Podnikatelský plán Iva Jeřábková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Lenka Štibrányiová
Advertisements

Mikroekonomie I Domácí produkt
Podnikatelský záměr.
, Chrudim Anna Chvátalová
Prezentace programu EVALENT 3.6
Výrobek a jeho životní cyklus
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Nauka o podniku Seminář.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Mikroekonomie I Chování firmy v modelu dokonalé konkurence
Analýza vlastního podniku
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
* HOSPODAŘENÍ PODNIKU 2 Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední škola hotelnictví.
Developerský projekt AF s. r. o.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Finanční analýza.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
Hofmanová Dagmar Kučerová Eva GardenServices 1.
HOSPODAŘENÍ PODNIKU listopad 2012 VY_32_INOVACE_EKO_060106
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Finanční analýza říjen 2012 VY_32_INOVACE_EKO_060318
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Speciální nabídka pro Směnárny Naší průměrně dobře pracující Agentí dosahují z této činnosti zisku v rozmezí ,- až ,- Kč měsíčně Informační.
Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Pricing pomocí modelu finančních toků Marcela Vítková Kamil Žák Seminář z aktuárských věd 9. prosince 2005.
KATEDRA ŘÍZENÍ PODNIKU Finanční plán, finanční strategie
Lenka Zahradníčková
126FIP Bod zvratu 3. týden.
Mikroekonomie I Náklady, příjmy, zisk
Cíl přednášky Seznámit se
Nauka o podniku Bod zvratu.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
8. Marketing.
Obchodní společnosti a jejich finanční výkazy
Základy firemních financí
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Struktura podnikatelského plánu
Začínáme podnikat aneb podnikatelský plán v praxi Lucie Vaigertová Střední škola KNIH, o.p.s.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Financování podniku. náklady přímé – stanoví se na jednotky (materiál, úkolová mzda, pojištění z úkol. mezd) přímé – stanoví se na jednotky (materiál,
Pracovní list Kalkulace neúplných nákladů. Příklad 1: Firma vyrábí kabelky –spotřeba materiálu je 415 Kč/ks, mzdy 275 Kč/ks, ostatní variabilní náklady.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Téma 10: Podnikový zisk a dividendová politika 1. Tvorba zisku (výsledku hospodaření) 2. Bod zvratu a provozní páka 3. Zdanění zisku a rozdělení výsledku.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav technicko-technologický Řízení rizik ve společnosti LUMOS, s.r.o. Autor diplomové práce:
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
MAJETEK PODNIKU Kateřina dušáková.
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Taxi SLUŽBA „Gofaster!“
Klára Kupková SI-C (stud. skupina 27) 2017/2018
Transkript prezentace:

Podnikatelský plán Iva Jeřábková Visuall s.r.o Podnikatelský plán Iva Jeřábková

Popis firmy Název firmy: Visuall s.r.o Předmět podnikání: Tvorba architektonických vizualizací Právní forma: Společnost s ručením omezeným Členové: Ing arch. Iva Jeřábková – tvorba 3D modelů, vizualizací Markéta Novotná – chod firmy, komunikace se zákazníky Sídlo: Havlíčkova 773/12 Praha 7 Poskytujeme zpracování vizualizací interiérů, exteriérů staveb či urbanistických celků. Architekt, projektant a především investor dostane vizuální materiál a získá ucelenou představu o budoucí investici.

Zákazníci Produkty Naši zákazníci se dělí na tyto čtyři skupiny: Architekt a projektant Realitní kancelář Eventová nebo reklamní agentura Soukromá osoba Nabízíme 2 typy vizualizací: Typ A – jednodušší vizualizace Typ B – propracovanější vizualizace Firma Visuall s.r.o se odlišuje tím, že nabízíme 2 typy vizualizace – jednodušší nebo propracovanější – zákazník si tedy může zvolit, jaké propracování a detail je pro projekt adekvátní. Typ B Typ A

