Svěcení aktovek Úmluva- čl.18. Svoboda myšlení. My všichni máme právo věřit v to, v co věřit chceme, mít náboženství anebo jej změnit, pokud si to přejeme.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝLET DO MORAVSKÉHO KRASU
Advertisements

RODINA Rodina je někdo komu se můžete se vším svěřit, věřit mu a který nám vždy pomůže.
Základní lidská práva.
Občanská nauka Listina základních práv a svobod ČR ; VY_32_INOVACE_D2_09 Interaktivní výklad: Listina základních práv a svobod ČR 2.A.; Mgr.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
MULTIKULTURNÍ SOUŽITÍ
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Právo na informace o životním prostředí.
Právní rámec katecheze a výuky náboženství v ČR
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
SADA č.22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO DUM č.11
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Právní stát je takový stát, ve kterém je vztah mezi občanem a státem vymezen pomocí práva dříve (např. v rodové společnosti) existovalo tzv. zvykové (obyčejové.
Lidská práva.
Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.5.34 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Česká republika Demokratický stát.
Žijeme ve společném světě Stav, vývoj, rizika a možnosti v soudobé „multikulturní“ společnosti a globálním světě.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. SADA č.22I Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO.
MULTIKULTURa.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_18_OSVZ_ON ROČNÍK: I. VZDĚLÁVACÍ OBLAST: SPOLEČENSKOVĚDNÍ.
Studijní obor: Sociální činnost
ZŠ a MŠ – T.G. Masaryka Brodek u Konice
Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
 Poslední přikázání z první desky desatera – příkazy vztahující se k Bohu.  Již ve SZ patřilo toto přikázání k identitě vyvoleného národa.  Židé světili.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86  Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice  Registrační.
Všeobecná deklarace lidských práv
Demokracie a její hodnoty
Společenské a hospodářské prostředí
POLITOLOGIE TEST 12.
Lidská práva v dokumentech
REAKCE NA SEKTÁŘSTVÍ. MOŽNOSTI INTERVENCE organizace, studující vliv náboženských hnutí  Ústavu religionistiky  pardubická Katedra religionistiky a.
Základní práva a svobody
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_247_Migrace obyvatelstva AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
LEGISLATIVNÍ VYMEZENÍ INTEGRACE
Multikulturní výchova
Ústava ČR Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství Prezentace č. 10
Jsme lidé jedné Země Migrace a lidská práva. Kdo jsou tito lidé?
Národ, etnikum, multikulturní společnost aneb jak se v tom všem vyznat?
Vždy jsem pohrdal línými bílými lidmi. Teď už můžu mluvit i o líných černých lidech. Jste chudí, protože jste nedodělali školu, berete drogy, máte tři.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
ZŠ Brno, Řehořova 3 Já a společnost Výchova k občanství ročník III
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_TOMAS_VASATA_LIDSKA_PRAVA_LZPS_11 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
 mezinárodní právní dokument  vymezuje pouze práva dítěte (občanská, politická, ekonomická, sociální a kulturní), nedefinuje jeho povinnosti, není zmíněna.
ZÁKLADNÍ PRÁVA A SVOBODY, ROVNOPRÁVNOST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Charvátová. Dostupné z Metodického portálu.
Ústavněprávní pohled na vzdělání
ZÁKLADNÍ PRÁVA A SVOBODY, ROVNOPRÁVNOST
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
práva a povinnosti občana ČR
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka   Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Člověk a předpoklady soužití Autor: Mgr. Ludmila Dvořáková
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Svoboda vyznání Teologická etika 2 VOŠ Jabok Mgr. Zdenko Š Širka, ThD.
Lidská práva Leden 2016.
Listina základních práv a svobod Lidská práva
Svoboda vyznání Teologická etika 2 VOŠ Jabok Mgr. Zdenko Š Širka, ThD.
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
LIDSKÁ PRÁVA y.
MALÝ - VELKÝ Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
AUTOR: Kateřina Křížová
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Transkript prezentace:

Svěcení aktovek Úmluva- čl.18. Svoboda myšlení. My všichni máme právo věřit v to, v co věřit chceme, mít náboženství anebo jej změnit, pokud si to přejeme.

Datum: 1.11.2011 Vyučující: Mgr.Čertanova N., Ing.Vítovcová M., Mgr.Broskevičová H., Mgr.Slípková K., Mgr. Vašendová A., Mgr.Smělík J., Mgr.Martinásková R.

v kompetencích občanských žák: uvědomuje si, že pro fungování lidské společnosti je nezbytným předpokladem dodržování práva svobodně projevovat své náboženství nebo víru stejně jako dodržování lidských práv, jak je uvedeno v "Listině základních lidských práv a svobod" respektuje náboženské, kulturní a národnostní odlišnosti jiných národů, se kterými se v rámci migrace setkává, rozlišuje obsah pojmů imigrace a asimilace  

Navštívili jsme kostel, kde proběhla mše, na které pan farář Darek posvětil školní aktovky

Společně jsme se přesunuli na místní hřbitov, kde pan farář vysvětlil dětem, co obnáší svátek Dušičky