Vítejte na Marketingu II.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mass media and advertising Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Advertisements

1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Think Tanks in the Czech Republic Martin Bajtler.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová MASS MEDIA RADIO MAGAZINE TELEVISION INTERNET NEWSPAPER COMICS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu World of Art quiz Autor.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VY_32_INOVACE_LID_19 Ukončení pracovního poměru. Obsah Způsoby ukončení pracovního poměru Dohoda Výpověď Okamžité zrušení Zrušení ve zkušební lhůtě Uplynutí.
Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_20_ Volba povolání Autor Motejlková Věra.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Insolvenční řízení v ČR Zmar nebo nová šance?. Uspokojení věřitelů: World Bank65 % (údaj z dotazníkové akce) Reálná data ,4 % Co víme o insolvenčních.
This lecture is co-financed by the European Social Fund and the state budget of the Czech Republic.
P OPULATION Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast The Czech Republic Datum vytvoření Ročník2. ročník,
Rukopisný záznam ve virtuálním světě. Manuscriptorium pátým rokem. Štěpán Černohorský.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů MY COUNTRY Název materiálu VY_32_INOVACE_19_Clementinum, Transport in Prague, animals, Autor.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1C_01
EVIDENCE DOCHÁZKY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Strategické plánování
Učitel s rozhledem – žák se šancí
Integrace VISION a VIS Mail do NS-VIS – VIS Mail fáze II projekt spolufinancovaný z ročního programu Fond pro vnější hranice (FVH)
BOHATÉ A CHUDÉ REGIONY SVĚTA
Polární oblasti.
MATEMATIKA a VÚP RNDr. Eva Zelendová
Zkušenost zřizovatele a rodiče
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Transport, Services Tematická oblast The Czech Republic
ŽIVOTOPIS Osobní údaje Kontaktní údaje Vzdělání Pracovní zkušenosti
Základy pedagogické metodologie
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
Exkurz do historie a kultury Romů
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Vítejte na Marketingu.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_71
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základy firemních financí
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Vítejte na Marketingu II.
LIFE IN THE COUNTRY X LIFE IN THE CITY.
MASS MEDIA Mgr. Naďa Bisová.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Obecná ekonomie 2 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8
Zopakovat Rozumím atd..
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
MECHANICKÉ KMITÁNÍ 09. Dynamika harmonického pohybu
Čeština: 9. lekce Czech language: 9th lesson
Dělení mnohočlenů jednočlenem
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál VY_22_INOVACE_25_ Entertainment. Theatre, concert.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Translation 10/06 Kdo má rád plavání? Who likes swimming?
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Komunikace Definice, modely, typy.
Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti
Sociální pedagogika, její zdroje a přesahy
Transkript prezentace:

Vítejte na Marketingu II.

Údaje Vyučující: Klára Kašparová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří: 634 Tel.: +420 549 495 203 E-mail: klarad@econ.muni.cz Konzultační hodiny: Út: 13-14

Literatura DE PELSMACKER, P. – GEUENS, M. – VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1 ???

Aristotelův model komunikace Mluvčí Projev Publikum Škola Palo Alto Paul Watzlawick Axiomy: nemůžeme nekomunikovat lidské bytosti komunikují digitálně a analogicky komunikace = obsah + souvislost povaha vztahu závisí na tom, jak obě strany přerušují komunikační sled komunikace je buď souměrná n. doplňková

Lasswellův model komunikace Who? Commu-nicator Control research Say what? Message Content research In what channel? Channel Medium research To whom? Receiver Audience research With what effect? Effect Effect research Braddock: Why who says what to whom under what circumstances through what medium and with what effect

Claude Elwood Shannon Matematik, „otec“ teorie informace Vystudoval MIT National Research Fellow na Institute for Advance Study na Princeton University Bell Telephone Laboratories 1948: A mathematical theory of communication

Shannon-Weaver model

Norbert Wiener Otec Leo – učitel slovanských jazyků na Harvardu Ve 3 letech plynně četl, v 18 letech dosáhl titulu Ph.D. The Radiation Lab na MITu Přidal zpětnou vazbu do Shannon-Weaverova modelu

Schrammova úprava Shannon-Weaverova modelu

Dopad pole zkušenosti

Osgood-Schrammův kruhovitý model „In fact, it is misleading to think of the communication process as starting somewhere. It is endless.“ message encoder encoder interpreter decoder interpreter decoder message

Teorie kouzelné střely, Hypodermic Needle Theory Mass media 30.10.1938 Orson Welles a Mercury Theater Group – rádiové vydání H.G.Wells: „War of the Worlds“

Různé modely Dvoustupňový model komunikace Lazarsfeld a Katz – názorový vůdce Robert Merton Teorie postupného rozvoje George Gerbner – Syndrom zlého světa

Gerbnerův komunikační model „Entertainment is the most powerful educational force of any culture.“

Schrammův model masové komunikace

Berloův model S-M-C-R S Source Comm.skills Knowledge Social system Culture Attitudes M Message Code Content Treatment Structure C Channel Seeing Hearing Touching Smelling Taste R Receiver Comm.skills Knowledge Social system Culture Attitudes

Maletzkeův model masmédií

Převzaté zdroje http://oak.cats.ohiou.edu/~as491398/interactionalaes.htm http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/introductory/lasswell.html http://scienceworld.wolfram.com/biography/Shannon.html http://www.afirstlook.com/archive/information.cfm?source=archther http://www.ciadvertising.org/studies/student/99_fall/theory/lazarski/Paper%20Leck%20htm.htm http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/introductory/sw.html http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/introductory/smcr.html http://systems.open.ac.uk/page.cfm?pageid=resourceWiener http://www.mtm.ufsc.br/~taneja/book/node2.html http://www.tcw.utwente.nl/theorieenoverzicht/Theory%20Clusters/Mass%20Media/Hypodermic_Needle_Theory.doc/_printableversion.html http://www.ciadvertising.org/studies/student/99_spring/theory/griswold/twostep.html http://www.utexas.edu/coc/journalism/SOURCE/j363/merton.html http://www.bolender.com/Dr.%20Ron/SOC4044%20Sociological%20Theory/Class%20Sessions/Sociological%20Theory/Merton,%20Robert%20King/merton,_robert_king.htm http://www.utexas.edu/coc/journalism/SOURCE/j363/gerbner.html http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/introductory/gerbner.html http://www.cultsock.ndirect.co.uk/MUHome/cshtml/media/maletzke.html http://www.ciadvertising.org/SA/fall_02/adv382j/machadoma/paper1/paper1main.html