Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro všeobecné letectví
Advertisements

Změny v AIP ČR k Jeneč Tomáš Navrátil
FIC Praha Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC Václav Janout
Školení pilotů – Postupy pro LKTB
Školení pilotů 2014 Jaroslav Vašík.
SLNS BRNO Školení pilotů 2010 část 2. Jaroslav Vašík.
pro všeobecné letectví
FIC Praha ŘLP ČR, s.p. Ing. Michal Dvořák
LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.
SLNS BRNO Školení pilotů 2013 Jaroslav Vašík.
ASM 2015 Jeneč 2015 Ivan Beneš Oddělení ASM.
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
SLNS BRNO Školení pilotů 2011 Jaroslav Vašík.
Zimní školení pilotů všeobecného letectví
Školení pilotů 2015 Jaroslav Vašík.
LPS Karlovy VaryJiří FREI Změny LKKV – jaro 2012 IATCC Praha – konferenční sál /
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro GA ZMĚNY STRUKTURY VZDUŠNÉHO PROSTORU ČR K
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
0 Školení pilotů Jaroslav Vašík ŘLP Brno.
Úřad vlády ČR Odbor pro informování o evropských záležitostech Ing. Klára Nápravníková Grantové informační projekty OEZ 2006 Praha, 5. října 2006.
Jarní školení 2016 Letový prostor ČR – 2016 Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací Jiří Pruša Exkluzivní nezávislý časopis o letectví od profesionálů.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Pracovní smlouva Vypracoval: Lukáš Karlík.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Kontrolní šetření kvality sociálních služeb Mgr. Blanka Mikaušová Odbor sociálních.
1 FIC PRAHA SEMINÁŘ PRO GA Václav Janout – instruktor FIC/AMC.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zákon o kybernetické bezpečnosti č. 181/2014 Sb. Presentation title.
Směry hlavních činností AutoSAP Strategie AutoSAP pro další období Obnova vozového parku v České republice „Kulatý stůl“ k legislativním, ekonomickým a.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Dohoda TRINS 2016 Praha, Transportní informační a nehodový systém.
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Regionální exportní místa CT PhDr. Adriana Dohnalová.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Plnění výkonnostních parametrů a cenová politika ŘLP ČR, s. p
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
Platnost letového plánu na let VFR a související terminologie
Změny kmitočtů s přechodem na kanálovou separaci 8.33 kHz v LKAA
Seminář pro všeobecné letectví Jeneč,
ATN Data Link services v podmínkách ŘLP ČR, s.p.
Letecká informační služba pro GA 2017
KVALITA – BEZPEČNOST - EFEKTIVITA
„IOP – šance pro váš rozvoj“
APP/TWR PRAHA Provoz letů VFR a kombinovaných letů VFR/IFR
Bojový řád jednotek požární ochrany Činnost hasičů na místě zásahu
Prezentace pro jednání se zástupci leteckých dopravců –
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
Historičtí absolventi v UIS
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
školení PILOTŮ 2018 Jaroslav Vašík
SEMINÁŘ VŠEOBECNÉ LETECTVÍ 2018
Změny Přílohy k vyhlášce č. 134/1998 Sb
ZMĚNY V ROZDĚLENÍ VZDUŠNÉHO PROSTORU ČR 2017
Prezentace AIM/LIS, Seminář GA , Jeneč Marek Dočkal
Máte zájem o více informací?
FIC Praha 2018 Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC 1.
POKRAČUJÍCÍ LETOVÁ ZPŮSOBILOST LETADEL
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Co je dobré připomenout únor 2017 Ing. Ivo Lengál
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Možnosti financování obnov památek 2018 Ing. Alena Pospíšilová. 8. 1
školení PILOTŮ 2019 Jaroslav Vašík
Seminář pro všeobecné letectví Pavel Běleš
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Prezentace AIM/LIS Lukáš Čuřík
Změna rozsahu definice elektrozařízení
(hlášení místního rozhlasu)
Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací
Transkript prezentace:

Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od 28.2.2019 Seminář ŘLP ČR pro GA 12.1.2019 Ing. Michal Dvořák Vedoucí FIC Praha

Poskytování ATS neřízeným letům dnes: FIC Praha: mimo CTR/TMA v sektoru Čechy pod TMA Praha pod MTMA Čáslav, Pardubice APP Karlovy Vary: pod TMA Karlovy Vary APP Brno: pod TMA Brno a MTMA Náměšť mimo CTR/TMA v sektoru Morava South APP Ostrava: pod TMA Ostrava mimo CTR/TMA v sektoru Morava North

Poskytování ATS neřízeným letům od 28.2.2019: FIC Praha: v celém FIR Praha (v prostorech třídy G a E)

Poskytování ATS neřízeným letům od 28.2.2019:

ATS poskytované FIC Praha: Letová informační a pohotovostní služba neřízeným letům: Informace o provozu Informace o NOTAMech Informace o počasí Informace o aktivovaných prostorech Další informace užitečné pro bezpečné provedení letu Navigační pomoc a pomoc letům v nouzi Poskytuje se, je-li to proveditelné nebo na vyžádání Nezbavuje odpovědnosti velitele letadla!

Vstup do CTR/TMA: Žádost o vstup do CTR/TMA třídy D (vše kromě TMA Praha): 3 minuty před vstupem na frekvenci příslušné TWR/APP! (AIP ENR 1.2.1.10) Žádost o vstup do TMA Praha (třídy C) Prostřednictvím FIC Praha Pouze lety s FPL

Odlet kombinovaného letu z neřízeného letiště: Před vzletem koordinovat telefonicky s FIC Praha! (tel. 220 374 393) Po vzletu postupovat podle obdržených instrukcí (AIP ENR 1.1.1.3.1 c) )

Aktivace omezeného prostoru nebo zahájení výsadkové činnosti mimo CTR: Nejméně 30 minut předem telefonicky na FIC Praha (tel. 220 374 393) Požadavek na stoupání do TMA/nad FL95 prostřednictvím FIC Praha

Vyhnutí se aktivovaným prostorům: V odpovědnosti velitele letadla FIC Praha předá informaci o aktivaci na žádost pilota nebo z vlastní iniciativy, je-li to proveditelné

Lety s FPL z/na neřízené letiště: Hlášení o odletu: Po vzletu radiotelefonicky na FIC Praha (popř. jiné nejbližší stanoviště ATS) Možno i telefonicky prostřednictvím pověřené osoby Hlášení o přistání: Po přistání telefonicky na FIC Praha – 220 374 393 (popř. jiné nejbližší stanoviště ATS)

Děkuji za pozornost