VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední odborná škola A střední odborné učiliště kladno
Advertisements

Střední průmyslová škola elektrotechnická, V Úžlabině 320, Praha10
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Zahajovací konference projektu UNIV 3 BRNO
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Střední škola obchodu a služeb Jihlava
Nabídka učebních oborů: Prodavačské práce Podlahářské práce.
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Úvodní stránka.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
NABÍDKA UČEBNÍCH OBORŮ PRODAVAČSKÉ PRÁCE PODLAHÁŘSKÉ PRÁCE.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Nabídka studijních a učebních oborů Školní rok 2012/2013.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Střední škola stavební Jihlava Sociální partnerství zpracoval : PhDr. Pavel Toman únor 2011.
Střední škola a odborné učiliště gellnerova Brno
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Kód a název oboru: 66 – 51 – H / 01 Prodavač Délka vzdělávání: 3 roky Dosažené vzdělání: střední vzdělání s výučním listem.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Název projektu: Aktivizační a vzdělávací centrum Období řešení projektu: –
Soustava vzdělávání po základní škole. základní škola odborné vzdělávání poskytují odborné vzdělání cílem je příprava na povolání všeobecné vzdělávání.
B i o D a t G r o u p BIOMEDICÍNSKÉ INŽENÝSTVÍ V KONTEXTU NOVÉ LEGISLATIVY Jaromír Cmíral a), Lenka Lhotská b) a) Společnost biomedicínského inženýrství.
POTRAVINY A VÝŽIVA 2. ročník učebního oboru KUCHAŘ, ČÍŠNÍK třída K2
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.02/ Název projektu:Inovace a modernizace.
VÍTÁME VÁS u přijímacího řízení pro školní rok 2014/2015 Praktická škola jednoletá Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
SOŠ a SOU Kladno nám. Edvarda Beneše Kladno Telefon: 312 278 041
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
Prezentace pro projektovou výuku na DIDI2
CÍLE A PŘÍNOS MISTROVSKÉ ZKOUŠKY
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Opravář zemědělských strojů
Škola je držitelem certifikátu kvality řízení ISO 9001:2000.
Příprava na výkon povolání
Organizační struktura
VZDĚLÁVÁNÍ PO SPLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY Mgr. Blanka Vohníková.
Střední škola informatiky a služeb LCA Dvůr Králové nad Labem.
Programátor CNC strojů
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Poděbradská 93, Pardubice Tel: Vypracoval: Lukáš Nekola V rámci předmětu: Technologie.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Profesní příprava a možnosti zaměstnávání osob s MP Vyhláška č.13 ze dne o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři. Podmínky přijetí.
1. června Příklad dobré praxe Začlenění rozšířeného vstupního školení řidičů do výuky.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Spolupráce středních škol a firem v Pardubickém kraji Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství a kultury oddělení organizační a vzdělávání.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP
Motivační program spolupráce škol a zaměstnavatelů
Rozvoj výuky cizích jazyků
PHmax ve středním vzdělávání
Jméno autora: Mgr. Jitka Bílková Datum vytvoření:
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB, STRAKONICE, ZVOLENSKÁ 934.
Krajský metodický kabinet ELEKTROTECHNIKY
Hotelnictví M/01 HOTELNICTVÍ.
Organizační struktura
Setkání kariérových poradců
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,   VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB, STRAKONICE, ZVOLENSKÁ 934

ARANŽÉR Název ŠVP: 66-52-H/01 aranžér Základní údaje: Délka přípravy: 3 roky Učební obor je určen pro: hochy a dívky s ukončenou povinnou školní docházkou Způsob ukončení přípravy: závěrečná zkouška (výuční list) Poskytované vzdělání: střední vzdělání s výučním listem Přijímací zkoušky: ne Zdravotní způsobilost žáka ke studiu zvoleného oboru posoudí příslušný lékař dle nařízení vlády č. 224/2007.

