjmy v úrovni ,- Kč • Jsou s tím držitelé licencí srozuměni ?, Kdy už se TV vyplatí ?

• Trh bude plně fragmentován • Reklamního prostoru bude dostatek • Kampaně bude možné lépe zacílit • Ceny kampaní neklesnou • Bude docházet k slučování médií • Děkuji za Vaši pozornost, TV trh s reklamou – 2011