Propagace a publicita malého projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Seminář pro žadatele IROP Ing. Helena Mertová Zadávání a kontrola veřejných zakázek červen 2016.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
BEZPEČNOST JEŘÁBOVÉ DOPRAVY Při konstrukci a provozu jeřábů musí být přísně dbáno na zásady bezpečnosti, aby nebyl ohrožen život a zdraví osob a zabránilo.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Implementace Fondu mikroprojektů v období Ostrava,
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc Kontrola přijatelnosti Nejčastější chyby.
VYÚČTOVÁNÍ KULTURNÍCH AKCÍ A PROJEKTŮ PODPOROVANÝCH MO STŘEKOV Platné od
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Publicita projektu
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Dokumentace k výzvě č.02/ Olomouc Zlín Uherské Hradiště Velké Losiny.
Veřejná podpora, veřejné zakázky (příklady z praxe) Ing. Josef Žid.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Operační program INTERREG V-A Česká republika – Polsko programové období 2014 – SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE Hradec Králové,
Kontrola prvního stupně Seminář pro projektové partnery ze 4. výzvy
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Propagace zemědělských produktů spolufinancovaná EU v novém režimu Mgr
Projekty spolupráce MAS z PRV v programovém období
SEMINÁŘ AKTIVNĚ S BESIPEM
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Seminář pro příjemce OPVK
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Městská knihovna Znojmo
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
GDPR: ochrana osobních údajů
Regionální informace jako přidaná hodnota katalogu krajské knihovny
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Fond mikroprojektů v Euroregionu Glacensis v období
Výstava BETON a 22. listopadu 2018
Příprava malého projektu - 1. část Projektový záměr, VŘ, Publicita
Realizace a vyúčtování malého projektu
Seminář AMG, Písek 2018 GDPR.
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Cyklus malého projektu
Fond malých projektů Interreg V-A SK - CZ Realizace malého projektu Zdeněk Mikel Zlín,
Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele Zlín
Úvodní informace o Fondu malých projektů
Seminář pro žadatele k 36. výzvě IROP „Stanice IZS"
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Propagace a publicita malého projektu Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele 17. 10. 2018 Zlín

Základní pravidla Všichni Koneční uživatelé a partneři zajistí informování veřejnosti o příspěvku vhodnými informačními opatřeními. Konečný uživatel je zodpovědný za zajištění celkové koordinace publicity pro malý projekt na obou stranách hranice. Pravidla pro informovanost a publicitu projektů financovaných s EFRR jsou upravena v Nařízení EK č. 1303/2013, Příloha XII, čl. 2.2 povinnosti příjemců a v souladu s Prováděcím nařízením (EU) č. 821 kap. II a příloha č. II tohoto Nařízení. Podpůrná dokumentace k dodržení pravidel publicity včetně grafických ukázek příkladů správného zajištění publicity je uvedena v Příloze č. III. 5 PpŽaKU

Obecné zásady Symboly, loga a text umístit na přední straně předmětu, Zachovat proporcionalitu mezi logy (Loga EU, Programu a Správců nesmí být menší jak logo KU), Znak EU, odkaz na EU a další související náležitosti musí být vždy v takové velikosti, aby byly dostatečně výrazné, viditelné, čitelné a srozumitelné.

Povinné informace Odkaz na Evropskou unii a znak Evropské unie v souladu s požadovanými grafickými standardy, Odkaz na Evropský fond pro regionální rozvoj, Prohlášení „Spoločne bez hraníc“/ „Společně bez hranic,“ Logo Programu (je k dispozici na webové stránce programu www.sk- cz.eu) Logo územně příslušného Správce FMP Slogan ve znění „FOND MALÝCH PROJEKTŮ“

Kde musí být publicita U všech investičních akcích stavebního charakteru (naučné stezky, cyklostezky, apod.), U všech propagačních akcích souvisejících s malým projektem, Při mediální prezentaci malého projektu, Kdekoliv, kde jsou uvedeny loga ostatních regionálních subjektů, Na všech tištěných materiálech vydávaných v souvislosti s malým projektem (brožury, pozvánky, plakáty, inzeráty v tisku, apod.), U všech materiálů předávaných elektronickou cestou a u všech audiovizuálních materiálů (např. webových stránek, na kterých je propagován malý projekt) Na všech předmětech dlouhodobějšího charakteru a pořízených majetcích po dobu udržitelnosti trvalým označením povinnou publicitou, Na všech předmětech vydávaných v souvislosti s realizací malého projektu (ceny, apod.).

Odkazy pro stažení Odkaz na platné specifikace grafického a barevného zpracování loga EU: http://europa.eu/european-union/about-eu/symbols/flag_sk Odkaz na platné specifikace grafického a barevného zpracování loga programu: http://www.sk-cz.eu/sk/uvodna- stranka/2014_2020/interreg-v-a-sk-cz/ Loga Správců jsou uvedená na příslušných internetových stránkách: pro české žadatele: www.regionbilekarpaty.cz, pro slovenské žadatele: www.zilinskazupa.sk.

Publicita u investičních stavebních MP Dočasná informační tabule: Informace musí zabírat nejméně 25 % plochy tabule Tabule musí být umístěná na příslušném místě po celou dobu realizace malého projektu Velikost informační tabule musí být minimálně 100x50 cm.

