Příprava scénického čtení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Advertisements

Netradiční formy práce s knihou Knihovna Gymnázia Příbram Netradiční formy práce s knihou Knihovna Gymnázia Příbram Edita Vaníčková Makosová.
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Studentská inovace praxí
Český jazyk a literatura
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Byl to týden plný zajímavých události,ne jen ze života Modré ústřice ale taky ze života Růžového šneka. Po roce se opět konal skvělý seminář v Divišově.
Vánoční perníková vesnička
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
PTaČ. Spolupracující organizace Zapojené školy Pojem čtenářské gramotnosti ve škole Učitelé chápou čtenářskou gramotnost především jako dovednost dekódovat.
Rytíři z Hauenštejna 7.A – květen Hurá na výlet Vyrážíme vláčkem směr kraj karlovarský... Vystupujeme v Ostrově nad Ohří – ne, není to naše konečná.
Maturita 2015.
III/2 XV A
č t v r t e k, hřiště ZŠ Novosedlice.
Příprava scénického čtení Lenoši – LDO ZUŠ Nové Strašecí.
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Výstupy z Úvodního semináře
Na výrobě našeho „Koše snů“ jsme pracovali 2 týdny. Je vyroben z vlnitého papíru, polepen novinami a sešitý lýkem.Slouží ke tříděníodpadu: papír,plasty,baterie.
Literární výchova 3.ročník ZŠ „ Staré pověsti české“
Víkend rodin dětí se syndromem Prader-Willi HOTEL PAVLA NOVÉ MĚSTO NA MORAVĚ
PRAŽSKÁ NĚMECKÁ LITERATURA
Všechno v mém životě souvisí
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
Maturita 2008? Společná část Profilová část.
Rozfoukané pohádky Určeno pro MŠ a 1.tř. ZŠ Beseda s převážně praktickou částí (celkově tvořena ze 2 částí) Zpracovala: Bc. Jarmila Havelková.
Rozhodnout se musíš SÁM!!!. Dej pozor, co si přeješ Ukázka.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola Uničov, Haškova 211 Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ , realizace – INVESTICE.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_334_Zájmena AUTOR: Mgr. Šárka Kubáčková ROČNÍK, DATUM: 7.,
Doprovod: Mgr. Dvořáčková, Mgr. Dolíhalová –
Východiska úkolově orientované supervize
Mise Londýn Golden Lane Campus, 101 Whitecross Street, London.
Co máme společného Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Maturita 2011 Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1112Ročník:4. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Hospodářský výsledek a DPFO Téma: Základ daně podle §
Barbora Smetanová Kateřina Šauerová.  uměle připravený  směřující k získání dovedností a vědomostí  vázáný  krátkodobý  školní  společný  vícepředmětový.
Součásti:  základní škola – 15 žáků(1 třída s 5-ti postu- povými ročníky)  mateřská škola – 34 dětí (2 třídy)  školní družina – 15 žáků  školní jídelna.
Bruslení. Třída I. E sice není sportovní třídou, ale je plná šikovných dětí, které se žádného sportu nezaleknou. S nadšením a plni očekávání jsme se již.
Rozhovor s paní učitelkou Pavlou Jemelíkovou. 1.Na naší školu jste nastoupila teprve nedávno. Představte se nám, prosím. Bydlím v Krupce, učím 7. rokem,
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název šablony: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky.
Housky z nebe. *1922 ve Vlkoši 2 starší sourozenci - Milena a Karel otec - přednosta na stanici matka - práce na statku.
CELÁ ČÍSLA 10 - Slovní úlohy NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_4.
Práce s textem – čtení s porozuměním VY_32_INOVACE_1B_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace Mateřská škola, Základní škola.
9 LET PROŽITÝCH NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. 1. TŘÍDA Všechno začalo jednou ráno, když nás rodiče poprvé dovedli do školy. Tím dnem začala naše devítiletá docházka.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Sukova studijní knihovna literatury pro mládež
Školník Kulda je jednička
8. ZŠ Most Vítězslava Nezvala 2614.
Charakteristika výukového materiálu
CHAREKTERISTIKA Obrázky a náměty slohových cvičení
Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_11_JEDNOTKY DÉLKY – KM
MARK HADDON Autor: Mgr.Dana Vagenknechtová
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Oldřich a Božena Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_12_INOVACE_02_04_Literatura v.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Sukova studijní knihovna literatury pro mládež
Jaroslava Procházková
Občanská výchova 6. třída, ZŠ Mikoláše Alše Matouš Bořkovec
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
Definiční obory. Množiny řešení. Intervaly.
Dny dětského čtení u nás
Transkript prezentace:

Příprava scénického čtení Lenoši – LDO ZUŠ Nové Strašecí

Základní informace Žáci LDO ZUŠ – (7.-9. třída ZŠ) Předmět Soubor – 1 vyučovací hod. týdně Výběr textu – společné čtení úryvků 3 knih Hlasování o zvolené knize Každý týden kousek dalšího textu a scénické aranžmá prostřednictvím improvizací Od 8.10. do 26.11. cca 10min celek vzniklý z 10 stran textu (značně seškrtáno, na 2 strany formátu A4)

8.10. 2013 – výběr knihy Ch. Dickens – Strašidelný dům, I. Procházková – Uzly a pomeranče, I. Procházková - Nazí

15.10.2013 Byl to osamělý dům… První nápad – při čtení jedeme vlakem…

15.10.2013 ..a že si ho nikdo nechce najmout…

22.10. 2013 Člověk poznal na první pohled, že je to dům, kterému se všichni vyhýbají..

22.10 2013 …a z toho se člověku přirozeně vnucoval závěr… Ve vlaku to všechny zajímá …a z toho se člověku přirozeně vnucoval závěr…

22.10.2013 Kupé se promění v dům a fotoaparátu dojdou baterie… V tom domě podle pověsti straší…

5.11. 2013 Já viděl toho vejra, pane..

5.11. 2013 Přivedli jsme si sebou hluchého podkoního, dvě služebné a jednu mladičkou osobu.

12.11. 2013 Opakujeme a upravujeme…

12.11. 2013 Pilujeme…

12.11.2013 Přesto však naše dívka pro všechno „viděla voči“…

19.11. 2013 …jinými slovy utrhl vedení zvonku a tak jsem ho umlčel navždycky

19.11.2013 …konečně!

19.11. 2013 …vyvinula sklony k epileptickým záchvatům…

19.11.2013 Stala se zářivou ukázkou této choroby

26.11. 2013 …sklony k epileptickým záchvatům…

26. 11. 2013 I děvečka měla jeden nanejvýš znepokojující rys

29.11. 2013 …dokonalá výrobna slz

26. 11. 2013 Ćteme z: Ch. Dickens, Strašidelný dom, Vyšehrad, Praha 1971, překlad:Vladimír Pražák Ještě jednu zkoušku a končíme první ucelenou část slovy: „Nebudeme mít žádné služebnictvo!“