Ing. Hana Procházková finanční manažer

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
Advertisements

Na podporu PEK ● PEK - Písemná a elektronická komunikace je předmět na Obchodních akademiích ● Jeho obsahem je naučit žáky psát desetiprstou technikou.
Pracovní právo. Pohovor
Nákup služeb kapitola rozpočtu 5 Jiří Haken 1.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015 Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor územního plánování a stavebního řádu prosinec 2014.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Smlouvy Podepisoval jsi někdy nějakou smlouvu?
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Pracovní smlouva Vypracoval: Lukáš Karlík.
Služební cesta Účast na konferencích. Směrnice kvestora 2/2012 na internetových stránkách univerzity (formuláře jsou přílohou směrnice) Formuláře:  Nepojmenovaná.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Nejčastější chyby při administraci projektů OPPP a OPPI.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Cestovní náklady podnikatele a zaměstnance. Paušální cestovní výdaje  Podnikatel si může do nákladů započítat paušální odpočet 5000 Kč/měs. na jedno.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
09/04/2015 Rizika při realizaci projektů v závěrečném období ROP SČ.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, a datové schránky Brno KrÚ JMK.
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VYÚČTOVÁNÍ KULTURNÍCH AKCÍ A PROJEKTŮ PODPOROVANÝCH MO STŘEKOV Platné od
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
Vyplnění a finalizace žádosti zjednodušeného projektu v IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Výzva OPVVV 02_16_ , Kralice na Hané.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Daň z nabytí nemovitých věcí
Pravidla udělování autorizace podle zákona č. 179/2006 Sb.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Jednání pracovních skupin k tvorbě Ročního akčního plánu (RAP)
Úřad práce České republiky
Aktuální informace o KAP a MAP
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Jednoduché účetnictví
Seminář pro příjemce OPVK
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 1 – Množiny – teorie
Digitální učební materiál projektu CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Odbor školství mládeže a sportu Oddělení školské ekonomiky
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Financování přímých NIV
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Benefit7.
PRACOVNĚ PRÁVNÍ VZTAHY
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Obec Pstruží pro občany
VY_62_INOVACE_ – Bezhotovostní platební styk
ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
zpracovaný v rámci projektu
Na podporu PEK PEK - Písemná a elektronická komunikace je předmět na Obchodních akademiích Jeho obsahem je naučit žáky psát desetiprstou technikou (námaha.
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Účetní doklady - spotřební materiál nákup v hotovosti Implementace Krajského akčního plánu 1 Ústeckého kraje B (IKAP B) CZ /0.0/0.0/16_034/
Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu
Přijímací řízení pro školní rok 2019/20
Přijímací řízení pro školní rok 2019/20
Průvodce přijímacím řízením Gymnázium Český Krumlov
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Odbor školství Mgr., Bc. Jitka Hozmanová
Transkript prezentace:

Ing. Hana Procházková finanční manažer FINANČNÍ ZÁZEMÍ Ing. Hana Procházková finanční manažer

ZÁKLADNÍ PRAVIDLA poskytovatelem dotace je MŠMT vyúčtování projektu předkládáme pravidelně po 6 měsících jsme vázaní podmínkami projektu – smlouva, příručky… máme daný rozpočet a podmínky, co lze a co nelze navíc musíme dodržet podmínky zřizovatele – JMK máme zkušenosti již z 9 evropských projektů

CO JE MÝM CÍLEM poskytnout maximální podporu vaší ODBORNÉ PRÁCI zajistit dobré zázemí dle potřeb a možností projektu minimalizovat administrativní zátěž CKP - nezatěžovat připravit vám podrobné vzory a šablony, poradit, tak abyste váš čas a úsilí mohli věnovat workshopům maximum papírování vyřídit elektronicky využít rozpočet do poslední koruny pro splnění cílů projektu

KOMUNIKACE jednotný e-mail: klokanovyskolky@luzanky.cz pomůžete nám, když do předmětu uvedete vaše číslo CKP vzory a šablony jsou uloženy na jednom místě na webu předávání dokumentace nejprve elektronicky - poštu chceme využívat co nejméně (poštovné)

