ZÁBAVNÍ A VESMÍRNÍ ROBOTI

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : květen.
Advertisements

Jak se dostat na univezitu do Británie Žádost na univerzity.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Vysvětlení zapojení a činnosti ledky, schematická značka ledky a obrázky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
1 Strojírenská 657/6, Žďár nad Sázavou 1. 2 Mobilita do Francie „země galského kohouta“  konference na krajském úřadě k zahájení projektu  prohlídka.
Zoner Photo Studio, Histogram (7). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Příběh o mravenečkovi Každý den po včasném příchodu do práce se pouští malý mraveneček okamžitě do práce...
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Pohybové hry s gymnastickou stuhou Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_147_Pohybové.
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
ANOTACE Materiál je určen k získání informací o tom, kde a jak žijí lidé na Zemi. V úvodní výkladové části se žáci seznámí s rozložením obyvatelstva na.
Databáze © Mgr. Petr Loskot
Autor: Mgr.Lenka Preisová
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Práce s PC P1.B Vránek Michal.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
VYPRAVOVÁNÍ v umělecké oblasti
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
INTERNET Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Michael Jackson.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Vesmír Co uvidíš, zvedneš-li svůj zrak k obloze? mraky, oblohu
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Další součástky s jedním přechodem PN
Pedagogická psychologie
Lidová muzika Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V.,
Unicorn live Hra.
Neživá příroda - voda Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Procenta v „autařské“ praxi
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Ing. Iva Hlásková Číslo
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2 Název výstupu: Měsíc.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Děti jsou naše budoucnost
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
PRO ZÁJEMCE O FOTOGRAFOVÁNÍ
TŘÍDNÍ SCHŮZKY
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Aktuálně o stavu příprav na účinnost GDPR
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_METAFORA_A_METONYMIE Název materiálu:
ZEMĚ VY_32_INOVACE_XVII-C-08.
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Roboti Andrea Tichá.
ZKOUŠKY CEMENTU teorie
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí n. M., Kollárova 1045
SCHOPNOSTI ČLOVĚKA Psychologie 4. S.
Roboti Sotolář marek.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
ZÁBAVNÍ A VESMÍRNÍ ROBOTI
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Roboti Sotolář marek.
Mgr. Jarmila Dvořáková, MBA
Roboti Andrea Tichá.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_19 Fyzika,
Slovní druhy (hra) VY_32_INOVACE_274_Slovní druhy šablona III/32 Mgr
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dvacáté století – začátek století a první světová válka
Dvousemestrální celouniverzitní předmět: (možná i zkrácená verze jednosemestrální komerční) Úvod do terminologie a psaní textu v univerzitním prostředí.
Transkript prezentace:

ZÁBAVNÍ A VESMÍRNÍ ROBOTI Vendula Růžičková OBSAH KONEC

OBSAH: SEZNÁMENÍ S ROBOTY VESMÍRNÍ ROBOTI VESMÍRNÍ ROBOTI FOTKY ZÁBAVNÍ ROBOTI ZÁBAVNÍ ROBOTI FOTKY KONEC PREZENTACE

Seznámení s roboty Ahoj já jsem Destro a budu vás seznamovat s zábavními roboty. Čauky já se jmenuji Waltr a budu vás seznamovat s vesmírnými roboty. OBSAH KONEC

Tak to je on první robot ve vesmíru. Vesmírní roboti Prakticky každým rokem vědci sestavují stále lepší a dokonalejší roboty pro použití ve vesmíru. Prvním „robotem“, který pracoval na Měsíci, byl ruský Lunochod v roce 1970. Během několika měsíců tento stroj najezdil po měsíčním povrchu deset kilometrů, udělal a odeslal řadu fotografií a analýz horniny. Tak to je on první robot ve vesmíru. OBSAH KONEC LUNOCHOD

Ti jsou super, jednou taky poletím na Měsíc. Vesmírní roboti fotky Ti jsou super, jednou taky poletím na Měsíc. OBSAH KONEC

Stejně jsem rád že patřím do téhle skupiny. Zábavní roboti Většina zábavných robotů používaných v dnešní době jsou hračky. Díky robotovi se vaše dítě na dlouhou dobu nejen zabaví, zároveň ale také rozvíjí své znalosti robotiky a mechaniky, logické uvažování a kreativitu. Za zábavné roboty se dají také považovat hudební přehrávače, televize nebo jiné stroje co nás uspokojí. Stejně jsem rád že patřím do téhle skupiny. OBSAH KONEC

Až budu starší chci být ten nejprodávanější robot na zemi. Zábavní roboti fotky Až budu starší chci být ten nejprodávanější robot na zemi. OBSAH KONEC

Zdroje Zdroje jsem čerpala ze zadaní ve Wordu.

Děkuji za pozornost Mějte se AHOJ!! čČAU!!! OBSAH KONEC