Výkazy práce („timesheety“) na projektech OP VK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE
Advertisements

Finanční řízení projektu Seminář pro žadatele k oblasti podpory 1.5 OP VK.
Seminář k výběrovému řízení 2014
1 1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Finanční aspekty projektů šablon.
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
Hradec Králové. 9:00 – 10:00 Projektová část – obecné podmínky realizace grantových projektů, monitorovací zpráva 10:00 – 11:00 Základní vymezení.
Oddělení metodiky OP Rybářství (SZIF) ŘO OP Rybářství (MZe)
Příloha č. 6: Údaje o podporovaných sociálních službách v Plzeňském kraji.
PRACOVNĚ PRÁVNÍ VZTAHY
Mzdové výpočty II. Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Grantová agentura ČR Veřejná soutěž GAČR - podávání projektů se začátkem řešení v roce 2013  Termín zaslání pdf verze FINAL na fakultu je
DOKUMENTY OD UJEP PřF ÚSTÍ NAD LABEM (dále jen PŘÍJEMCE PODPORY) Pro koordinátory partnerů/škol jsme připravili: Náplně práce Návrh smlouvy DPČ Pracovní.
PŘÍLOHY MONITOTROVACÍ ZPRÁVY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
„ Finanční zprávou pro Akci 3 krok za krokem “. Základní finanční pravidla programu  Pravidla dána Příručkou pro Akci 3 a Rozhodnutím o poskytnutí dotace.
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 6. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Způsobilé výdaje poskytovatelů sociálních služeb pro Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
Informace ze schůzky na MŠMT Postdoc I. + Postdoc II.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ LIBERECKÉHO KRAJE místo konání:KULK Liberec datum konání:
CRR ČR pobočka Olomouc 1 pobočka CRR ČR pro NUTS II Střední Morava se sídlem v Olomouci Centrum pro regionální.
Tyto projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem státním rozpočtem České republiky 1 „Vzdělávejte se!“ Ing. Blanka Švorcová vedoucí Odboru.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Schůzka k projektu Postdoc I. Zahraniční stáže, konference Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 5. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica, Elektronické schvalování v praxi Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum:
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2
Závěrečné práce 2005 / 2006 Postup při zadávání témat ZP na OU.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Workshop k vyplňování monitorovacích zpráv Praha.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
Přímá podpora kapitola rozpočtu 7 Denisa Kolouchová 1.
Způsob financování GP a způsobilé výdaje. Financování GP  Celková výše dotace: 100 % celkových způsobilých výdajů  Podíl EU: 85 %  Podíl SR: 15 % 
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Česko-norský výzkumný program. Uzávěrka přijímání návrhů projektů: 14:00 hod Uzávěrka přijímání návrhů projektů na UTB: (nutno.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
R OZPOČET K APITOLA 7 – P ŘÍMÁ PODPORA Ing. Jana Švarzbergerová Ing. Tereza Modráková , FSS MU 1 Přímá podpora - kapitola 7.
UNIVERZITNÍ INSTITUT SEMINÁŘ K OP VK VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ DOPORUČENÍ PRO PŘÍPRAVU PROJEKTŮ Zlín, budova VTP, 1. července 2009.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor bakalářské práce: Martina Moravcová, DiS. Vedoucí bakalářské.
Strukturální fondy – nové možnosti, nové zkušenosti… Ing. Radim Konečný
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Math Exercises for You (Math4U)
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
Výjezdní zasedání administrátorů (3. – )
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
KA 05 Evaluace CZ /0.0/0.0/15_001/
Š A B L O N Y II.
Transkript prezentace:

Výkazy práce („timesheety“) na projektech OP VK

Proč děláme timesheety Pracovníci příjemce dotace (Masarykovy univerzity) prokazují své zapojení do projektu pracovní smlouvou (nebo dohodou) a pracovním výkazem. Pracovní výkaz slouží MŠMT ke kontrole činnosti daného pracovníka na projektu a pokud není doložen, nemůže si MU zažádat o proplacení mzdových prostředků daného pracovníka z projektu OP VK.

