Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ryby našich vod Přírodověda 4. ročník
Advertisements

U rybníka … U rybníků žije velké množství zajímavých zvířat a roste mnoho zajímavých rostlin.
Rostliny našich rybníků 4.ročník
U vody Živočichové DUM 19/1.
OPAKOVÁNÍ TŘÍDA RYB A OBOJŽIVELNÍCI Přehled některých ryb a obojživelníků Skokan hnědý na snůšce (provázky jsou snůšky ropuchy ob. Snůška ropuchy.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Společenstvo vod Přírodověda 4. ročník.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Pří_039_Rozmanitost přírody_Společenstva vod
SADA č. VIII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 12 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Název: Ukrytý.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_154 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová Předmět.
{ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
EKOSYSTÉM RYBNÍK, POTOK, ŘEKA - poznávačka
 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem  Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka  projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ.
Poznáním k udržitelnému rozvoji regionu Místo, kde žijeme Tento projekt č. CZ.1.07/1.1.07/ spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Přírodověda 4. ročník Ekosystém potoků a řek Živočichové OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov.
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji přírodovědných vědomostí o vodních plochách a zvířatech žijících u nich. AutorMgr. Zdeňka.
Ekosystém rybník Živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_22_PRVOUKA.
Pravěk – doba kamenná VY_32_INOVACE_3C_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník AUTOR: Mgr. Veronika Černá NÁZEV: VY_32_INOVACE_20 TEMA: Zmrzlina – dělení desetinných čísel přirozeným.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel. řed./fax: , VÝUKOVÝ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Živočichové u vody 3. ročník.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Ekosystém rybník Rostliny
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření červen 2013
Potravní vazby Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ
Společenstva vod Živočichové
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Prvouka pro 2. tř. Rybník III/2 17.
OCHRANA PŘÍRODY Chráněná území ČR
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
VY_52_INOVACE_14_ Živočichové v řece
ANOTACE Materiál je určen k získání poznatků a následnému zopakování a procvičení učiva o přírodních oblastech světa – o polárním pásu. Žáci se na začátku.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO
Začni kliknutím na modré tlačítko.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Poznávání vodních živočichů
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.32_U_vody Datum: 4.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Pří_039_Rozmanitost přírody_Společenstva vod
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA
Poznávačka živočichové a rostliny vod
Transkript prezentace:

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/21.3095 ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, 403 31 Tel.: 472731819, 472731253 Tel. řed./fax: 472731480, e-mail: skola@zsmojzir.cz VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/21.3095

Číslo klíčové aktivity: III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Autor: Radka Krausová Vytvořeno: 3. 11. 2013 Ročník: 4. ročník Vzdělávací oblast: Člověk a společnost – Přírodověda – Společenstva vod – Rybí úlohy Anotace: Žáci se zábavnou formou seznamují s rybami, které žijí v České republice. Materiál lze mezipředmětově uplatnit v matematice.

Společenstva vod – Rybí úlohy Ahoj…pomůžete mi najít moje kamarády? Schovali se přede mnou a dávají mi příklady. Prý, když je spočítám, ukážou se mi.

15 x 3 = Schovaní kamarádi na mě pokřikují příklady. Když mi pomůžeš, jistě se ukážou. 590 – 460 = 81 : 9 = 20 X 4 = 42 : 7 = 290 + 360 =

Děkuji ti za pomoc. Nyní můžeš získat jedničku Děkuji ti za pomoc. Nyní můžeš získat jedničku. Odpověz na všechny naše otázky a odměna tě nemine.

Jak se nazývá chráněná vodní rostlina, která má velký bílý květ? Otázka od okouna Jak se nazývá chráněná vodní rostlina, která má velký bílý květ? a) tulipán b) vrba bílá c) leknín bílý

Jak se nazývá vývojové stadium žáby? Otázka od pstruha Jak se nazývá vývojové stadium žáby? a) pulec b) palec c) rosnička

Které vodní zvířátko si staví hráze? Otázka od sumce Které vodní zvířátko si staví hráze? a) vydra b) bobřík c) bobr

Jak se nazývá strom rostoucí u vody, ze kterého vyrábíme pomlázky? Otázka od kapra Jak se nazývá strom rostoucí u vody, ze kterého vyrábíme pomlázky? a) vrba b) jasan c) topol

Jak můžeme poznat kačera (samce) od kachny (samice)? Otázka od úhoře Jak můžeme poznat kačera (samce) od kachny (samice)? a) kačer má víc peří než kachna b) kačer je barevnější c) kachna neumí plavat, kačer ano

Otázka od štiky a) magnum b) eskymo c) ledňáček Jak se nazývá malý modrý ptáček žijící u vody? Nápověda: stejné jméno má i jedna česká zmrzlina. a) magnum b) eskymo c) ledňáček

Použité zdroje: Obrázky: Okoun: DGP.MARTIN. Wikipedia [online]. [cit. 3.11.2013]. Dostupný pod licencí 3.0 Unported (CC BY 3.0 na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:PercheCommune.jpg Úhoř: PMX. Wikipedia [online]. [cit. 3.11.2013]. Dostupný pod licencí GNU Free Documentation License, version 1.2 na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Anguilla_anguilla.jpg Pstruh: CRUX. Wikipedia [online]. [cit. 3.11.2013]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Bachforelle.jpg Štika: KARELJ. Wikipedia [online]. [cit. 3.11.2013]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Esox_lucius_Prague_Vltava_1.jpg Sumec: TINOSTRAUSS. Wikipedia [online]. [cit. 3.11.2013]. Dostupný pod licencí 3.0 Germany (CC BY-SA 3.0 DE) na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Silurus_glanis_01.jpg Kapr:CONSCIOUS. Wikipedia [online]. [cit. 3.11.2013]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Common_carp.jpg Všechny ostatní obrázky použity z galerie office. Metodika práce: Žáky rozdělte na skupiny. Na snímku číslo 4 je schovaným 6 ryb žijících u nás. Orel: okoun, košík: pstruh, za kamenem: úhoř, žralok: štika, černý rybář: sumec, zelený rybář: kapr. Zadejte, který příklad žáci počítají. Skupina, která první řekne první příklad, smí první hádat, která ryba je na obrázku. Pokud tato skupina neuhádne, smí hádat další. Počítejte body. Proklikejte si tento snímek – při kliknutí na obrázek, který skrývá rybu, se ryba ukáže, pokud kliknete na fotku ryby, ta zase zmizí. (POZOR – u košíku a černého rybáře musíte opravdu kurzor tvaru ruky, jinak si přepnete snímek). Snímky 5 – 11 obsahují malý kvíz o vodních rostlinách a zvířatech. Skupiny si zapisují správné odpovědi. Na konci spočítejte skupinám všechny body. Skupina, která má nejvíce, zaslouží odměnu. Jedničku bych dala skupině, která bude mít kvíz zodpovězený bez chyby.