Seminář P-KAP a EQAVET k Vyšším odborným školám Ing

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

VALNÁ HROMADA AVOŠ 15. duben 2014
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
1 VALNÁ HROMADA AVOŠ 20. dubna NÁVRH USNESENÍ VALNÉ HROMADY AVOŠ VH schvaluje zprávu o činnosti za rok VH schvaluje zprávu dozorčí rady.
VALNÁ HROMADA AVOŠ 23. dubna Priority KV AVOŠ Důraz na : Aktivní spolupráci KV AVOŠ s UZS ČR,NUV a odborem pro VOV a další vzdělávání MŠMT Pokračování.
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
1 Národní kulatý stůl k problematice vyššího odborného vzdělávání Praha, 25. únor 2015 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, 118.
1 VALNÁ HROMADA AVOŠ 12. dubna  Kontrola usnesení Valné hromady AVOŠ z 20. dubna 2010  Priority KV AVOŠ na školní rok 2010/2011.
EUROPASS EUROPASS PaedDr. Miroslava Salavcová
VALNÁ HROMADA AVOŠ 19. dubna Priority KV AVOŠ Důraz na užší spolupráci členů KV AVOŠ – vedoucích sekcí, se školami podle oborového zaměření v průběhu.
Implementace EQAVET v ČR
Konference projektu UNIV 2 KRAJE ve Zlínském kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Michala Čičváková Národní centrum Europass ČR Portfolio dokumentů Europass.
Aktuální situace v oblasti DV Procesy uznávání a rekvalifikace
Konference projektu UNIV 2 KRAJE v Královéhradeckém kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
IPN Zajišťování a hodnocení kvality v systému terciárního vzdělávání Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro udržení konkurenceschopnosti ČR Kašperské.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ (KAP)
VALNÁ HROMADA AVOŠ 14. duben 2015
Technické a profesní vzdělávání na VŠ – pohled zaměstnavatelů Ing. Miloš Rathouský, SP ČR.
Krajské akční plány Základní východiska
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Evropské nástroje a projekty ve výuce středních škol Výstupy projektu Kurikulum S a perspektivy spolupráce v regionech Zasedání KVZ, Irena Palánová,
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
1 Podpora odborného vzdělávání Petr BANNERT ředitel odboru středního a vyššího odborného vzdělávání a institucionální výchovy Ministerstvo školství, mládeže.
Setkání expertní skupiny v rámci partnerské sítě TTnet Téma - polytechnické vzdělávání Ing. Tomáš CIMBÁLNÍK Mgr. Petr Paníček Praha,
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní učení Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Stabilizace sektoru vyššího odborného vzdělávání MŠMT Odbor vyššího odborného a dalšího vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
Příprava OP VVV – PO VŠ Adam KRČÁL Skupina pro výzkum a vysoké školství MŠMT 08/02/2013.
1 Systémový rámec terciárního vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Individuální projekty národní Skupiny pro výzkum a vysoké školství.
Základní informace o KAP a MAP 10. března Přehled důležitých zkratek Evropské strukturální a investiční fondy (ESI fondy = ESIF) Krajské akční plány.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
ZPRÁVA PŘEDSEDKYNĚ O ČINNOSTI AVOš ZA Rok 2016
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Seminář pro žadatele Výzva 02_16_041 VOŠ
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Základní informace k ŠAP a PA
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Společné setkání „minitýmů“
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Bc. Magdalena Zábranská
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
kulatý stůl 19. července 2011, C081, od hod
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Polytechnické vzdělávání v praxi
Aktuální informace o KAP
Informace k plánovanému workshopu s řediteli/zástupci škol
Ing. Jan Šild, Mgr. Michal Bajer, HOPE-E.S., v.o.s.
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
ZPRÁVA PŘEDSEDKYNĚ O ČINNOSTI AVOš ZA Rok 2017
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Podpora polytechnického vzdělávání v Centrech celoživotního učení škol
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Tvorba ŠAP a jejich návaznost
Podpora procesů uznávání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Seminář P-KAP a EQAVET k Vyšším odborným školám Ing Seminář P-KAP a EQAVET k Vyšším odborným školám Ing. Markéta Pražmová předsedkyně AVOŠ Praha, 20. března 2019

Hlavní aktivity AVOŠ pro naplnění role VOV ve vzdělávací soustavě ČR - Monitorování výstupů koncepčního projektu VOŠ (OP VVV) zaměřeného na inovace VOŠ v oblastech HUM, EKO, TECH, PED-SOC a ZDRAV - Aktivní spolupráce při tvorbě a připomínkování DZ vzdělávání a rozvoje ČR (2019-2023) pro oblast VOŠ - Ve spolupráci s Národním centrem NUV EUROPASS navrhujeme změny v dodatcích k diplomům - Sledujeme využívání kreditového systému na VOŠ, spolupráci s VŠ a zaměstnavateli

Prioritní cíle DZ vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy ČR 2019-2013 pro oblast VOŠ - Provést inovace v nových akreditovaných vzdělávacích programech VOV s ohledem na měnící se trh práce - Rozšířit nabídku programů VOV a pokračovat v odborné diskuzi vedoucí k lepší prostupnosti mezi vyšším odborným a vysokoškolským vzděláváním - Propojit proces akreditace vzdělávacího programu VOV se zápisem do školského rejstříku

Poznámky k obecné vizi Projektu VOŠ - Porovnání obecné vize se záměrem zřizovatelů v příslušné kraji na potřebu VOV jednotlivých odborných oblastí - Posouzení finálního výstupu příslušnou sekcí MŠMT - Po zapracování připomínek a porovnání vizí jednotlivých odborných oblastí, MŠMT rozhodne o budoucím směřování VOV a jeho místě mezi obory středního vzdělávání a profesně orientovanými bakalářskými programy

Spolupráce AVOŠ s Národním centrem Europass ČR - Každoroční monitoring počtu vydaných dodatků k diplomům - Spolupráce vedení AVOŠ při tvorbě doplnění dodatků dle potřeb specifik profesně zaměřeného terciárního vzdělávání na VOŠ ( např. údaje o vykonané praxi DiS.)

ČLENSKÁ ZÁKLADNA AVOŠ v roce 2019 Sekce AVOŠ, počty členských škol v sekcích ZDRAV – 30 EKO – 28 HUM – 27 TECH – 17 ZEM – 6 108

Děkuji Vám za pozornost Markéta Pražmová předsedkyně AVOŠ