Žáci jsou připravováni na zvládnutí těchto činností:   Zhotovování propagačních prostředků, aranžování a dekorování výkladních skříní, ucelených prostor expozic a výstav, tzn. aby absolventi: vytvářeli propagační prostředky různého charakteru a ovládali základní techniky aranžérských prací; navrhovali, realizovali a propagačně zajišťovali akce menšího rozsahu; upravovali a aranžovali výkladní skříně, prodejní prostory a výstavy s ohledem na sortiment zboží, sezónu, společenskou příležitost; aranžovali dárkové koše a kazety, zvládali techniku živé i suché vazby, ozdobné dárkové balení zboží; Uplatnění absolventa:   Absolvent se uplatní při tvorbě propagačních prostředků, práci s písmem, realizaci propagačních akcí menšího rozsahu, aranžování výkladních skříní a výstavek, stánků na výstavách a prodejních akcích, interiérů prodejen a provozoven služeb. Uplatnění najde také v reklamních firmách a agenturách.

Vyučované předměty Aranžér Předměty všeobecné Předměty odborné Český jazyk Ekonomika a finance Cizí jazyk Aranžování zboží Občanská nauka Odborné kreslení a písmo Základy přírodních věd Dějiny umění Matematika Počítačová grafika Literární a estetická výchova Propagace Tělesná výchova Komunikace a společenská výchova Informační a komunikační technologie   Odborný výcvik

1. ročník žáci jsou proškoleni o bezpečnosti práci a požární ochraně; v prvním ročníku se žáci seznamují s prostředím a vybavením učebny praktického vyučování a osvojují si základy v aranžování, v písmu, v zbožíznalství, v počítačové grafice; žáci se učí nátěry ploch určené k tapetování, malířské techniky a kresby spojené s písmem; žáci si osvojují základy aranžování různých druhů výkladních skříní a učí se vyrábět poutače;

Grafika a aranžování

Práce aranžérek

2. ročník žáci druhého ročníku provádějí všechny úkony ročníky předešlého a nadále se jejich dovednosti rozšiřují: uplatňují a sestavují dekorační doplňky a aranžování prvků vyrábějí a kompletují poutače dokreslují výtvarné návrhy a vytváří návrhy výkladních skříní na PC vytváří reklamní prostředky na PC provádí špendlení na figurínách několikrát do roka připravují žáci pod vedením učitele tematicky zaměřené školní výstavy, kde prezentují svoje dovednosti;

3. ročník žáci jsou ve třetím ročníku směrováni ke zdokonalování profesních dovedností a návyků potřebné pro tento učební obor; žáci pod vedením učitelů OV realizují širokou škálu služeb pro veřejnost: výzdoba interiérů za účelem akcí reklamní cedule polepy aut firemní loga potisk triček, zhotovení vizitek žáci pod vedením UOV aranžují výkladní skříně provozoven ve Strakonicích za použití technického vybavení a různých technik ; několikrát do roka žáci připravují tematicky zaměřené školní výstavy, kde prezentují své dovednosti; v průběhu školního roku žáci zhotovují širokou škálu dekoračních výrobků, které jsou určeny pro různé prodejní akce; žáci se zúčastňují celostátních soutěží, kde soutěží v různých disciplínách;

JEDNOTNÉ ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÝCH ZKOUŠEK Závěrečné zkoušky JEDNOTNÉ ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÝCH ZKOUŠEK Reforma závěrečných zkoušek má podobně jako u maturit zvýšit jejich úroveň, prestiž a vzájemnou srovnatelnost. Nová závěrečná zkouška je založená na tom, že školy vyučující stejný obor provádějí závěrečné zkoušky podle jednotného zadání. Významným rysem nové závěrečné zkoušky je širší spolupráce škol s odborníky z praxe. Odborníci z praxe se účastní realizace závěrečné zkoušky na školách jako členové zkušební komise.

Možnosti dalšího studia: Absolvent učebního oboru může pokračovat přímo na naší škole v nástavbovém studiu 64-41-L/51 Podnikání, které je zaměřeno na přípravu pro podnikatelskou činnost, vedení živnosti a je zakončeno maturitní zkouškou. Toto studium je denní (trvá 2 roky) nebo večerní (trvá 3 roky).