Šachová partie hodná velmistra

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technika,tak jak ji vidím já…
Advertisements

 Učitel neboli pedagog je jeden ze základních činitelů výchovně-vzdělávacího procesu. Učitelem označujeme osobu, která napomáhá procesu vzdělávání. Kvalitní.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. SADA č. 22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO.
Vlastní hodnocení školy
Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole Konference SKAV 2013.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Cesta ke kvalitě v praxi
Svazky obcí jako zřizovatelé škol a školských zařízení
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Vlastní hodnocení školy
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Kam si ředitel schovává klíče? Miroslav Hřebecký, EDUin, o. p. s. 12. února 2014.
Žijeme ve společném světě Stav, vývoj, rizika a možnosti v soudobé „multikulturní“ společnosti a globálním světě.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
MENTORING. Strategické dokumenty  Cestovní mapa EU v oblasti rovnosti mužů a žen : „Trvale nízké zastoupení žen v politice je jedním z deficitů.
Možnosti hodnocení ředitelů škol
„ VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY “ Základní škola, Liberec, Lesní 575/12
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Příklady úspěšného využití ICT prostředků ve výuce David Lesch, člen představenstva.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
Jediným učitelem hodným toho jména je ten, který vzbuzuje ducha svobodného přemýšlení a vyvinuje cit osobní zodpovědnosti.
Mgr.Roman Kroutil Gymnázium Rumburk
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
Disk Google. Google disk umožní uložení až 15 GB souborů zdarma, přístup k nim odkudkoliv, a spolupracovat s ostatními soubory můžeme na disk nahrát 0tevře.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Kvalitní škola – kritéria a indikátory hodnocení
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
STŘEP české centrum pro sanaci rodiny Podpůrné služby pro ohrožené a náhradní rodiny z pohledu NNO Nadační fond J &T, PSP ČR,
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Sigmundova střední škola strojírenská, Lutín Mgr. Pavel Michalík.
Zákon č. 561/2004 Sb. (školský zákon) vyjmenovává pravomoci zřizovatele, ředitele a školské rady Zřizovatel vydává zřizovací listinu školy; rozhoduje o.
Školský zákon ve vztahu k zákonným zástupcům (pro ředitele málotřídní školy) Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném.
MUZEOEDU.CZ jako společná platforma edukačních pracovníků muzeí a galerií Mgr. Pavla Vykoupilová PERSPEKTIVY ČESKÉ MUZEJNÍ EDUKACE 10. – 11. května 2016.
Ředitel školy a jeho zástupce –
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Aktuální informace o stavu
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Projekt Podpora žáků s SVP
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Komplexní systém hodnocení
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
STANOVISKO SKAV, o. s. K PROFESNÍMU STANDARDU KVALITY UČITELE
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Jak na jazyky.
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Druhý stupeň malotřídně
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Volba povolání / střední školy
Hledáme tajemství nebo zdravý selský rozum?
PS Vzdělávání NS MAS ČR pro IPo MAP
Standardy pro základní vzdělávání
Transkript prezentace:

Šachová partie hodná velmistra aneb o vzájemném vztahu školy a zřizovatele Miroslav Hřebecký, EDUin konference Jak se žije malotřídkám 11. 4. 2019

Stát Zřizovatel Škola ČŠI

Stát Škola ČŠI

Inspekční cyklus je 6 let

Starostou se stane ten, kdo požívá důvěry sousedů Starostou se stane ten, kdo požívá důvěry sousedů. Nikoliv ten, kdo rozumí školství.

Kdo je větší chudák? Ředitel Starosta

Starosta bere méně?

Dva světy Pohled ředitele: Starosta může vše, jsem jeho poddaný. A přitom tomu nerozumí. Jakýkoliv rodič jde rovnou za ním a já to slíznu. Pohled starosty: Škola je naše a přitom nijak neovlivníme celých šest let, co se v ní děje. Jsme bezmocní a přitom jsme za školu politicky odpovědní.

Starosta+ Ředitel+ Ředitel- Starosta-

Podpora školy, podpora ředitele Podpora sdílením služeb (workshop pro MAP) Jasná kritéria odměňování Pravidelné hodnotící pohovory Podpora dalšího vzdělávání

Dovzdělat si ho (nenápadně) Společná exkurze tam, kde to jde Opřít se o stát – hodnotící kritéria ČŠI EDUin – Klub zřizovatelů, konference Vaši rodiče jsou jeho voliči – kurikulární večery

3 zlatá pravidla Starosta musí vědět o průšvihu jako první od ředitele Vyjasněte si spolu v době míru předem mechanismus komunikace a smírčí řízení Za pedagogický proces ručí ředitel – určuje kdo, co a jak bude učit

Velké šachy na malé vsi

A když už se to nějak urovná a zajede, přijdou komunální volby…

Děkuji za pozornost, konec hlášení miroslav.hrebecky@eduin. cz