Dotační řízení SK na rok 2019

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Financování sociálních služeb – vyrovnávací platba Ing. Hana Doleželová,
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Odd ě lení ekonomiky a kontroly, OSV, KÚ JMK.  Rozhodnutí Evropské komise ze dne č. 2012/21/EU  Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních slu ž.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
VYÚČTOVÁNÍ KULTURNÍCH AKCÍ A PROJEKTŮ PODPOROVANÝCH MO STŘEKOV Platné od
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Romana Bendová Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Dotační programy Ústeckého kraje
Situace na trhu práce v JmK a veřejná služba
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
Seminář pro příjemce – dotační program „Podpora sociálních služeb v rámci individuálního projektu Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji 2016 – 2019“
MANUÁL VÝPOČTU JEDNOTKY SOCIÁLNÍ SLUŽBY pomocný materiál pro vyplnění
Místní rozpočtové jednotky
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Seminář k výběrovému řízení 2018
Rozpočet přímých NIV na rok 2010
Seminář pro příjemce OPVK
Aplikace Monitorovací systém
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Téma 6: Zdanění příjmů ze závislé činnosti
Podání žádosti o dotaci na rok 2018
DĚTskÉ SKUPINy Podpora implementace dětských skupin Reg. č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/ Lenka Pejchalová Olomouc,
Odbor školství mládeže a sportu Oddělení školské ekonomiky
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Financování přímých NIV
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Aplikace Monitorovací systém
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Benefit7.
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Setkání kariérových poradců
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Kotlíkové dotace v Moravskoslezském kraji
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Dotační tituly Plzeňského kraje v roce 2017
Obsah Kontrola plnění podmínek smlouvy o poskytnutí dotace
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Cyklus malého projektu
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Podání žádosti o dotaci na rok 2019
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Regionální karty a vstup do Základní sítě pro rok 2020
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 3 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Transkript prezentace:

Dotační řízení SK na rok 2019 Termín pro podávání žádostí: od 8. 10. 2018 do 28. 10. 2018

Podávání žádostí o dotaci v rámci Dotačního řízení pro 2019 elektronicky - prostřednictvím webové aplikace OKslužby– poskytovatel (žádost musí být podepsána kvalifikovaným certifikátem). Žádost může být podána na sociální služby: registrované na základě zákona o sociálních službách zařazené v Síti sociálních služeb ve Středočeském kraji pro rok 2019 a je v souladu s Popisem podporovaných druhů služeb dle př. 6 SPRSS SK. kdy poskytovatel sociálních služeb nemá žádné závazky po lhůtě splatnosti vůči kraj, orgánům státní správy, samosprávy a zdravotním pojišťovnám

Podklady pro vyplnění žádosti Síť na rok 2019 : https://www.kr-stredocesky.cz/web/20688/406 Popis podporovaných druhů sociálních služeb v síti Středočeského kraje pro rok 2019: https://www.kr-stredocesky.cz/web/socialni-oblast/anylyzy-a-materialy-planovani-sluzeb 3) Manuál pro systém OKslužby najdete na : http://portal.mpsv.cz/soc/ssl/poskyt/pgm/dotace_manual_v3_5.pdf

Aplikaci OKslužby poskytovatel

5 Vyplňování žádosti 1) Společné údaje: Nejprve vyplňte identifikační údaje poskytovatele Doplňte „Období dosažení účelu dotace“ Od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019 V případě jiného období – zdůvodnit v komentáři Doplňte „Odůvodnění žádosti“ např. Z důvodu zařazení do krajské sítě sociálních služeb žádáme o dotaci na poskytování základních činností sociální služby.

