Představení IDS a novinky v IDS IDOL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Obecně prospěšná společnost pro Český ráj působí v Českém ráji od roku 2003, a to na území zahrnující centrální část Českého ráje a od roku 2006 působí.
Mezinárodná konferencia o problematike MHD v mestách SR Bojnice, 7. – INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Ing. Jaromír Holec.
Česká asociace organizátorů veřejné dopravy - ČAOVD. S cílem koordinovat úsilí vedoucí ke zlepšení podmínek pro rozvoj integrované dopravy v České republice.
Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. „Finanční a servisní organizace pro český venkov“
Novinky a reakce cestujících na nabídku dálkové osobní přepravy v ČR Ing. František Vichta vedoucí oddělení koncepce a rozvoje odboru veřejné dopravy MD.
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Martin Jareš, Ph.D. Odbor dopravy KÚ Středočeského kraje.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Tarifní systémy, Tarify, jízdní doklady Ing.
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015 Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor územního plánování a stavebního řádu prosinec 2014.
Kulatý stůl II. Nový Šaldorf-Sedlešovice MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Jihočeský koordinátor dopravy Příprava integrovaného dopravního systému Jihočeského kraje Prezentace pro 23. ročník konference „INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY“
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Ekonomika organizací Pracovní výkon a jeho odměňování.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Členské fórum A.T.I.C. Mariánské Lázně
Financování služeb sociální prevence z ESF Brno, 20. března 2012.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Mgr. Radek Jiránek ředitel Agentury pro sociální začleňování
Pojem přeměna obchodní společnosti
Alternativní formy veřejné dopravy na venkově
Úřad práce České republiky
Srovnání standardů Českých drah a vybraných IDS
Mezinárodní vzdělávací projekt TESEUS
Prezentace pro setkání se starosty LK
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání
Jednotný evropský železniční prostor
Základní informace o poskytovateli
Další perspektiva prohloubení česko-polské přeshraniční spolupráce z pohledu regionů Výroční konference v rámci Operačního programu přeshraniční spolupráce.

Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Odbor školství mládeže a sportu Oddělení školské ekonomiky
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Tisem v Pražské integrované dopravě
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: odpovědné zadávání
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Představení IDS a novinky v IDS IDOL
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji
Novinky v integraci dopravy Prahy a Středočeského kraje za rok 2017
Rizika a negativní aspekty pro rozvoj IDS
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
1. Model spolupráce stát x region x obec x soukromá firma
Standardy činností sociální práce ve veřejné správě příspěvek Hradec Králové Praha Systémová podpora sociální práce v obcích reg. č. CZ /0.0/0.0/15_017/ ,
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Dotační program Ministerstva vnitra k ochraně škol a školských zařízení 12. prosince 2018 Odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajského.
Ing. Pavlína Tomková Odbor drážní a vodní dopravy
Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje Projekt Interreg V A č Mobilně a efektivně ve společném příhraničí Spolupráce policie.
Systém odměňování výkonu
Nová dopravní koncepce ve Zlínském kraji
ÚVĚRY Buřinka pro produkt Úvěr od Buřinky - kromě pevné úrokové sazby - dává klientovi nově možnost výběru i fixace úrokové sazby na 3 roky. Podmínky.
Transkript prezentace:

Představení IDS a novinky v IDS IDOL IDS v Libereckém kraji Představení IDS a novinky v IDS IDOL Žďár nad Sázavou, 13.-14.5.2019 Zpracoval: Ing. Otto Pospíšil, Ph.D, zástupce ředitele

Osnova prezentace Představení KORID LK a jeho role ve vztahu k odboru dopravy Standardy dopravní obslužnosti a kvality Aplikace standardů v rámci dopravní obslužnosti území Informace o IDS IDOL a jeho rozvoji Projekt modernizace OS Projekt mezikrajských linek LK - SČK Smluvní zabezpečení dopravy v LK zkušenosti se zadáváním smluv v linkové dopravě zkušenosti se zadáváním smluv v železniční dopravě vnitřní dopravce

Představení KORID LK Odbor dopravy KÚ LK jízdní řády (vč. řešení připomínek) a vyhodnocení využití veřejné dopravy; správce tarifu IDOL; Centrální dispečink IDOL; Zákaznické centrum IDOL; propagace veřejné dopravy; přepravní kontrola v PAD; koncepce a projekty (např. Modernizace Opuscard/IDOL). Odbor dopravy KÚ LK přenesená působnost státní správy; dozor nad financováním systému; uzavírání smluv s dopravci; ostatní smlouvy (obce, zaměstnavatelé).

Standardy dopravní obslužnosti Standardy v LK jsou součástí PDOÚ a jsou zaměřeny na: Nabídku veřejné dopravy (rozsah a dostupnost) docházková vzdálenost (doba); min. garantovaný počet spojů v závilosti na charakteristikách sídel min. garantovaný počet spojů v závislosti na využití. Kvalitu veřejné dopravy nízkopodlažnost; dostatečná kapacita; informační systémy; sledování polohy vozidel online a propojení s centrálním dispečinkem; ostatní informace; aj.