Kdo (ne)dělá timesheety Pracovní výkazy nedokládají zaměstnanci, kteří se podílí na realizaci projektu celým svým pracovním úvazkem (úvazek 40 hod./týden) v rámci jedné pracovní pozice (tato výjimka se týká pouze administrativních pracovníků). Vždy však pracovní výkazy dokládají pracovníci, kteří jsou do projektu zapojeni formou pracovní smlouvy či dohody o změně PS (pokud nesplňují podmínku viz výše), dohody o pracovní činnosti (DPČ) či dohody o provedení práce (DPP).

Umístění formuláře Kde je najdu? Klasický formulář výkazu práce je dokument v Excelu. Masarykova univerzita využívá elektronické výkazy práce. Kde je najdu? http://www.fsps.muni.cz/ → Základní informace → Pro zaměstnance → Intranet inet.muni.cz Přihlášení jako do IS

Jak na to INET MU → Výzkum a vývoj → ISEP → Timesheety → Timesheet

Zadat vstupní parametry (měsíc a pracovní poměr) Po výběru Pracovního poměru se objeví okno s možností editování rolí na projektu Role je natažená přímo z personálního systému, zde nic neměníme ani needitujeme Přejdeme na záložku „Výkaz“ a přepneme se rovnou do jeho vyplňování

Možnost skrytí ostatních projektů Tyto dvě hodnoty se musí rovnat Docházka se natahuje sama ze mzdového systému D – dovolená, C – tuzemská cesta, G – zahraniční cesta, * - víkend, ! – státní svátek, N - nemocenská Pokud svítí hodnoty červeně, je nutné je přegenerovat, klikněte na tuto ikonu

Popis aktivity (max. 300 znaků) Maximálně 12 hod. Součet Vámi vyplněných hodin za týden Porovnání s týdenním úvazkem (automaticky nataženým ze systému)

Po ukončení zadávání lze data uložit, nebo i vygenerovat PDF (a vytisknout) Vyplňované údaje si vždy průběžně ukládejte, neukládají se automaticky Po vyplnění výkazu práce a jeho následném uložení výkaz netiskněte

Základní pravidla Pracovní činnost na projektu se nesmí vyplňovat do státních svátků (!), dovolené (D), nemoci (N). Primárně nevykazujeme pracovní činnost na projektu ve dnech, kdy probíhala služební cesta (tuzemská nebo zahraniční), která nesouvisela s projektem (např. letní výcvikový kurz). Pokud je však pracovník celý měsíc na kurzu, je možné vykazovat pracovní činnost i v těchto dnech, ale s minimální časovou dotací v jednotlivých dnech. O víkendech (*) uvádíme pracovní činnost na projektu jen v několika málo zdůvodněných případech, např. natáčení výukových materiálů (pokud není možné realizovat toto natáčení ve všedních dnech, je potřeba zdůvodnit). Pokud natáčíte mimo MU a máte cestovní příkaz (C), do výkazu uvádíte počet hodin pouze souvisejících s odbornou činností např. natáčení, nezapočítává se cesta – pokud jste do Šlapanic vyjeli v 07:30 a vrátili se na FSpS v 15:30 do výkazu uvedete 7 hod. (předpokládáme půl hodiny cestu z Brna do Šlapanic). MŠMT kontroluje cestovní příkazy a porovnává je s výkazy práce. Činnosti vykazované v rámci jednoho měsíce by se neměly ve větší míře opakovat. Činnosti musí být popsány co nejkonkrétněji, nestačí formulace typu „příprava přednášky“, musí být specifikovaný předmět/kurz. Může se používat formulace jako „studium odborné literatury na kurz..........“, „příprava prezentace pro přednášku kurzu…..“, „úprava textů přednášek pro kurz….“, … V případě, že se vykazuje „schůzka ohledně ….. s kolegy…“ měli by ji mít uvedenou ve výkaze všichni zúčastnění. Není možné jako popis činnosti uvádět „vyplňování výkazů práce“ Jeden den je možno vykázat max. 12 hod.

Co se nesmí ve výkazu práce objevit Obecný popis práce – např. jednání, sběr dat, schůzka, kontrola, administrativní práce Nevykazují se činnosti, které primárně spadají do nepřímých nákladů projektu: - tisk, - kopírování, - vyplňování výkazu práce, - podpis pracovní smlouvy, komunikace s personalistkou ohledně PS, - řešení cestovního příkazu, příprava, zadání cestovního příkazu…….