1. DOHODY MŠ jako subjekt má uzavřenou smlouvu o spolupráci Vedoucí a Pracovník CKP – dohoda o provedení práce vaším zaměstnavatelem v projektu jsou Lužánky pozor na souběh běžného pracovních poměru a DPP např. vykázání 8+8 hodin za toto Setkání DPP je uzavřena na 2. etapu, pak bude uzavřena další DPP má podrobnou přílohu

2. PRACOVNÍ VÝKAZY každý měsíc do 25. dne (09 - 06) nahlášení hodin (online) Vedoucí CKP: 2+2 hod. na 1 workshop, 4 hod. komunikace Pracovník CKP: 2+2 hod. na 1 workshop, 1 hod. komunikace v případě potřeby je možný přesun hodin mezi sebou dále za I. Setkání 8+8 hodin, II. Setkání 8+8 hodin v dohodě je rezerva až do 150 hodin 1x za půl roku zašleme vyplněný výkaz k podpisu (11, 05)

3. VYBAVENÍ PRO CKP zápůjčka po dobu projektu => dlouhodobá zápůjčka (protokol) v případě ukončení spolupráce předáte nástupci doručení postupně v červnu, dáme předem vědět prosíme o odsouhlasení adresy, na kterou máme zasílat Klokanův kufr, Klokanovy kapsy – Česká pošta plátno, dataprojektor (počítač ne, zákl. kabel X HDMI) flipchart, fotoaparát

4. PRONÁJEM PROSTOR realizace workshopů ve vlastních prostorách nebo v pronajatých (učebna, sál, obecní úřad, jiná MŠ…) máme k dispozici cca 300 až 600 Kč na workshop podrobnější informace na II. Setkání

5. ODBORNÁ LITERATURA pro potřeby CKP literatura k tématům workshopů, dle vlastního výběru pro koncové MŠ dle seznamu – k rozdání výběr do daného limitu z daného seznamu podrobnější informace na II. Setkání

6. MATERIÁL drobný materiál či pomůcky pro workshopy kancelářské potřeby, drogerie – zvlášť, omezeně (tzv. „nepřímé náklady“) dané limity na rok nákup hotově či na fakturu objednávky - sami nebo s naší pomocí, lépe odsouhlasit podrobnější informace na II. Setkání

7. CESTOVNÉ pro CKP na Setkání pro koncové MŠ na workshopy hromadná doprava - dle skutečně doložené jízdenky auto – dle ceny hromadné dopravy (IDOS) obdržíte návody a šablony, jak vyplácet (a zálohu) podrobnější informace na II. Setkání

8. JINÉ NÁKLADY NELZE PROPLATIT: náhrady mezd pro koncové MŠ (odpolední hodiny) občerstvení na workshopy tisk (jedině v rámci limitu na kancelářské potřeby) JINÉ? nebojte se zeptat. Maximálně vám řekneme, že ne 

9. VYÚČTOVÁNÍ hradí Lužánky z účtu (vybavení a nákupy na fakturu) - pouze na základě předem schválené objednávky - nemusíte řešit správnost údajů na faktuře, objednáme my hradíte vy ze zaslané zálohy (nákupy hotově, cestovné MŠ) - obdržíte zálohu na váš účet - vyúčtujete nejprve e-mailem (scany), později papírově (na Setkání, naší návštěvě u vás nebo poštou jednou za čas) - dostanete vzory, co vyplnit a jak

10. POVINNÁ PUBLICITA informační leták A4 k vyvěšení v MŠ (obdržíte na II. Setkání) samolepky na předměty bude nutno polepit vybavení (i s pokyny příště) fotodokumentace workshopů natočení videozáznamu info letáčky pro koncové MŠ

REKAPITULACE NA PŘÍŠTÍM SETKÁNÍ V BRNĚ: podpis dohody o hmotné zodpovědnosti => záloha probereme jak nakupovat = pokyny, limity ukážeme si, jak vyúčtovat = vzory, šablony dostanete konkrétní příklady a návody ukážeme si, kde je vše uloženo dobré tipy – co se osvědčilo (a co ne)