KLUB MLADÝCH DIVÁKŮ (KMD)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola v Jičíněvsi byla postavena v roce Ve školní kronice jsou zaznamenávány události od roku Školní události jsou v kronice pravidelně.
Advertisements

VZNIK A VÝVOJ PROJEKTU Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Projekt Vzdělávání o lidských právech s použitím dokumentárních.
Environmentální výchova pro základní školu
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Co se mají žáci ve škole naučit ? Doplňující pedagogické studium pro učitele Mgr. K. Starý.
PT – obecná charakteristika
ODKLAD POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY
Návštěva areálů pro studenty středních škol V rámci FIS Mistrovství světa v klasickém lyžování.
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
MULTIKULTURA V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (posílení studentských znalostí, dovedností a kompetencí pro přímou práci s minoritami) „Bylo podpořeno Ministerstvem.
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
V letech 2010 – 2012 na škole probíhá projekt Comenius The European START: Solutions through Tales and ART.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Soubor vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot Kompetence potřebuje každý jedinec pro své osobní naplnění a rozvoj, pro.
ÚVODNÍ WORKSHOP Ostrava.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Vyučovací předmět Počítače Seznámit žáky s moderní informační a komunikační technologií a poznat její možnosti - PC, internet, mobilní telefon Umožnit.
Projekt vznikl dřív e n e ž tvorba ŠVP Samostatná akce Studentské rady (žákovského orgánu na škole ) Pokrývá průřezové téma osobní a sociální výchova.
k přijímacímu řízení pro školní rok
aktuální problémy současného světa postoje, názory, jednání
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
RVP A ŠVP V PRÁCI UČITELE T AK ŠEL ČAS KURIKULÁRNÍ REFORMY Dějství první: bouřlivá 90. léta Dějství druhé: Bílá kniha (2001) Dějství třetí:
PAS MLÁDEŽE Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
v rámci projektu Mentoring a Magistrát Ing. Zbyněk Nejezchleba
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
Průřezová témata.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
aktuální problémy současného světa
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Trendy ve fyzikálním vzdělávání na základních školách a na gymnáziu Josef Janás Katedra fyziky PdF MU [ Současné trendy našeho základního a středního školství.
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Didaktika geografie.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Středisko výchovné péče Dobrá Vyhlídka , Vyhlídka 1, Šumperk.
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Datum: Zpracoval: Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Přijímací řízení 2016 základní informace.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Vzájemnou spoluprací neromských a romských žáků k odstranění rasismu a xenofobie ve školách a ve společnosti.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Informace pro rodiče budoucích studentů I.A
Výtvarný tábor na koních
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Nový vzdělávací systém Divadla F. X. Šaldy pro školy v celém regionu
WORLD GYMNAESTRADA 7. až 13. července 2019
Název projektu - Moderní technologie ve výuce
Autorské právo.
Jak zacházet s Doporučením ve škole
Karolína Hejduková GP3MP_MGP Metodika galerijní pedagogiky 2013
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/14
Teorie a metodika výchovy seminář 1
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
MIKULOVSKÉ OZVĚNY 58. ZLÍN FILM FESTIVALU 8.–
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
Zpracoval: Mgr. Ondřej Pacina
Š A B L O N Y II.
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
17. Listopad 1989.
Školní vzdělávací program
Transkript prezentace:

KLUB MLADÝCH DIVÁKŮ (KMD) Literárně dramatický kroužek pro studenty 1.-  4. ročníku SŠ TRIVIS, Praha Vedoucí kroužku a pedagogic ký doprovod na akcích: Mgr. Michaela Komorousov á

Co je KMD ? Literárně dramatický kroužek, jehož náplní jsou pravidelné (1- 2x/měsíčně) odpolední či večerní návštěvy divadel nebo divadelních festivalů, případně besedy k divadelním představením. Výběr divadelních her má v kompetenci Mgr. Michaela Komorousová – vedoucí kroužku, lze však vybrat kulturní akci na podnět studentů.

Obecné cíle KMD Seznámit mladého člověka se současnou, ale i klasickou divadelní tvorbou. Nabídnout netradiční pojetí dramatu prostřednictvím alternativní divadelní scény. Naučit se vnímat rozdíly mezi divadelním a knižním zpracováním uměleckého díla v klasickém či moderním pojetí. Rozvinout estetické cítění. Probudit zájem o návštěvu divadel i mimo tento kroužek aj. (kurz tvůrčího psaní, herectví...)

Z hlediska RVP KMD rozvíjí níže uvedené klíč. kompetence a může zahrnovat následující průřezová témata: Klíčové kompetence: komunikativní, sociální a personální Průřezová témata: osobnostní a sociální výchova (sebepoznání, kreativita, mezilidské vztahy, komunikace, řešení problémů, hodnoty a postoje), multikulturní výchova (lidské vztahy, multikulturalita), mediální výchova (kritické vnímání autora, interpretace uměleckého díla)

Organizace KMD 1. Studenti se zaregistrují u Mgr. Michaely Komorousové (souhlas s podmínkami stvrdí podpisem zákon. zástupce či student, pokud mu bylo 18 let). Po registraci mají studenti právo účastnit se těch divadelních představení, o které mají zájem, za studentské vstupné. 2. Aktuální informace k divadelním představením budou vyvěšeny na oficiální nástěnce v 1. patře, webových stránkách školy, případně na facebooku školy.

Organizace KMD 3. Každá akce divadelního klubu začíná se začátkem divadelního představení a končí s jeho závěrem. Během této doby jsou účastníci povinni respektovat pokyny pedagogického dozoru, dbát o vlastní bezpečnost a nenarušovat průběh představení. Předpokládá se odpovídající oblečení (nikoli např. džíny a mikina). Doprava studenta do divadla a z divadla není součástí školní akce, zajišťuje ji zákonný zástupce, popřípadě sám student, je-li zletilý.

Organizace KMD 4. Každé nové představení bude předem oznámeno. Členové klubu mají možnost závazně se přihlásit a zaplatit cenu vstupenky. Na každé představení bude omezený počet lístků, přičemž přednost mají ti, kteří zaplatili jako první. 5. Pokud se objeví závažný důvod, kvůli němuž se student nakonec na představení nemůže dostavit, může sám lístek poskytnout jinému studentovi (jedná se o zlevněný studentský lístek). V případě, že tento člověk není členem divadelního klubu, se jedná o soukromou aktivitu tohoto náhradníka, která není součástí školní akce.

V Praze dne 30.9. 2018