Detail služby žádosti ROZDĚLENÍ POŽADAVKU NA DOTACI NA KRAJE (vpravo nahoře): Na základě Vámi uvedené hodnoty v položce Podíl působnosti (%) pro Středočeský kraj, bude vypočtena mimo jiné i výše úvazků, která bude podpořena v rámci Dotačního řízení pro rok 2019 u úvazkových služeb. Př.: Celkový počet úvazků přímé péče * působnost = podpořená výše úvazků. Příklad: Celkem 10 úvazků * působnost 30% = Podpořeny budou 3 úvazky Vyplňte kapacitu služby pro jednotlivé formy (levá část) Vyplňte okno Struktura uživatelů – ikona Vyplňte okno Předchůdce služby - ikona

7 Detail služby žádosti Informace o službě: Nutná kontrola identifikačních údajů služby a vyplnění názvu služby Působnost: NUTNÉ PODAT ŽÁDOST ZVLÁŠŤ PRO KAŽDÝ KRAJ, KDE MÁ DLE REGISTRACE PŮSOBNOST + doplnit okresy, ve kterých služba působí

Personální zajištění – v okně Detail služby žádosti - ikona dole Uveďte VŠECHNY pracovní pozice zaměstnanců služby (včetně upřesnění, počtu zaměstnanců a výše úvazků) Do sloupce „Náklady“ uveďte plánované náklady na danou pracovní pozici za celý rok bez ohledu na zdroj financování Do sloupce „Požadavek na dotaci“ uveďte výši požadavku pro danou pozici. Pokud na některou pozici nepožadujete dotaci, uveďte požadavek 0

9 Personální zajištění v záložce Personální zajištění nutné rozepsat každou pozici zvlášť včetně kolonky „Upřesnění“. V případě kumulace více pracovních pozic, kdy jedna bude neuznatelná, dojde ke stržení celé požadované částky, za všechny pozice. v záložce Personální zajištění je nutné pečlivě dbát na správné zařazení pracovníků do PŘÍMÉ A NEPŘÍMÉ PÉČE. Chybně zařazená pozice může být v plné částce STRŽENA. neuznatelné pracovní pozice jsou veškeré pozice, které nezajišťují základní činnost sociální služby či poskytování sociální služby (např. PR pracovník, fundraiser, zahradník apod.) Neuznatelná pozice bude v plné částce STRŽENA

10 Personální náklady - uznatelné náklady uznatelné náklady - Jedná se o náklady na zaměstnance zajišťující činnost zařízení sociální služby či poskytování sociální služby, přičemž tyto náklady nesmí přesáhnout maximální uznatelné náklady na jednoho zaměstnance uvedených ve Vyhlášení. Tyto limity je nutné dodržovat po celou dobu čerpání dotace. Výše uvedené platí také v případě pracovníků zaměstnaných na základě DPČ a DPP a v případě obchodních smluv. Limity mezd jednotlivých pracovníků hrazených z dotace se budou počítat kumulativně u konkrétní pracovní pozice (nikoliv u součtu stejných pracovních pozic) souhrnně za celý rok. Odměny dle § 134 a příplatky dle § 125, § 126, § 127, § 128, § 130 zákona č. 262/2006 Sb. pro pracovníky přímé péče jsou uznatelnými náklady a nejsou součástí mzdových limitů uvedených v dokumentu Vyhlášení.

Rozpočet limit 40 tis. Kč na opravu

12 Rozpočet 1.1, 1.2, 1.3, 2.6.8, 2.6.9 pracovní smlouvy, DPČ, DPP a obchodní smlouvy – nutno dodržet mzdové limity dle Vyhlášení bez odměn – nadhodnocená částka bude STRŽENA 1.4 jiné osobní náklady - případné odměny a příplatky pro pracovníky přímé péče musí být uvedeny pouze zde!!! U 1.1,1.2,1.3 bude případně strženo jako nadhodnocené 2.1 dlouhodobý majetek - nutno do komentářů uvést, jaké konkrétní náklady každá položka obsahuje. K těmto konkrétním nákladům uvést její konkrétní částku v Kč např. nelze pouze uvést licence za 120 tis. Kč ALE např. 6 ks PC za 20 tis. Kč; v případě nespecifikace bude uznáno pouze 40 tis. Kč

