Přijdu, vidím, zamyslím se, pokusím se…

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EKOLOGICKÉ ZEMĚDĚLSTVÍ
Advertisements

Den Země Dvaadvacátého dubna lidé na celém světě opět oslaví Den Země - svátek naší modré planety. Svátek to není příliš starý, daly mu vzniknout studentské.
Zpracovala Jitka Ciprová
Základní škola T.G.Masaryka Rajhrad
MUDr. Eva Rychlíková Zdravotní ústav se sídlem v Kolíně Prostředí kolem nás.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
ENVIRONMENTÁLNÍ PROJEKT Základní školy Kolín IV., Prokopa Velikého 633
Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Název VM
II.Etapa únor – červen 2012 Přehled výjezdů Průběžné pořadí skupin Konečné pořadí skupin.
Vytvořeno v rámci projektu SIPVZ Projekt hodiny výchovy k ochraně životního prostředí pro žáky naší školy 22. dubna 2006 Vzdělávací oblast Enviromentální.
VII. etapa září – prosinec 2014 ReportážeFotodokumentace.
Přijdu, vidím, zamyslím se, pokusím se … environmentální reportáže z Kolína a okolí ENVIRONMENTÁLNÍ PROJEKT naší školy FINANCOVANÝ VE SPOLUPRÁCI S MĚSTEM.
Přijdu, vidím, zamyslím se, pokusím se … environmentální reportáže z Kolína a okolí ENVIRONMENTÁLNÍ PROJEKT naší školy FINANCOVANÝ VE SPOLUPRÁCI S MĚSTEM.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Domestikace.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Registrační číslo projektu:
Památky UNESCO v ČR Jiří Novák
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Vznik půdy - půda pokrývá povrch zemské kůry
Zemědělství ČR Živočišná výroba
Hydrosféra – ledovce a podzemní vody
Podstatná jména pro třeťáky Zpracovala: Mgr. Božena Holubová, ČJ
VI.etapa září 2013 Přehled výjezdů Průběžné pořadí skupin Konečné pořadí skupin.
Ekologie jako věda Obory ekologie.
Ekologické zemědělství Pavlína Šrámková. Ekologické zemědělství Nařízení Rady (ES) 834/2007 – od nahrazuje Nařízení Rady 2092/1991 Zákon č.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
VII.etapa září 2014 – prosinec 2014
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Africké regiony- Východní Afrika Název sady: Zeměpis 7. ročník.
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.03 HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Aneb Jak žít ekologicky Autor: Richard Wiesner Prezentace pro začínající ekology.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad nakládání s odpady a recyklace jednotlivých.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 8. Půda a produkce potravin Název sady: Základy ekologie pro střední.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Kvalitní potraviny - kvalitní život CZ.1.07/1.1.00/
PRAMENY K POZNÁVÁNÍ MINULOSTI Zvídavý člověk si jistě položí otázku, jak mohou dějepisci znát o životě lidí v minulosti tolik informací? Odkud je získali,
Ekosystém okolí lidských obydlí Hospodářská zvířata
Zelená nafta Seminář k novele zákona o spotřebních daních
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Opakování pro 5. ročník člověk a neživá příroda, člověk a vesmír
Ekologické globální problémy
1 Název školy Číslo projektu Název materiálu Autor Tematická oblast
 jméno, kruh, varianta 3, 4  Odpověď – 1 a b  6 x 50 sekund
Rok 2016 trochu hodnocení Plzeňská vycházka
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_PRVOUKA
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
VY_32_ INOVACE_ 17_ VLASTIVĚDA 4
Ochrana přírody a životního prostředí.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Česká republika Životní prostředí ZŠ Hejnice 2010 Mgr. Jan Kašpar.
Sada 3 Rozmanitost přírody ZŠ a MŠ Dešná
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Bc. Jan Hutla Vy_32_INOVACE_4B_20_Člověk_a_příroda Člověk a příroda
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.24_Zivoni_prostredi_viry_bakterie.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.17_Bydliště Datum:
Ochrana přírody a životního prostředí.
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr. Jana Němcová
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Voda pro život
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Přijdu, vidím, zamyslím se, pokusím se…
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
Transkript prezentace:

Přijdu, vidím, zamyslím se, pokusím se… XV. etapa

Seznam výjezdů XV. etapy (podzim 2018) 4.10. 2018 Zámek Kačina, téma: Voda – park – krajina, funkce, využití, význam zadržování vody v krajině 1.11. 2018 Skládka Radim u Kolína, téma: Třídění odpadů, recyklace 20.12.2018 Farma Rudolf Starý, Libodřice, téma: Chov hospodářských zvířat – pohoda zvířat (welfare), odkaz předků – zemědělské nářadí a stroje - muzeum

Přijít, vidět, zamyslet se, pokusit se… Přijdeme, přijedeme … Prohlížíme. Nasloucháme. Ptáme se. Zapisujeme. Zamyslíme se … Reportáž – odpověď na otázku. Dokumentace – nákres/foto. Stavba. Pokusíme se změnit ... Chování. Jednání.

Kačina 4.10.2018 Radim 1.11.2018 Libodřice 20.12.2018 Celkové hodnocení 1. skupina 1. 2. skupina 2. 3. 3. skupina 4. skupina 5. skupina 4. 5. 6. skupina

Kačina 4.10.2018 5 XV. etapa, 1. výjezd, Zámek Kačina, Voda v krajině Provázel/a: Barbora Malijevská Otázka: Kde v krajině najdu vodu? Pro koho je důležitá? Odpověď: Vodu najdeme ve všem živém. V ledovcích, půdě, vzduchu, mořích. Voda je důležitá pro všechny živé organizmy. Když člověk ztratí hodně vody, může se dostavit dehydratace, která ohrožuje život. SKUPINA Č.1 5

Radim 1.11.2018 4. skupina

Radim 1.11.2018 1. skupina

Radim 1.11.2018 1. skupina

Libodřice 20.12.2018

Libodřice 20.12.2018 SKUPINA 1 FARMA, MODELOVÁNÍ PŘEDSTAVY

Libodřice 20.12.2018 SKUPINA 3 FARMA, MODELOVÁNÍ PŘEDSTAVY

Libodřice 20.12.2018 SKUPINA 3

Libodřice 20.12.2018 SKUPINA 1