Směnnost, koeficienty využití VK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kalkulace plných a variabilních nákladů
Advertisements

Nauka o podniku Seminář 6..
SIMPLEXOVÝ ALGORITMUS Řešení v tabulkovém procesoru
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Dlouhodobý hmotný majetek – odpisy (2. část) Vypracoval : Ing. Jana Šustrová Projekt Anglicky v odborných.
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_04.
NAVRHOVÁNÍ HOSPODÁRNÝCH ŘEZNÝCH PODMÍNEK PŘI OBRÁBĚNÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Základy lineárního programování
Výrobní činnost.
Analýza způsobilosti procesů a výrobních zařízení
Autor:Ing. Libuše Sušická Předmět/vzdělávací oblast: Ekonomika Tematická oblast:Zaměstnanci Téma:Plánování pracovníků Ročník:3. Datum vytvoření:prosinec.
Výpočty přímé a nepřímé úměrnosti.
Výpočty efektivnosti investic, výpočty odpisů
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Personální práce.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Směnnost, koeficienty využití VK
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Dlouhodobý majetek - kapacita Vypracoval : Ing. Jana Šustrová Projekt Anglicky v odborných předmětech,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
Hospodaření se zaměstnanci 41.hodina. Hospodaření se zaměstnanci Výpočty jednotlivých forem mezd 1.mzda časová = mzdový tarif x počet odpracovaných hodin.
Název SŠ: VOŠ, SPŠ automobilní a technická
TECHNOLOGICKÁ STRUKTURA, JEJÍ PARAMETRY A ZNÁZORNĚNÍ
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01, KČ3,C3,SM3.
Účetní odpisy Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
LOGISTICKÉ SYSTÉMY /14.
Nauka o podniku Seminář.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Výrobní kapacita.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
OCEŇOVÁNÍ ZÁSOB – CVIČENÍ Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Jitka Honková, Ing. Martina Palyzová a Ing. Marek Štencel.
VÝROBNÍ KAPACITA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Švejdová. Dostupné z Metodického portálu cz, ISSN:  ,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Rozhodování v podmínkách neurčitosti
Lenka Zahradníčková
Personální plánování.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Název celé následující kapitoly Řízení hospodárnosti režijních nákladů.
Hospodaření s DM Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO_1300 Ročník: 2. a 3. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Výpočty o majetku Téma: Koeficienty DLM, výrobní.
Nauka o podniku Bod zvratu.
VÝPOČTY O PRACOVNÍCÍCH
Označení materiálu:VY_32_INOVACE_EKO_1181 Ročník:3. Vzdělávací obor:Ekonomika Tematický okruh:Kalkulace Téma:Kalkulační metody. Prosté dělení Jméno autora:Ing.
OBRAT ZÁSOB, OPTIMÁLNÍ DODÁVKA
Téma 8 Mzdový systém podniku a jeho tvorba
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO_1197 Ročník: 3. Vzdělávací obor:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO_1200 Ročník: 3. Vzdělávací obor:
Kalkulace - učitel.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Tvorba výrobního programu Příklad tvorby efektivního výrobního programu vzhledem k úzkému místu.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUM VY_32_INOVACE_E21.05 Ročník 2.
Výpočet potřeby zaměstnanců Pracovní list Zpracoval Ing. Jan Weiser.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Základy firemních financí
Ing. Veronika Dostálková MBA
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU ZÁKLADNÍ POŽADAVKY A DOPORUČENÍ
Výpočet úrokové doby ze zvětšené jistiny.
Výpočet potřeby zaměstnanců
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Podniková ekonomika Výrobní činnost.
Slovní úlohy na společnou práci
Řízení majetku ve vazbě na zdrojovou náročnost
MAJETEK V PODNIKU A ZDROJE FINANCOVÁNÍ
Transkript prezentace:

Směnnost, koeficienty využití VK 21.hodina (cvičení)

Směnnost, koeficienty využití VK Příklady na výpočet koeficientu směnnosti, např. Podnik má 2 závody. V závodě 01 je 3 000 pracovníků, v závodě 02 je 4 000 pracovníků. V závodě 01 pracuje v hlavní směně 1 600 pracovníků, v závodě 02 je v hlavní směně 1 900 pracovníků. Vypočítejte koef. směnnosti obou závodů, celého podniku a určete, který závod z hlediska směnnosti lépe využívá dlouh. majetek.

Směnnost, koeficienty využití VK Příklady na využití VK, např. VK podniku je 80 000 ks výrobků za rok. Podnik plánoval výrobu 72 000 ks výrobků, ve skutečnosti vyrobil a prodal 76 000 ks. Vypočítejte: plánované využití VK skutečné využití VK % splnění plánu

Směnnost, koeficienty využití VK Soustruh má kapacitu 100 ks výrobků za hodinu. Ve skutečnosti soustruh pracuje 7 hod. denně a za hodinu se vyrobí 89 ks výrobků. V podniku se pracuje 8 hod. denně. Počet pracovních dní v roce je 233. Požadavky odběratelů jsou 700 000 ks ročně. Vypočítejte: koef. intenzivního využití koef. extenzivního využití koef. Komplexního využití roční VK 1 stroje kapacitní hodinovou rezervu potřebný počet strojů na zajištění požadavků odběratelů