Tabule po dokončení investice Nejpozději do 30 dní po fyzickém ukončení aktivit stavby či investice, nejpozději však do data ukončení realizace malého projektu se dočasná informační tabule nahradí stálou vysvětlující pamětní deskou s minimálními rozměry 20x30 cm. Ta musí obsahovat následující náležitosti, které pokrývají nejméně 25 % plochy tabule: Logo EU a odkazy na EU a EFRR, Slogan „Spoločne bez hraníc“/ „Společně bez hranic“, Logo programu spolupráce INTERREG V-A SK-CZ, Logo územně příslušného Správce FMP, Sousloví ve znění „FOND MALÝCH PROJEKTŮ“, Název malého projektu, Celkové náklady, Výšku podpory z EFRR, Výšku podpory ze SRo SR (platí pro KU ze SR), Název konečného uživatele, Doba realizace malého projektu.

Vzor trvalé pamětní tabule - ČR NÁZEV MALÉHO PROJEKTU Celkové náklady: xxx Výška příspěvku EFRR: Konečný uživatel:   Doba realizace: FOND MALÝCH PROJEKTŮ

Publicita pro neinvestiční malé projekty – tištěné výstupy Povinné náležitosti publicity se uvádí na přední straně obalu, obálky, ne uvnitř brožury nebo na poslední straně. Totéž platí i pro tištěné zprávy a inzeráty. Všechny povinné náležitosti musí být uvedené i na elektronických výstupech (na obalu CD/DVD, i na samotném CD/DVD).

Publicita pro neinvestiční malé projekty – akce Platí pro kulturní a sportovní akce, výměnné pobyty, stáže, veletrhy, výstavy, soutěže, propagace regionu, public relations, akce zaměřené na vzdělávání – např. konference, semináře, školení KU je povinný: Během akce informovat slovně účastníky o spolufinancování ze zdrojů EU - Fondu malých projektů, Umístit vlajku Evropské unie na místo akce nebo nainstalovat informační tabuli (minimálně 20 x 30 cm), Uvést publicitu na dokumentech vydaných v souvislosti s malým projektem a na doprovodných materiálech (např. na plakátech, pozvánkách, prezentacích, prezenčních listinách, inzerátech v tisku, materiálech pro účastníky akce a dalších dokumentech), Uvést publicitu na pořizovaných předmětech a majetcích.

Publicita pro neinvestiční malé projekty –propagační předměty, ceny v soutěžích, směrovky Drobné propagační předměty (pera, tužky, apod.), na kterých není možno uvést publicitu v plném rozsahu, je možné použít zkrácenou verzi publicity, stačí uvést vlajku Evropské unie a text „Evropská unie/Európska únia“. Větší propagační předměty typu taška, kalendář, tričko musí být označeny plnou publicitou. V případě jednorázových předmětů stačí uvést náležitosti publicity na obale Na pohárech a medailích musí být pravidla povinné publicity trvalého charakteru (ne samolepky). U předmětů trvalejšího charakteru je nutné, aby vizuální značení bylo součástí předmětu a nebylo uvedeno pouze na obalech. U předmětů, kde je obal či krabička součástí daného předmětu, musí být pravidla vizuálního značení uvedeny minimálně na obalu.

Publicita pro neinvestiční malé projekty – kroje Kroje nebo podobné druhy oděvů, by byly umístěním publicity na viditelném místě znehodnoceny, KU zabezpečí publicitu použitím banneru umístěného na všech akcích, kde budu tyto oděvy (kroje) použité. Oděv (kroj) bude označený publicitou i formou cedulky všité do vnitřního stehu.

Vzor publicity – černobílá verze pro české žadatele:

Vzor publicity – barevná verze pro české žadatele:

Vzor publicity – barevný podklad:

Vzor publicity - zkrácená verze EVROPSKÁ UNIE   EVROPSKÁ UNIE

Důležité upozornění ! Vlajka EU musí být vždy na bílém podkladu (bíle orámovaná)

Sankce za nedodržení pravidel publicity Publicita úplně chybí – tj. nejsou provedena žádná z výše uvedených opatření, která mají informovat o finanční podpoře z Programu, Publicita je nekompletní – opatření zajišťující informovanost o finanční podpoře z Programu jsou provedeny, avšak neobsahují všechny náležitosti uvedené v Nařízení (EU) č. 1303/2013 rozšířené o požadavky programu, Publicita je nesprávná – opatření zajišťující informovanost o finanční podpoře z Programu nesplňují náležitosti uvedené v čl. 4 Prováděcího nařízení Komise (EU) č. 821/2014 a Příloze II tohoto Prováděcího nařízení, tj.: Nejsou dodrženy grafické normy a vymezení standardních barev pro vyhotovení loga, použití fontu písma, Nejsou dodržena pravidla umístění loga, Nejsou dodržena pravidla týkající se velikosti loga a v případě dočasných billboardů a trvalých pamětních tabulí podílu plochy, které mají zabírat informace o malém projektu, včetně log. Výše sankcí za jednotlivé prohřešky je podrobně popsána v příloze PpŽaKU č. III.5

Děkuji vám za pozornost! Ing. Rostislav Trávníček projektový manažer Region Bílé Karpaty