SWOT Růstové cíle Silné stránky Znalost práce s moderními technologiemi Předem stanovená kvalita za předem stanovenou cenu Slabé stránky Absence stálých zákazníků Příležitosti Růst poptávky po vizualizacích Hrozby Nová konkurence v dané oblasti Nedostatek zákazníků První rok Založení firmy Získání stálých zákazníků Budování místa na trhu Druhý rok Péče o stálé zákazníky Třetí rok Brigádník na DPP – postprodukce Rozšíření služeb - interiérový design

Výdaje Vstupní výdaje Typ Cena Počítač vč. příslušenství   Typ Cena Počítač vč. příslušenství Lenovo IdeaCentre 34 298 Kč Software 3ds Max 105 881 Kč Adobe CC 11 890 Kč SketchUp 20 875 Kč Celkem 172 944 Kč Vklady členů do firmy: Iva Jeřábková Byt Praha 7 – sídlo firmy 100 000 Kč – půjčka od rodičů, splatnost 3 roky 42 944Kč – vlastní zdroje Markéta Novotná Osobní počítač, mobil, software pro chod firmy 30 000 Kč – vlastní zdroje Fixní náklady   Typ Měsíčně Ročně Mzdy Iva Jeřábková 25 050 Kč 300 600 Kč Markéta Novotná 12 600 Kč 151 200 Kč Propagace Reklama na webu 520 Kč 6 240 Kč Reklama v odborných časopisech 280 Kč 3 360 Kč Celkem 38 450 Kč 461 400 Kč Variabilní náklady neuvažuji

předpokládaný počet jednotek za rok Příjmy Předpoklad příjmů jednotka cena za jednotku předpokládaný počet jednotek za rok příjem za rok RD - typ A 2 800 Kč 15 42 000 Kč RD - typ B 4 000 Kč 10 40 000 Kč BD - typ A 6 000 Kč 60 000 Kč BD - typ B 9 000 Kč 20 180 000 Kč interiér - typ A 2 000 Kč 30 000 Kč interiér - typ B 3 800 Kč 25 95 000 Kč rozsáhlejší projekt - typ A 17 000 Kč 2 34 000 Kč rozsáhlejší projekt - typ B 22 000 Kč 3 66 000 Kč Celkem 100 547 000 Kč   Průměrná cena jedné zakázky (pro výpočet bodu zvratu) 5 470 Kč

Bod zvratu Výpočet bodu zvratu Náklady: Fixní mzdy + propagace   odpisy software nad 40 000 Kč po dobu 5 let 21 176 Kč Variabilní 0 Kč Celkové fixní + variabilní 482 576 Kč Průměrná cena 1 zakázky: 5 470 Kč Bod zvratu: minimální počet zakázek za rok Celkové náklady / Průměrná cena jedné zakázky 88,2

Zisk Zisk Tržby Běžné výdaje Odpisy Daň ze zisku Čistý zisk   Tržby Běžné výdaje Odpisy Daň ze zisku Čistý zisk v prvním roce 547 000 Kč 461 400 Kč 21 176 Kč 64 424 Kč 12 241 Kč 52 183 Kč v druhém roce ve třetím roce 683 750 Kč 576 750 Kč 85 824 Kč 16 307 Kč 69 517 Kč

Cashflow Cashflow Rok 1 2 3 PŘÍJMY finanční zdroje vlastní zdroje 1 2 3 PŘÍJMY   finanční zdroje vlastní zdroje 72 944 Kč 0 Kč Bezúročná půjčka 100 000 Kč tržby z prodeje 547 000 Kč příjmy celkem 172 944 Kč 683 750 Kč VÝDAJE celkové investiční výdaje celkové provozní výdaje 461 400 Kč 576 750 Kč finanční náklady úmor 50 000 Kč daně 16 264 Kč 20 330 Kč výdaje celkem 477 664 Kč 527 664 Kč 647 080 Kč celkové saldo 69 336 Kč 19 336 Kč 36 670 Kč kumulované saldo 88 672 Kč 125 342 Kč