Mimořádné události u nás a ve světě

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Německo září – 4. října.
Advertisements

Z malé do Nemalé jak získat investora Ondřej Tomek ex Centrum.cz.
Poučení od motýla Jednoho dne se v zámotku objevil malý otvůrek; člověk seděl a několik hodin pozoroval motýla, jak se usilovně snaží protlačit tělo tímto.
Jak na to, aniž bychom se zničili
ČÍNSKÉ PŘÍSLOVÍ.
CINSKE PRISLOVI.
Byl to týden plný zajímavých události,ne jen ze života Modré ústřice ale taky ze života Růžového šneka. Po roce se opět konal skvělý seminář v Divišově.
Knihovna v obci - proč? aneb Víme, co máme? Kardašova Řečice říjen 2005 Zlata Houšková.
Ivo Vorek Člen Záchranného týmu  Založen  V současné době máme 25 členů a 7 čekatelů  Kvalifikace a vzdělání členů je různé:
Dobrovolnictví v české společnosti
PROGRAM SANACE RODINY v AMALTHEA o.s. Chrudim, 18. –
Moje království. Královská koruna Poloha Mé království se nachází ve Francii v Paříži.
Co to je, když se řekne „komunitní role“ aneb Knihovna v malé obci Tábor, červen 2009 Zlata Houšková.
Začali to Finové Do České republiky se florbal dostal třemi různými cestami. Vůbec první setkání s florbalem v České republice se událo díky výměnnému.
Dokážeš si představit, co by se stalo, kdybychom Bibli používali tak,
III/2 9.A XVI Dějepis Únor 1948, komunistický převrat, Klement Gottwald IX. ročník Mgr. Ladislav Hrdina Únor 1948.
On Cítil jsi někdy touhu, udělat něco příjemného pro někoho, koho máš rád?
B Ů H
Kdo je animátor seniorů? Doc. Ing. Aleš Opatrný,Th.D. Katolická teologická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Řešení.
geografie/věková pyramida ČR
eTwinningové odpoledne s rodinou ZŠ Hustopeče, Nádražní ul.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Co můžete z této karikatury vyčíst? Co podle vás představuje? Na co upozorňuje? Britská karikatura Cecila Rhodese z r
2) Povodně Mimořádné události Živelní pohromy. Vznik povodní Povodně vznikají následkem zvýšení říční nebo mořské hladiny působením atmosférických poruch.
Kurz pro výchovné poradce Právní rámec výkonu poradenské činnosti
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
Studená válka Poválečné uspořádání Německa Založení vojenských paktů
Dobrovolní hasiči.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Můj domov Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Všichni jsme na cestě k výšinám. Ale někdy to nebývá lehké.
1.
To k tobě promlová Bůh … prostřednictvím Ducha Svatého.
Zkušenosti s pracovním uplatněním uživatelů Domova Horizont Mgr. Lenka Kortová – sociální pracovnice Domova Horizont.
KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.
Fairtradové město Litoměřice Únor 2011 – komise ZM ustanovila Řídící / pracovní skupinu pro fair trade Duben 2011 – RM schválila Deklaraci.
Nová šetření výskytu a podob šikany Centrum sociálních služeb Praha – Pražské centrum primární prevence.
Na výletě v Bruselu Alena Rampová Mateřská škola Kličkova vila Příbram.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A03Prv2_Tísňová volání.
Zase přijdou povodně, kdo nám pomůže? Seminář v Evropském domě Tomáš Weiss, Institut pro evropskou politiku EUROPEUM a FSV UK Klauzule solidarity, koordinace.
Rozvojová spolupráce Města Litoměřice Únor 2011 – komise ZM ustanovila Řídící/ pracovní skupinu pro fair trade. Duben 2011 – začal mezinárodní.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VOŠP a SPGŠ Litomyšl UNESCO. Lidská práva a svobody Pozornost tématu věnována napříč humanitními vzdělávacími předměty Zapracováno do ŠVP Používány moderní.
Národní týden manželství (NTM) únor, 2007.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Čím chci být ,až vyrostu.
Expertní dobrovolnictví
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
KDO VLÁDNE A JAK VLÁDNE? Lekce 4A.
Otien o Huru.
Otien o Huru.
Učení, praktické aplikace principů učení
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_12_Televize
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
Plánované rodičovství
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_20 Slovní.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_06 Vztahy mezi lidmi
AUTOR: Kateřina Křížová
VY_32_INOVACE_
Otázky pro průběžnou práci
Dokážeš si představit, co by se stalo, kdybychom Bibli používali tak,
Michaela Borovanská, Jana Malíková
On.
VŠE O PENĚZÍCH..
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Poučení od motýla Jednoho dne se v zámotku objevil malý otvůrek; člověk seděl a několik hodin pozoroval motýla, jak se usilovně snaží protlačit tělo tímto.
Pomoc Diakonie Církve bratrské na Podkarpatské Rusi
Transkript prezentace:

Mimořádné události u nás a ve světě

Na co se žáků můžete ptát? Jak katastrofy vznikají? Jaký je rozdíl mezi katastrofou a mimořádnou událostí? Setkali jste se vy někdy s mimořádnou událostí? Co se stalo? V jaké situace jste vy a vaši blízcí řešili? Pomohl vám někdo? Pomohli jste vy někomu jinému?

Na co se žáků můžete ptát? Co mají mimořádné události na fotografiích společného? Co mimořádnou událost způsobilo? Jak k ní došlo? Která mimořádná událost se stala nebo se může stát v ČR? Jaké následky měla mimořádná událost pro obyvatele? Co lidé zasažení mimořádnou událostí potřebují? Kdo jim pomáhá? Proč je důležité pomáhat lidem v tíživé situaci?

Táhneme za jeden provaz

Na co se žáků můžete ptát? Moldavsko x Česká republika Která země má větší rozlohu? Ve které žije více obyvatel? Která země je vyspělejší? Ve které zemi byly v nedávné historii povodně? Žijí v Moldavsku a ČR lidé stejných, nebo odlišných profesí?

Na co se žáků můžete ptát? Jak jste se cítili ve své roli? Dokázal bych takto pomoci při opravdové povodni ve své obci/městě? Jak pomáhal „stát“? Jak jsem spokojen s pomocí, kterou jsem dokázal poskytnout? Jak jsem spojen s pomocí, které se mi dostalo?

Tržiště potřeb

Na co se žáků můžete ptát? Odkud rodina je? Kolik měla kreditů a jaké předměty si za tyto kredity pořídila? Podařilo se rodině nakoupit vše, co potřebovala? Jak jste postupovali při nákupu? Jak je možné, že každá rodina dostala jiný počet kreditů? Jak se vám spolupracovalo ve skupině? Co bylo během spolupráce nejobtížnější? Jak jste se cítili? Co jste prožívali? Kdo využil „Povodňové informační centrum“?