Technika cestovního ruchu Péče o hosta v ubytovacím zařízení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Milan Babický Štěpán Barák
Advertisements

Hotelová dokumentace Vypracovala: Bc. Eva Cejnková pro předmět HOP.
Housekeeping.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.20 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
Univerzita Karlova v Praze KOLEJE A MENZY
Pro předmět: hotelový provoz Vypracovala: Bc. Eva Cejnková
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.14 SOU Obořiště
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.16 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Komenského Slavkov u Brna Číslo a název operačního programu:
„VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU“ „KARTA HOSTA“. „VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU“ - 8 vzdělávacích kurzů - prezenční a distanční forma studia (e- learning)
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.18 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Služby letecké dopravy
S námi si konečně odpočinete…
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Podnikání v cestovním.
Zámek Lukavec … … a jeho využití
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
TECHNICKÝ ÚSEK HOTELU Náplň vedoucích pracovníků
Klára Tomsová, Kateřina Jacinová
ČESKÉ CENTRUM-ČESKÝ DŮM MOSKVA
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Ubytovací zařízení Střední odborná škola Otrokovice
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_135
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_134
Ročník:3./4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Předmět: Software hotelového provozu Tematický okruh: Práce s HSW Téma: HSW Pracovní list rezervace.
stavby pro veřejné stravování a cestovní ruch
ROZVOJ KVALIFIKAČNÍ ÚROVNĚ A KOMPETENCÍ PRACOVNÍKŮ V CESTOVNÍM RUCHU HOUSEKEEPING Jaroslava Vyskočilová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Placené a neplacené služby - Záleží na úrovni, umístění, velikosti, ale především na podnikavosti a snaze hotelového manažera. Placené Neplacené Zařaďte:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona : III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_13.
Lázně Luhačovice 2016 Preventivně léčebné pobyty pro členy OS pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví.
Těšínské Slezsko Region Card prioritní nástroj marketingu a spolupráce v destinaci Petr Kolčárek destinační manažer turistické oblasti Těšínské Slezsko.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Střední škola hotelnictví a gastronomie
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Společenská výchova – Zásady chování v ubytovacích zařízeních
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Check- in.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Stravovací úsek hotelu – Food And Beverage Management
Příjem objednávek na recepci
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2011
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Další písemnosti recepce
Formy lázeňských pobytů a lázeňské péče
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Služby recepce.
Doprava a dopravní služby
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
Materiálně-technické podmínky poskytování stravovacích služeb
Trasování a sestavení programu zájezdu
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Evidence peněžních prostředků a obalů
Recepce Zařaďte služby: rezervace pokojů, přidělování pokojů, směnárenské služby, inkaso za ubytování, podávání informací, čištění obuvi, předávání pošty,
SLUŽBY CESTOVNÍHO RUCHU
Evidence peněžních prostředků
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Transkript prezentace:

Technika cestovního ruchu Péče o hosta v ubytovacím zařízení Anu Lkhagva Petra Kaněrová

Ubytovací úsek Pracoviště: Recepce Vrátnice Zázemí příjmu hosta Úsek příjmu hosta Lůžková část Pracoviště: Recepce Vrátnice Zázemí příjmu hosta Úsek rezervací Pracoviště: Hotelové pokoje (etáž) Zázemí lůžkové části

Ubytovací úsek Pracovníci: Vedoucí recepce Recepční Směnárník Úsek příjmu hosta Lůžková část Pracovníci: Vedoucí recepce Recepční Směnárník Pokladník Vedoucí vrátnice Vrátný Nosič zavazadel Pochůzkář Dveřník Další… Pracovníci: Hotelová hospodyně Pokojská Pomocná pokojská Pokojový zřízenec Další…

Příjezd hosta Péče o hosta začíná už před hotelem U recepce Dveřník  Recepce U recepce Přivítání  Vyřízení formalit – přihlášení hosta  Nosič odnese zavazadla  Vydání klíče a hotelové karty  Uvedení do pokoje Vlastní účet v hotelovém deníku

Pobyt hosta Zajišťuje rozsah služeb v odpovídající kvalitě obsažené v ceně ubytování Základní služba: Udržování čistoty v pokoji Bezvadné vybavení pokojů a jejích příslušenství Hotelový klíč

Odjezd hosta Délka pobytu je známá před/při příjezdem/-u U recepce vystaven účet Odnesení zavazadel do recepce, příp. zavolá taxi Vrácení hotelového klíče

Péče poskytována vybraným skupinám hostů Významné osoby (V.I.P.) Děti Osoby tělesně postižené

Služby Doplňkový prodej zboží Telefonické hovory Čistírna oděvů Placené služby Neplacené služby Doplňkový prodej zboží Telefonické hovory Čistírna oděvů Půjčování sportovních potřeb a televizních přijímačů Zakázky jízdenek a vstupenek Poskytování průvodcovských a tlumočnických služeb Buzení Podávání informací Směnárenské služby Pošta Úschova zavazadel Přijímání a předávání vzkazů Úschova cenností v trezoru Přivolání taxislužby

Portály TripAdvisor CZeCOT Holiday Check

Liberecké hotely Hotel Pytloun Design Hotel Liberec Grandhotel Zlatý lev Hotel Pytloun Travel

Děkujeme za Vaší pozornost!