Technika cestovního ruchu Péče o hosta v ubytovacím zařízení Anu Lkhagva Petra Kaněrová
Ubytovací úsek Pracoviště: Recepce Vrátnice Zázemí příjmu hosta Úsek příjmu hosta Lůžková část Pracoviště: Recepce Vrátnice Zázemí příjmu hosta Úsek rezervací Pracoviště: Hotelové pokoje (etáž) Zázemí lůžkové části
Ubytovací úsek Pracovníci: Vedoucí recepce Recepční Směnárník Úsek příjmu hosta Lůžková část Pracovníci: Vedoucí recepce Recepční Směnárník Pokladník Vedoucí vrátnice Vrátný Nosič zavazadel Pochůzkář Dveřník Další… Pracovníci: Hotelová hospodyně Pokojská Pomocná pokojská Pokojový zřízenec Další…
Příjezd hosta Péče o hosta začíná už před hotelem U recepce Dveřník Recepce U recepce Přivítání Vyřízení formalit – přihlášení hosta Nosič odnese zavazadla Vydání klíče a hotelové karty Uvedení do pokoje Vlastní účet v hotelovém deníku
Pobyt hosta Zajišťuje rozsah služeb v odpovídající kvalitě obsažené v ceně ubytování Základní služba: Udržování čistoty v pokoji Bezvadné vybavení pokojů a jejích příslušenství Hotelový klíč
Odjezd hosta Délka pobytu je známá před/při příjezdem/-u U recepce vystaven účet Odnesení zavazadel do recepce, příp. zavolá taxi Vrácení hotelového klíče
Péče poskytována vybraným skupinám hostů Významné osoby (V.I.P.) Děti Osoby tělesně postižené
Služby Doplňkový prodej zboží Telefonické hovory Čistírna oděvů Placené služby Neplacené služby Doplňkový prodej zboží Telefonické hovory Čistírna oděvů Půjčování sportovních potřeb a televizních přijímačů Zakázky jízdenek a vstupenek Poskytování průvodcovských a tlumočnických služeb Buzení Podávání informací Směnárenské služby Pošta Úschova zavazadel Přijímání a předávání vzkazů Úschova cenností v trezoru Přivolání taxislužby
Portály TripAdvisor CZeCOT Holiday Check
Liberecké hotely Hotel Pytloun Design Hotel Liberec Grandhotel Zlatý lev Hotel Pytloun Travel
Děkujeme za Vaší pozornost!