13 Rozpočet 2.2 potraviny - jsou uznatelnou nákladovou položkou pouze u krizové pomoci – pobytová forma 2.5, 2.6.10, 2.8: „jiné spotřebované nákupy" (2.5), „jiné" (2.6.10), „ostatní náklady" (2.8.) – nutno do komentářů uvést, jaké konkrétní náklady každá položka obsahuje. K těmto konkrétním nákladům uvést její konkrétní částku v Kč. (např. svoz odpadu – 5.000 Kč; bankovní poplatky k dotačnímu účtu – 1.000 Kč. Jinak NEUZNATELNÉ) 2.6.4 právní a ekonomické služby – zde pozor na audit - uznatelný pouze audit dle Metodiky SK/povinný audit dotace nad 3 mil. Kč – nutné přesně specifikovat o jaký audit se jedná. Neuznatelné formulace: audit, povinný audit

14 Rozpočet 2.6.5 školení a kurzy – nutno přesně specifikovat – pouze školení, kurzy – nedostačující - uznatelné pouze vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách podle zákona o sociálních službách. Doporučená specifikace: školení dle zákona č. 108/2006 Sb., povinné školení dle Metodiky SK, povinné školení dle zákona č. 108/2006 Sb., školení BOZP. U této položky je stanoven limit max. 2 tis./den/pracovník v přímé péči - dle zákona povinné 3 dny tj. 6 tis. Kč na 1 pracovníka v přímé péči. Plus limit 10 tis/pracovníka na kvalifikační kurz dle zákona č.108/2006 Sb. 2.6.6 opravy a udržování – uznatelné pouze drobné opravy, limit opravy max. 50 tis. Kč na jednotlivou opravu U položky Pohonné hmoty a Cestovní náhrady není nutné uvádět komentář!!

15 Rozpočet V případě pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb. je nutné toto pojištění přesně specifikovat – pouze „pojištění Kooperativa“ není dostačující, nutno se vyjádřit přesně např. pojištění odpovědnosti dle zákona č. 108/2006 Sb., pojištění odpovědnosti dle zákona o sociálních službách, pojištění odpovědnosti v souladu s Metodikou SK či celý název pojištění tj.: pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb. - jinak NEUZNATELNÉ. Nejčastější neuznatelné náklady: zdravotnický materiál, pojištění majetku, propagační materiály,… V případě, že poskytovatel uvede spojení „povinný xy“, neznamená to automaticky uznatelný náklad - nutno specifikovat, proč je náklad povinný např. povinné školení pracovníků v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb. (pozor u auditu, školení, pojištění! – nutno specifikovat dle zákona o soc. službách nebo v souladu s Metodikou SK – jinak NEUZNATELNÉ).

Zdroje financování – v okně Detail služby žádosti – ikona dole

17 Zdroje financování úhrady od uživatele - veškeré úhrady od uživatelů musí být uvedeny v příslušné kolonce v případě nedodržení stanovené minimální výše úhrad od uživatelů musí být tato skutečnost v žádosti řádně věcně zdůvodněna jak v žádosti v OK Systému, tak v příloze č. 2 žádosti „Komentář“ fondy zdravotních pojišťoven - v případě nedodržení stanovené minimální výše plateb z veřejného zdravotního pojištění, musí být tato skutečnost v žádosti řádně věcně zdůvodněna jak v žádosti v OK Systému, tak v příloze č. 2 spolufinancování – musí být splněn stanovený podíl spolufinancování uvedený ve Vyhlášení

Přílohy k žádosti o dotaci V souvislosti s Vyhlášením dotačního řízení 2019 Středočeský kraj zveřejňuje následující potřebné dokumenty k vyplnění žádosti o dotaci na poskytování sociálních služeb : Příloha č. 1 k žádosti - Změny kapacity, působnosti a jiné Příloha č. 2 k žádosti - Komentář Příloha č. 3 k žádosti - Rozdělení úvazků pracovníků služby podle formy poskytování Příloha č. 4 k žádosti - Čestné prohlášení

