Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Průvodní list Jméno autora: Ing. Miroslava Jeřichová
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Matematika Komolý rotační kužel
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15 _POZNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 10
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_02 _PŘIROZENÁ ČÍSLA DO 100
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_190 Tomáš Nový osmý kraje ČR
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_20_VÁNOCE Mgr. Petra Kukuczková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Závislost elektrického odporu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Mgr. Veronika Vaňousová
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3569 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název materiálu: VY_32_INOVACE_01-15_Násobilka 1 Autor: Mgr. Martina Vajďáková Ročník: 2. Datum vytvoření: 7 . 2. 2014

Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Tematická oblast: Matematika – malá násobilka Předmět: Matematika Výstižný popis způsobu využití, metodické pokyny: Popisuje vyvození násobilky 1 a samotný princip násobení. Klíčová slova: Násobilka 1. Druh učebního materiálu: prezentace

Chceš se dozvědět, kolik se mi každý rok vylíhlo kuřátek? Žila byla slepička, která se Květuška jmenovala a každý rok snášela vajíčka a z vajíček se líhla malá kuřátka, jen se přesvědčte sami: Chceš se dozvědět, kolik se mi každý rok vylíhlo kuřátek? To jsem já, Květuška. Tak pojďme na to 

Slepička snesla první rok 1 vajíčko. Z něj se vylíhlo maličké kuřátko. Vylíhlo se tedy 1  1 kuře nebo taky 1  1 kuře. Podívej se: 1 1  1 1  1

2 2  1 1  2 Další rok Květuška snesla 2 vajíčka. Vylíhlo se tedy 2  1 kuřat nebo taky 1  2 kuřat, což jsou tedy 2 kuřátka. Podívej se: 2 2  1 1  2

Přešla další zima a slepička snášela opět vajíčka Přešla další zima a slepička snášela opět vajíčka. Tento rok se vylíhla 3 kuřátka. Vylíhlo se tedy 3  1 kuřat nebo taky 1  3 kuřat. Podívej se: 3 3  1 1  3

Rok utekl jako voda a Květuška měla další vajíčka, ze kterých se jí letos vylíhla 4 kuřátka. Vylíhlo se tedy 4  1 kuřat nebo taky 1  4 kuřat. Podívej se: 4 4  1 1  4

Pátý rok se slepičce vylíhlo z vajíček 5 kuřátek Pátý rok se slepičce vylíhlo z vajíček 5 kuřátek. Což bylo 5  1 neboli 1  5. Podívej se: 5 1  5 5  1

Následující rok bylo o jedno kuřátko víc Následující rok bylo o jedno kuřátko víc. Přesně 6  1, taky 1  6, což bylo dohromady 6 kuřátek. Podívej se: 6 6  1 1  6

Sedmý rok se naší Květušce vylíhlo dohromady 7 kuřátek Sedmý rok se naší Květušce vylíhlo dohromady 7 kuřátek. Což bylo 7  1, tak 1  7. Podívej se: 7 7  1 1  7

Tento rok naše slepička zase snášela vajíčka Tento rok naše slepička zase snášela vajíčka. Vylíhlo se jí 8  1, což je taky 1  8 kuřátek. Výsledek byl 8 kuřátek. Podívej se: 8 8  1 1  8

Následující rok se Květušce vylíhlo 9 kuřátek, přesně 9  1, což je taky 1  9. Podívej se: 9 9  1 1  9

Slepička snesla tento rok 10 vajíček a ze všech se vylíhla kuřátka. Vylíhlo se tedy 10  1 kuřat nebo taky 1  10 kuřat. Podívej se: 10 1  10 10  1

Použité zdroje: Obrázky z Klipartu