Aplikace standardů v rámci zajištění dopravní obslužnosti území Liberecký kraj garantuje standardní rozsah dopravní obslužnosti, na který obce přispívají solidární příspěvek 90 Kč/obyv./rok. Na základě pravidel PDOÚ byl identifikován nadstandardní rozsah, na kterých si obce přispívají dle skutečných nákladů. Každá obec má možnost si „přiobjednat” spoje v rámci nadstandardu – je to efektivnější, než aby v rámci „ostatní dopravní obslužnosti” měly obce samostatné smlouvy s dopravci.

Informace o IDS IDOL a jeho rozvoji IDS zaveden v celém kraji, u některých linek s přesahem do vybraných míst za hranicí kraje např. Česká Kamenice, Mladá Boleslav, Vrchlabí, Zgorzelec, Bogatynia, Varnsdorf, Rumburk, nově Kytlice, Snědovice-Sukorady, Sezemice. Zónově–relační tarif cena konstatní pro každou dvojici zón (viz Tarifní počítadlo), nezávisí na trase konkrétního spoje. Do IDS IDOL zapojeny: regionální vlaky i rychlíky ; regionální autobusy; vybrané dálkové autobusové linky – po území LK; MHD (Liberec, Jablonec n.Nis., Česká Lípa, Turnov). Výhody IDS t.č. vázány na BČK Opuscard

Aplikace státem nařízených slev v tarifu IDOL Slevy dle Výměru MF aplikovány jednotně v celém IDOL vč. měst s MHD města dobrovolně přistoupila ke stejným pravidlům; na linkách MHD za hranicemi města jsou slevy kompenzovány státem, u vnitroměstských nesou náklady města; upravena kompletně struktura tarifu; vyšší zvýhodnění plateb elektronickou peněženkou; vyšší zvýhodnění časových kupónů; širší nabídka celosíťových dokladů; celosíťový doklad pro osoby 70+ za 500,- Kč/rok (sleva 95 %, jinak celosíťový kupón stojí 10.000,- Kč/rok); cena se nezměnila; méně využíváno (pokles cca o 40 %).

Modernizace odbavovacích systémů Stav v r. 2019 Stávající zařízení již je na hranici životnosti a nevyhovující. ... (info v rámci prezentace v r. 2018) Veřejná zakázka na „službu” poskytnutí odbavovacích zařízení neproběhla úspěšně (zrušeno na základě rozhodnutí ÚOHS) komplikace pro: nové smluvní vztahy, především v nově vysoutěžené oblasti Jablonecko a Turnovsko-Semilsko; další rozvoj IDOL.

Projekt mezikrajské linky LK – SČK V návaznosti na Středočeský kraj a integraci Mladoboleslavska do PID se kraje zaměřují mj. na: dálkové linky Praha – Mladá Boleslav – Jičín – Jilemnice – Rokytnice n.Jiz./ Špindlerův Mlýn; dálkové linky Praha – Mladá Boleslav – Turnov – „hory”; dálkové linky Praha – Mělník – Česká Lípa – Nový Bor – Rumburk; lepší propojení mezikrajských regionálních linek. Pozn.: Pro Liberecký kraj jsou mezikrajské dálkové linky důležité (spojení regionů s Prahou, turistika do hor). Dálkové linky doplňují a v některých relacích přímo nahrazují chybějící spojení po železnici. Cílem spolupráce se SČK je mj. optimalizovat vedení dálkových linek a nabízet celodenní a celotýdenní nabídku spojení.

Smluvní zabezpečení dopravy Zkušenosti se zadáváním smluv v linkové dopravě VZ pro období 2014-24 (celý kraj – rozdělení na 3 oblasti) => „úspěšně“ zablokováno ze strany ÚOHS Přechodné smlouvy (JŘBU 2014 -> Jablonecká výzva -> JŘBU 2017) VZ 2019-29 (připravováno pro 5 oblastí, nakonec soutěženy 2* – zbytek pravděpodobně zajistí vnitřní dopravce) V obou oblastech dva uchazeči, z toho jeden nesplnil zadávací podmínky (překročení maximální nabídkové ceny). Založení vnitřního dopravce

Smluvní zabezpečení dopravy Zkušenosti se zadáváním smluv v železniční dopravě VZ Jizerskohorská železnice 2011-26 VZ ve spolupráci s německým partnerem (ZVON) a Ústeckým krajem (Liberec – Zittau – Varnsdorf) před podpisem smlouvy, období 2019 - 2031 Úvaha o dalších VZ navazujících na smlouvy do r. 2019 zkomplikována, protože: nebylo jasné, zda bude možné získat dotace na nová vozidla není dořešena ze strany státu otázka síťových služeb na železnici Přechodný stav s využitím režimu přímého zadání, ALE nikoliv automaticky stávajícímu dopravci => průzkum trhu a tzv. „rozstřel“. Všechny smlouvy (vyjma JHŽ do r. 2026) „brutto“.

Smluvní zabezpečení dopravy Vnitřní dopravce Je ještě veřejná doprava konkurenční trh? (zásah státu v oblasti mezd) Co mají vlastně dopravci soutěžit? (rozhraní: „řidič” – „vozidlo” – „výbava vozidla v návaznosti na odbavovací zařízení” – „odbavovací zařízení”; problematika aut.nádr. a mýtného) Koho chrání ÚOHS? LK založil vnitřního dopravce - spol. Autobusy LK, která se stala majoritním vlastníkem jednoho ze stávajících dopravců (ČSAD Liberec). Čeká podobný scénář i železniční dopravu?

Děkuji za pozornost otto.pospisil@korid.cz www.korid.cz www.iidol.cz