Přílohy k žádosti o dotaci Příloha č. 1 k žádosti - změny kapacity, působnosti a jiné Příloha č. 1 k žádosti Změny kapacity, působnosti a jiné změny oproti podané žádosti na rok 2018* Název poskytovatele:   Druh služby: Identifikátor: Právní forma: Typ změny (výběr z možností)* Popis** Typ případné změny v popisu vždy uveďte veškeré relevantní identifikátory služeb tj. jak původních služeb, tak nově vzniklých: Změna % působnosti sociální služby: Datum změny: * výběr z možností ** do žlutých buněk popište Vaší změnu v souladu s výběrem v zelené buňce Typ případné změny výběr z možností Změna % působnosti sociální služby výběr z možností a) beze změny (oproti roku 2018) a) % působnosti zůstává shodné b) celá služba je sloučena s jinou službou (uveďte s jakou službou) b) % působnost pro Středočeský kraj se snížila, ale objem služby c) celá služba je převedena na jiného poskytovatele (uveďte na jakého poskytovatele) na území Středočeského kraje zůstává shodný d) část kapacity služby je převedena na jinou službu (uveďte na jakou službu a jaká kapacita) c) % působnost pro Středočeský kraj se zvýšila, ale objem služby e) část kapacity služby je převedena na jiného poskytovatele (uveďte na jakého poskytovatele a jaká kapacita) f) celá služba je převedena na jinou službu stejného poskytovatele (uveďte na jakou) d) % působnost pro Středočeský kraj se snížila a zároveň se snížil g) sloučení poskytovatelů sociálních služeb (uveďte názvy poskytovatelů, kdo se slučuje s kým a kdo zaniká) objem služby na území Středočeského kraje h) změna právní formy poskytovatele (uveďte novou právní formu) e) % působnost pro Středočeský kraj se zvýšila a zároveň se zvýšil objem služby na území Středočeského kraje v tomto případě uveďte číslo jednací, kterým Odbor sociálních věcí toto navýšení schválil - č.j.:…………………... i) změna názvu poskytovatele (uveďte nový název) j) jiné (doplňte jiný typ změn, dostatečně vyspecifikujte)

Přílohy k žádosti o dotaci Zobrazení formuláře se mění podle zvoleného druhu služby pozor na soulad s OKsystémem Příloha č. 2 k žádosti - Komentář list 1 Příloha č. 2 k žádosti Komentář k žádosti o dotaci na rok 2019 Doplňující informace   Komentář vyplňuje žadatel ke každé službě zvlášť. Poskytuje-li např. tři služby, vyplňuje žadatel tři Komentáře. Níže uvede žadatel údaje o službě potřebné k hodnocení této služby v souladu s Metodikou dotačního řízení Středočeského kraje na rok 2019, Vyhlášením dotačního řízení Středočeského kraje na rok 2019 a Pravidly dotačního řízení Středočeského kraje na rok 2019 Název poskytovatele: Druh služby: telefonická krizová pomoc VÝBĚR ZE SEZNAMU Pobytová forma poskytování: Ambulantní/terénní forma poskytování: Identifikátor: Právní forma: Počet měsíců poskytování služby v roce 2018: doplňte počet měsíců (maximálně 12)

Přílohy k žádosti o dotaci Zobrazení formuláře se mění podle zvoleného druhu služby pozor na soulad s OKsystémem Příloha č. 2 k žádosti - Komentář list 1 Počet dnů poskytování služby v roce 2019: doplňte počet dnů (maximálně 365)   - Celkové úvazky pracovníků (přímá i nepřímá péče) na rok 2019 (úvazky musí být shodné nebo menší než úvazky uvedené v žádosti) POUZE PRACOVNÍ SMLOUVY doplňte průměrné přepočtené celkové úvazky POUZE PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ POUZE ÚVAZKY NA KTERÉ ŽÁDÁTE POUZE DOHODY O PRACOVNÍ ČINNOSTI POUZE DOHODY O PROVEDENÍ PRÁCE POUZE OBCHODNÍ SMLOUVY Celkové přepočtené úvazky na rok 2019 0,00 Plánované přepočtené úvazky pracovníků v přímé péči (úvazky musí být shodné nebo menší než úvazky uvedené v žádosti max. přepočtené úvazky uvedené v Síti SK na rok 2019, pokud jsou v Síti uvedeny)

