 Mapování probíhalo od ledna do března 2013  Bylo zaměřeno na naplňování kritéria Pravidla ve třídách.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Školní projekt ZŠ Smetanův okruh 4, Krnov
Advertisements

ZŠ T.G.MASARYKA ŠKOLNÍ PARLAMENT 2011/2012.
Spolupráce se Základní školou, Masarykova, Rychnov nad Kněžnou v rámci projektu „Nadané dítě.eu“ v lednu 2010 spolupracovala Pedagogicko-psychologická.
Rok s kocourkem Matyášem
Školní parlament. ČLENOVÉ ŠP žáci tříd, z každé třídy hlavní parlamenťák a jeho zástupce v letošním školním roce nás je 28 SETKÁVÁME SE 1 x za.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Mezinárodní den zdraví V rámci mezinárodního Dne zdraví, který je každým rokem 7. 4., jsme připravili akci „ Soutěž o nejzdravější svačinu“
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
ADAPTAČNÍ KURZ 1. ROČNÍKŮ 2013 Gymnázium, Slov. nám. Podmitrov.cz.
Jak na úspěšné projekty Ivana Brabcová
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
PTaČ. Spolupracující organizace Zapojené školy Pojem čtenářské gramotnosti ve škole Učitelé chápou čtenářskou gramotnost především jako dovednost dekódovat.
Strom přátelství Ročník: 3. ročník Autor: Kateřina Holaňová
Školní rok 2013/2014. Organizace výuky  Zahájení vyučování v 7:50 (ranní kruh)  Týdenní služba – tabule, květiny, sešity, pořádek ve třídě (vždy dvojice,
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Integrovaná strategie rozvoje území MAS Hrubý Jeseník pro roky Stav zpracování.
Celoškolní projekt: Obchodní akademie, Lysá nad Labem, Komenského 1534.
Projektový den Lázně Teplice nad Bečvou Datum: Spolupracující třídy: VII. B a II. A Třídní učitelé: Mgr. Michal Rus, Mgr. Petra Králová.
12. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní školy
8. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Rozbor celkové úrovně vzdělávání na ZŠ Olbramovice po ukončení celkové rekonstrukce školy (ve školních letech 2012/2013 a 2013/2014) Vyhodnocení dotazníku.
Hodnocení IVP.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Průřezová témata. Způsob zpracování Rozšíření prostoru vyučovacího předmětu Prostor pro integraci vyučovacích předmětů Prostor, ve kterém je možné realizovat.
STÁŽ SLOVINSKO 2015 Stáže se zúčastnily: P. učitelky: Hana Kunzfeldová, Bc. Olga Širanová z MŠ Okružní 23, Bruntál Navštívené školy: MŠ Škofije Pedagogická.
Autor: Mgr. Dana Forýtková
Diagnostika třídních kolektivů Práce s třídními kolektivy
Žákovský parlament. Charakteristika Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením školy, školou a obcí Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením.
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
Rosteme spolu Občanské sdružení AVE – ZŠ a SŠ v Moravskoslezském a Olomouckém kraji.
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Středisko výchovné péče Dobrá Vyhlídka , Vyhlídka 1, Šumperk.
MAPOVÁNÍ ŠKOLY ŠKOLA PRO DEMOKRACII. PRÁCE S KRITÉRIEMI ♦ s materiálem škola pro demokracii jsme pracovali v měsících únor a březen ♦ do práce byli především.
Košatý strom poznání vyrůstá z aktivity, tvořivosti a spolupráce všech.
HRAJME SI S DĚTMI! Martin BACH. ASOCIACE HERNÍHO PRŮMYSLU.
Školní parlament ZŠ Březová Jiří Bešťák Iva Kubelková Martina Zitková Koordinátor : Mgr. Jana Adéeová.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Název školy: MŠ a ZŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova 1045 Autor: Jana Brákorová Název : VY_32_INOVACE_14/17_Vztahy ve škole Téma:Vztahy ve škole Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Prevence. Osnova Jak to u nás vypadá Mé hodnoty Práce s žákem Práce se třídou Celoškolní akce Práce s učiteli Práce s rodiči.
Možnosti mezinárodní spolupráce v mateřských školách Národní konference Erasmus+/eTwinning 13. – , Zámek Štiřín.
Principy KPSS Zlín Co KPSS přineslo do procesu plánování důraz na aktivní roli uživatelů sociálních služeb a zastoupení jejich zájmů v procesu.
 Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. –  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění.
Prevence sociálně patologických jevů
ZŠ 28. října, turnov Náš Parlament.
Piráti do Parlamentu Krajský plán pro rok 2017 Piráti na Vysočině
Žákovský parlament – I. stupeň
ROK SVĚTLA
Základní informace k ŠAP a PA
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Rok s kocourkem Matyášem
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
ŠKOLA PRO DEMOKRACII.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
ZŠ Staré Město.
Jsem ŠKOLÁK I.
PARLAMENT NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE A MATEŘSKÉ ŠKOLE ANGEL V PRAZE 12
Učíme se jinak.
Školní parlament ZŠ Písnická
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Den otevřených dveří Název školy Datum.
Centrum kolegiální podpory CKP
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Závěry z nácviku metodiky
Transkript prezentace:

 Mapování probíhalo od ledna do března 2013  Bylo zaměřeno na naplňování kritéria Pravidla ve třídách

Mapování probíhalo formou  Diskusí  Komunitního kruhu  Dotazníků ve 3. až 5. třídách

Z mapování vyplynulo, že žáci a jejich učitelé by se měli zaměřit více na práci se třídami.

Cílem projektového dne bylo :  Poskytnout třídním učitelům a jejich třídám čas pro vzájemnou komunikaci která posílí vztahy  Dát prostor pro rekapitulaci společných zážitků a pro naplánování třídních akcí  Nenásilně zviditelnit role parlamenťáků a jejich práce pro školu a spolužáky

Žáci ve třídách shromažďovali co nejvíce informací, které jsou třídě jako kolektivu společné formou tzv. brainstormingu (bouře mozků)

Debatovali o tom …  Jak posilují ve třídě vzájemné vztahy mezi sebou  Co vše společně třída prožila  Co plánují  Zda se spolu dokáží dohodnout  Zda se žáci zapojují do aktivit ve třídě  Zda řeší vzniklé problémy  Zda komunikují se svým zástupcem parlamentu

Zaměřili se na...  Přání a návrhy žáků – co by mohli ve třídě společně uskutečnit

Během projektu žáci zjistili, že spousta nápadů je realizovatelná, ale dosud nebyly vyřčeny nahlas. Dali jsme prostor kreativitě, ale i zábavě.

Děkujeme za pozornost Autor textu : Mgr. Ivana Celnarová Autoři zpracování : Jakub Jíra Anežka Doležalová