Gymnázium INTEGRA BRNO – pár nápadů a inspirací

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZMĚNY ŠKOLSKÉHO ZÁKONA NOVELOU č. 472/2011 Sb. SE ZAMĚŘENÍM NA ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Seminář 20. února 2012 Liberec.
Advertisements

IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Konference projektu VIP Kariéra II ─ KP Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Daniela Chamoutová Národní ústav pro vzdělávání.
ISIC – Opuscard Multifunkční čipová karta. Úvod ISIC na školách ISIC-OpuscardVývoj SoučasnostBudoucnost ISIC je jediný celosvětově uznávaný doklad prokazující.
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Jaké je místo knihovny ve vzdělávacím procesu vysoké školy? Hana Landová SIC ČZU v Praze Celostátní porada vysokoškolských knihoven a 10. listopadu.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Individuálně, ale společně a jinak
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Důležité informace pro rodiče vycházejících žáků
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Platformy projektu KAP LK
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Jednání pracovních skupin k tvorbě Ročního akčního plánu (RAP)
Plánování ve školní tělesné výchově
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Učitel s rozhledem – žák se šancí
Společenská odpovědnost ve školství
e-Mole - (relativně) nový časopis pro podporu výuky přírodních věd
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Základní informace o poskytovateli
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Příspěvek na konferenci
Pedagogická psychologie
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Gymnasium Jižní Město Praha
Workshop 2, Možnosti spolupráce škol a firem 2018 – 2019,
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Synergie manažerského týmu
Gymnázium Česká Lípa.
Digitální učební materiál
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
Kurikulum předškolního vzdělávání (plánování vzdělávací práce)
SOS-Kinder- und Jugendhilfen
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Mentoring jako forma profesní podpory začínajícího učitele
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Spolupráce s rodiči a komunitou
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Strategické řízení a plánování
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Intenzivní podpora školám - SRP
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Třídní schůzky 4.A
Šablony I a jejich realizace
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Science centrum a návštěvník se zrakovým handicapem
Školní vzdělávací program CONSTANTIA – SAPIENTIA – PIETAS – VIRTUS VYTRVALOST – MOUDROST – SPRAVEDLNOST – UŠLECHTIOST.
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Podpůrná opatření Mgr. Marika Kropíková.
Transkript prezentace:

Gymnázium INTEGRA BRNO – pár nápadů a inspirací Pondělí 15. října 2007 Mgr. Václav Trojan 22. května 2019 © Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o.

© Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o. Cíl mého vystoupení Pár obecných úvah o ŠVP Zkušenosti našeho týmu Dosavadní vývoj Možná úskalí a jak jimi proplout Výhody Stávající podoba našeho ŠVP Pozvání k nám do školy 22. května 2019 © Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o.

© Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o. Pár obecných úvah ŠVP – prokletí či příležitost??? Obecné principy změny Zkreslující mediální obraz kurikulární reformy 22. května 2019 © Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o.

Zkušenosti našeho týmu - dosavadní vývoj Měli jsme na co navázat Práce s dospělými (vzdělávání, delší přítomnost ve škole, …) Analýza stavu (SWOT, rozbory tematických plánů a další) Osobnosti koordinátorky a vedoucích týmů Sestavení týmů – nyní 5 Studium materiálů, výjezdy mimo školu Vymezení profilu absolventa nižšího stupně, filozofie vzdělávacích oblastí Práce na vlastním ŠVP 22. května 2019 © Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o.

Zkušenosti našeho týmu - možná úskalí Personální změny Během přípravy nebo implementace Vyškolení odborníci s certifikáty mohou odejít Práce s dospělými (lidé si vidí více do karet) Práce s rodiči – seznamování, vzdělávání Kontinuita každodenní práce (více programů, ŠVP zasahuje celou školu) Vyučovací týden má pořád 28 (-33 hodin) Motivace ze strany vedení (na sousední škole je odpoledne či o vedlejších prázdninách tma) ČŠI 22. května 2019 © Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o.

Zkušenosti našeho týmu - výhody Týmová spolupráce, interakce Příslušnost ke škole, hrdost Detailní znalost vize školy Učební plán nejsou pouze čísla Využití času (přizpůsobení plánů, suplování, projekty) Máme představu o ŠVP vyššího stupně 22. května 2019 © Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o.

Kompas pro život aneb i cesta je cíl Větší množství projektů a akcí mimo školní lavice Slovní hodnocení výchov Nové předměty (osobnostní a sociální výchova, mediální výchova, environmentální výchova, výchova ke zdraví) Dva jazyky již v primě 22. května 2019 © Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o.

© Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o. Děkuji za pozornost Mgr. Václav Trojan Gymnázium INTEGRA BRNO 628 00 Brno, Rašelinová 11 www.integra.cz trojan@integra.cz 603 437845 22. května 2019 © Gymnázium INTEGRA BRNO, s.r.o.