Přílohy k žádosti o dotaci Kontrolní pole bude aktivní až po zadání identifikátoru Příloha č. 2 k žádosti - Komentář list 1 Celkové plánované přepočtené úvazky v přímé péči na rok 2019 0,00 #NENÍ_K_DISPOZICI   Počet lůžek obsazených nezaopatřenými dětmi (děti bez úhrad): doplňte počet lůžek Celkový počet neobsazených lůžkodnů v roce 2019: doplňte počet neobsazených lůžkodnů Odůvodnění v případě, že nevyberete doporučenou výši úhrady od uživatelů služby (orientační výpočet možný v listu úhrady): zdůvodnění VYPLŇTE v případě, že nevyberete úhradu dle záložky ÚHRADY popř. dle Vyhlášení Odůvodnění v případě, že nevyberete doporučenou výši úhrad od ZP (orientační výpočet možný v listu úhrady): VYPLŇTE v případě, že nevybere úhradu dle záložky ÚHRADY Odůvodnění v případě, že nebudete schopni dodržet doporučený poměr 70/30 pracovníků v přímé a nepřímé péči viz Vyhlášení: VYPLŇTE v případě, že nedodržíte poměr pracovníků v přímé a nepřímé péči Podstatné skutečnosti týkající se poskytování služby v roce 2019 jinde neuvedené:

Přílohy k žádosti o dotaci Tento list slouží pouze pro orientační výpočet úhrad Příloha č. 2 k žádosti - Komentář list 2 (Aktualizovat)

Přílohy k žádosti o dotaci Příloha č. 3 k žádosti - Rozdělení úvazků pracovníků služby podle formy poskytování Příloha č. 3 k žádosti o dotaci Název poskytovatele:   Druh služby: Identifikátor: Forma poskytování Celkové plánované přepočtené úvazky pracovníků (zahrnuje pracovní smlouvy, DPČ, DPP a obchodní smlouvy)* Plánované přepočtené úvazky pracovníků v přímé péči (zahrnuje pracovní smlouvy, DPČ, DPP a obchodní smlouvy)** ambulantní terénní pobytová CELKEM 0,00 * Pouze úvazky (přímá a nepřímá péče), na které žádáte a s ohledem na působnost ve Středočeském kraji ** Pouze úvazky (přímá péče), na které žádáte a s ohledem na působnost ve Středočeském kraji, max. úvazky uvedené v Síti na rok 2019 Nutná shoda s přílohou č. 2 k žádosti Pozor všechny výše uvedené přílohy musí být vloženy do aplikace ve formátu xls. nebo xlsx.

Přílohy k žádosti o dotaci Příloha č. 4 k žádosti - Čestné prohlášení (Nahrát na 2019) Pozor tato příloha musí být vloženy do aplikace ve formátu pdf. Podepsána a orazítkována.

Příručky k aplikaci OKslužby poskytovatel Žadatel vyplňuje žádost o dotaci na poskytování sociálních služeb na rok 2019 elektronicky výhradně v aplikaci OKslužby poskytovatel  https://socpos.mpsv.cz/posvvaclient/iokposkytovatel.html Tuto aplikaci spravuje výhradně Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Technická podpora k aplikaci – Hotline bude dostupná: Po - Pá od 8 do 16 hodin: tel. 236 072 280, e-mail: hotline.oknouze@oksystem.cz Dotazy týkající se metodiky žádostí o dotace zodpoví pracovníci MPSV: e-mail: podporadotace@mpsv.cz Informace k provozu aplikace OKslužby – poskytovatel jsou dostupné na: http://portal.mpsv.cz/soc/ssl/poskyt/pgm Elektronický podpis - podmínky pro podepisování žádosti o dotaci kvalifikovaným certifikátem: http://portal.mpsv.cz/soc/ssl/poskyt/Kvalifikovany_certifikat_v1.pdf

Dokumenty k dotačnímu řízení 2019 https://www.kr-stredocesky.cz/web/socialni-oblast/dotacni-rizeni-pro-rok-2019 Veškeré dokumenty prostudovat, dodržovat uvedené pokyny, sledovat web – budou zde průběžně vyvěšovány aktuální informace k DŘ 2019 !!! (nebude brán ohled na nevědomost, z důvodu nutnosti dodržení transparentnosti a nediskriminačního způsobu hodnocení a rozdělení budou muset být veškerá pochybení vůči výše uvedeným dokumentům zohledněna krácením dotace popř. postihem dle Smlouvy).

