Zpracoval: Martin Bílek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Projekt In-TECH 2 Ivan.
Advertisements

Katedra textilních a jednoúčelových strojů
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Název přednášky/cvičení.
© 2007 Verze Katedra textilních a jednoúčelových strojů Stavba mechanismů Konstrukce k d křivky čtyřkloubového klikovahadlového mechanismu.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování školství  Školství – důležité odvětví veřejného sektoru  Školství:  Měří, hodnotí a tvoří lidský kapitál.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
SEMINÁŘ K PROBLEMATICE EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Porovnání obsahu a zaměření OP RLZ a JPD Cíl 3 * Městská knihovna, Praha.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Publicita projektu
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Moderní metody navrhování převodových ústrojí
Úvod do projektového řízení
Program meziregionální spolupráce INTERREG EUROPE
Řešení stupňových převodovek
Toleranční analýza Zpracoval: Prof. Ing. Ladislav Ševčík, CSc
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
VYBRANÉ ROVINNÉ KŘIVKY Epicykloida, hypocykloida,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Modelování Hydraulického Mechanismu
Konstrukce trojúhelníku
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Laserové zesilovače TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
Zpracoval: Martin Bílek
Inovované podklady ke cvičením ze ZK1
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Analýza tamburu mykacího stroje
Analýza závěsu podvozku letadla
Zisk zesilovače TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Citlivostní analýza a optimalizace II Zpracoval: Martin Bílek
Úloha syntézy čtyřčlenného rovinného mechanismu
Množiny bodů dané vlastnosti
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Analýza a optimalizace tuhosti příruby osnovního válu
Citlivostní analýza a optimalizace I Zpracoval: Martin Bílek
vnímání, pozornost, soustředěnost
CIRKUS orientace.
Pevnostní analýza brzdového kotouče
Zpracoval: Martin Bílek
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Trojúhelníky Názvosloví Obvod Rozdělení Obsah Výšky v trojúhelníku
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
Úlohy pohybové transformace čtyřčlenných rovinných mechanismů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Analýza brdového listu
Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu
Zpracoval: Martin Bílek
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Poznatky ze života zvířat
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
Výukový materiál pro 9.ročník
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Metody a chyby měření Zpracoval: Vladimír Michna
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Řady puntíků a čísel.
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Zpracoval: Martin Bílek
Hudební nástroje vnímání.
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Zpracoval: Martin Bílek Konstrukce kd křivky Zpracoval: Martin Bílek Pracoviště: Technická univerzita v Liberci Katedra textilních a oděvních strojů Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

In-TECH 2, označuje společný projekt Technické univerzity v Liberci a jejích partnerů - Škoda Auto a.s. a Denso Manufacturing Czech s.r.o. Cílem projektu, který je v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK) financován prostřednictvím MŠMT z Evropského sociálního fondu (ESF) a ze státního rozpočtu ČR, je inovace studijního programu ve smyslu progresivních metod řízení inovačního procesu se zaměřením na rozvoj tvůrčího potenciálu studentů. Tento projekt je nutné realizovat zejména proto, že na trhu dochází ke zrychlování inovačního cyklu a zkvalitnění jeho výstupů. ČR nemůže na tyto změny reagovat bez osvojení nejnovějších inženýrských metod v oblasti inovativního a kreativního konstrukčního řešení strojírenských výrobků. Majoritní cílovou skupinou jsou studenti oborů Inovační inženýrství a Konstrukce strojů a zařízení. Cíle budou dosaženy inovací VŠ přednášek a seminářů, vytvořením nových učebních pomůcek a realizací studentských projektů podporovaných experty z partnerských průmyslových podniků. Délka projektu: 1.6.2009 – 31.5. 2012

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Konstrukce kd křivky Zadání úlohy a = 2.5 cm, b = 7.5 cm, c = 3.5 cm, d = 7 cm, natočení mechanismu a = 60° kD křivka = hybná polodie – geometrické místo dvojných bodů INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Konstrukce symetrál o1 a o2 Konstrukce kd křivky Konstrukce symetrál o1 a o2 Konstrukce symetrál o1 a o2 Sestrojení symetrál protilehlých stran čtyřkloubového mechanismu INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Konstrukce kd křivky Volba úhlu Volba úhlu g V bodech A, B, čtyřkloubového mechanismu vyneseme paprsky, které svírají se stranami A0A, B0B volený úhel g INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Konstrukce kd křivky Konstrukce středů Konstrukce středů S1 a S2 Volené paprsky protínají symetrály o1, o2 úseček A0A, B0B v bodech S1 a S2 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Konstrukce kd křivky Konstrukce kružnic Konstrukce kružnic k1 a k2 Průsečíky S1 a S2 jsou středy kružnic k1 a k2 o poloměrech S1A, S2B INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Konstrukce kd křivky Konstrukce průsečíků Konstrukce průsečíků kružnic k1 a k2 – body na kD křivce Kružnice k1 a k2 se protínají v bodech I a II. Získáváme geometrické místa dvojných bodů a body na kd křivce. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Konstrukce dalších bodů křivky Konstrukce kd křivky Konstrukce dalších bodů křivky Konstrukce dalších bodů kD křivky Výše uvedeným postupem, při němž měníme úhel g, dostaneme bod po bodu kd křivku INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Konstrukce kd křivky Výsledná kd křivka Výsledná kD křivka INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