PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání
Advertisements

Diagnostika školní zralosti
Zápis do 1. třídy ZŠ Slovanka
Zápis do 1. třídy ZŠ Slovanka
Diagnostika SPU.
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ
Ve školním roce 2010/2011 byly otevřeny dvě přípravné třídy. Přípravné třídy naší školy byly zapojeny do projektu "Společně to dokážeme". Je to program.
výchova k nekuřáctví pro I. stupeň ZŠ
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
PROJEKT NAŠÍ ŠKOLY PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU.
Projekt Zdravá a bezpečná školka „Malý šikula a malá šikulka“ aneb „Jak si hrají a učí se malí a velcí kamarádi“ Jana Vargová.
GRAFOMOTORIKA.
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Využití stimulačního programu MAXÍK
Jemná motorika Pohybové schopnosti dítěte a řeč se vzájemně ovlivňují. Pokud je postižen pohybový systém, nebo opožděn motorický vývoj, bývá často opožděn.
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
MOŽNOSTI DOMÁCÍ PŘÍPRAVY
Zavedení nových trendů a metod předškolního vzdělávání
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
ICV VUT v BRNĚ Synergie Modul „Informačně poradenské služby“ Životopis (CV) a Assessment centrum Magda Šustrová, Jiří Černý.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu
Logopedická třída MOTÝLCI
Reedukace dysgrafie.
INTEGRACE DĚTÍ S LOGOPEDICKÝMI OBTÍŽEMI
Tento materiál není určen pro jakékoliv další šíření či citování
KLUB POHÁDKA Dům dětí a mládeže Praha Stodůlky. Dopolední blok pro rodiče s dětmi Klub Pohádka je určen pro rodiče s dětmi od 1 – 3 let. Cíl klubu: zapojení.
Reedukace SPU s využitím počítačů
Riziko dyslexie a školního selhávání
Diagnostika a reedukace
Diagnostika a reedukace. Garantem diagnostiky jsou  Pedagogicko-psychologické poradny  Speciálně pedagogická centra.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
OBSAH SEMINÁŘE Č.2 : Rozbor sledované pohybové jednotky
Přípravná cvičení předchází výuce správné výslovnosti
Rozvoj zrakového vnímání a odezírání
Přípravná cvičení předchází výuce správné výslovnosti
DIDAKTIKA LYŽOVÁNÍ.
Vývojová dysfázie.
Úvod do psychologie
DYSORTOGRAFIE 4. října 2013 VY_52_INOVACE_220119
Prezentace metodických materiálů a pomůcek
Představení provozu kavárny a cateringových služeb v PwC ČR Roman Anděl, Startujeme, o.p.s.
Dětský aerobik Pod pojmem dětský aerobik rozumíme rozmanitá cvičení za hudebního doprovodu, která vycházejí především z aerobiku pro dospělé, ale také.
Podpora logopedické prevence v předškolním vzdělávání v roce 2013.
Motorické schopnosti.
PIKTOGRAMY Den předškoláka. CESTA DO ŠKOLKY ZNÁŠ TYTO PIKTOGRAMY? DOKÁŽEŠ JE,,ČÍST“?
Problematika neprospěchu žáka
Výuka čtení a psaní analyticko-syntetickou metodou
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Metodické materiály a pomůcky
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
jemná motorika, koordinace ruky a oka
Grafomotorika - Vrba ve větru
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
ANOTACE Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích předškolního dítěte, se změnami při přechodu dítěte do školy. Výukový.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Specifické poruchy učení
Kognitivní rehabilitace
¨ NA CESTĚ KE ŠKOLNÍ ZRALOSTI
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Pozornost a paměť, představivost
Současné trendy důraz na kontinuitu předškolního a počátečního školního rozvoje teorie emergentního rozvoje gramotnosti předškolní období – diskuse o systematické.
Metodika počátečního čtení
Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha
Sázíme brambory do řádku
POKUS S PŘELÉVÁNÍM VODY DO RŮZNÝCH NÁDOB
"ŠKOLIČKA" aneb těšíme se do školy
Transkript prezentace:

PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU PROJEKT NAŠÍ ŠKOLY PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU

NAŠE ŠKOLA Adresa Telefon E-mail Mohylová 1963 Praha 5 155 00 235 510 002-3 E-mail martina.stychova@zsmohylova.cz

Cíl projektu Usnadnění přechodu dítěte ze školky do školy Ukázat dětem i rodičům, co všechno děti zvládnou a dokážou Pomoci odhalit oblasti, na něž je třeba se zaměřit Ukázat rodičům metody výuky v naší škole

Způsob realizace Kurz je rozdělen na část podzimní a jarní Délka trvání lekce je 60 minut Děti pracují pod vedením zkušených p. učitelek Rodiče poznávají metody, kterými s žáky pracujeme

Zaměření lekcí rozvoj hrubé motoriky výskoky, přeskoky udržování rovnováhy cvičení s míčem jemná motorika vystřihovánky, skládačky vytrhávání tvarů, skládání obrazců ze sirek

Zaměření lekcí posílení grafomotorických dovedností psaní do mouky, správný posed, držení tužky, sklon papíru, procvičování kloubů rozvíjení zrakového vnímání a pravolevé orientace rozlišování materiálů, shody a rozdíly, puzzle rozvoj sluchového vnímání početní představy

Shrnutí Všechny činnosti směřují ke schopnosti se soustředit a být schopen ve škole pracovat Všechny cviky a cvičení mají motivační charakter

Vaše případné dotazy rádi zodpovíme Děkujeme za pozornost Vaše případné dotazy rádi zodpovíme