Dotační řízení 2018 - změny v rámci služby 28 Dotační řízení 2018 - změny v rámci služby Veškeré změny je nutné hlásit na formuláři „Hlášení změn“ prostřednictvím e-mailu na adresy: satanova@kr-s.cz Změny v rámci rozpočtu je možno provádět: mezi kapitolami do 30. 11. 2018 v rámci dané kapitoly do 31. 12. 2018 Vyplněné hlášení změn je nutné zaslat v Excelu a rovněž sken téhož dokumentu podepsaný statutárním zástupce a orazítkovaný na adresu:  satanova@kr-s.cz, NENÍ NUTNÉ ZASÍLAT POŠTOU!

29 Dotační řízení 2018 - finanční vypořádání dotace Finanční vypořádání dotace musí být Středočeskému kraji předloženo do 26.1.2019. Do 26.1.2019 musí být vráceny i případné vratky dotací na účet: 40096-2028111/0710. V případě příspěvkových organizací města a obcí je nutné finanční vypořádání dotace podat skrze svého zřizovatele! Případné vratky musí být také zaslány skrze účet zřizovatele také do 26. 1. 2019. Veškeré dokumenty budou dostupné na webových stránkách kraje - http://www.kr-stredocesky.cz/web/socialni-oblast - záložka „Financování a plánování“

Vyrovnávací platba Hlavní změny ve vyrovnávací platbě Došlo k navýšení VP u některých služeb U služeb týdenní stacionář,DOZP a chráněné bydlení je rozdělena VP podle počtu budov, které jste vykázali v OK poskytovateli Dále je změna ohledně klientů PAS

31 Vyrovnávací platba Vypořádání vyrovnávací platby musí být Středočeskému kraji předloženo do 26. 1. 2019. Do 26. 1. 2019 musí být vráceny i případné vratky dotací na účet: 40096-2028111/0710. V případě příspěvkových organizací města a obcí je nutné finanční vypořádání dotace podat skrze svého zřizovatele! Případné vratky musí být také zaslány skrze účet zřizovatele také do 26. 1. 2019. Veškeré dokumenty budou dostupné na webových stránkách kraje - http://www.kr-stredocesky.cz/web/socialni-oblast - záložka „Financování a plánování“

Kontakty Dotační řízení na rok 2019: Uznatelnost nákladů: Mgr. Lubomír Vrána, MBA vedoucí oddělení sociálních služeb a humanitárních činností  tel: 257 280 496 e-mail: vrana@kr-s.cz Ing. Monika Kučáková ekonom tel: 257 280 489 e-mail: kucakova@kr-s.cz   Bc. Josef Sysel tel: 257 280 517 e-mail: sysel@kr-s.cz Ing. Petr Houžvička finanční referent v oblasti sociálních služeb – analytik tel: 257 280 735 e-mail: houzvicka@kr-s.cz Uznatelnost nákladů: Mgr. Klára Šatanová kontrolor, finanční referent v oblasti sociálních služeb tel: 257 280 476 e-mail: satanova@kr-s.cz   Mgr. Jan Divoký tel: 257 280 210 e-mail: divoky@kr-s.cz

Kontakty Síť, příloha č. 1 k žádosti: Uznatelnost pracovních pozic: Bc. Markéta Melechovská Puršlová   koordinátor plánování rozvoje sociálních služeb tel: 257 280 545 e-mail: melechovska@kr-s.cz Uznatelnost pracovních pozic: PhDr. Šikýřová Helena metodik sociálních služeb tel: 257 280 920 e-mail: sikyrova@kr-s.cz

34 DĚKUJEME ZA POZORNOST