Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám"— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název materiálu: VY_32_INOVACE_19-15_Násobilka 10 Autor: Mgr. Martina Vajďáková Ročník: 3. Datum vytvoření:

2 Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Tematická oblast: Matematika – malá násobilka Předmět: Matematika Výstižný popis způsobu využití, metodické pokyny: Popisuje vyvození násobilky 10 a samotný princip násobení. Klíčová slova: Násobilka 10 Druh učebního materiálu: prezentace

3 Milé děti, taky rádi chodíte na párty
Milé děti, taky rádi chodíte na párty? Jeden klaun Pepek byl rychle přejmenovaný na ,,Balónek“, protože vždycky, když chystal párty měl všude plno balónků. Mrkneme spolu na to, jak vypadaly jeho párty. Tě péro nádhero . Děti, já jsem Pepek teda Balónek , Ukážu vám pár párty, s kterými jsem začínal.

4 Začátky bývají těžké, ale postupně se to bude zlepšovat. Uvidíte.
Stihl jsem připravit pouze 10 balónků. Což je 1 10 neboli 10  1. Moje první párty byla taková slabá. Začátky bývají těžké, ale postupně se to bude zlepšovat. Uvidíte. 1  10 10  1 10

5 Druhá párty, snad se bude líbit.
Druhá párty přinesla vyšší počet balónků, tedy 20. Příkladem je to  10 a taky 10  2. 2 10 20 10  2

6 U další párty se počet balónků opět zvýšil a to na 30
U další párty se počet balónků opět zvýšil a to na 30. Což je 3  10 a taky 10  3. Klaun pomalu ani nestíhal nafukovat balónky. 3 10 30 10  3

7 Dětem se líbí, když z balónků vyrábím různá zvířátka.
Na čtvrtou párty připraveno 40 balónků. Neboli 4  10 a taky 10  4. Dětem se líbí, když z balónků vyrábím různá zvířátka. 4  10 40 10  4

8 Plná zahrada dětí a pořád chtějí dělat blbosti .
Tato párty byla dost hustá. Ještěže klaun nafoukl o 10 balónků víc než na minulou párty. Tedy 50. Neboli 5  10 a taky 10  5 balónků. Plná zahrada dětí a pořád chtějí dělat blbosti . 5  10 50 10  5

9 Kamarádi, tak od této párty se mi začalo říkat ,,Balónek“ .
Tak párty může začít. Máme 60 balónků. Což je 6  10 neboli 10  6. Kamarádi, tak od této párty se mi začalo říkat ,,Balónek“ . 6  10 60 10  6

10 Kamarádi, tak kdy uděláme nějakou párty u vás doma?
Nyní je připraveno 7  10 neboli 10  7 balónků. Výsledek je 70. Kamarádi, tak kdy uděláme nějakou párty u vás doma? 7  10 70 10  7

11 Osmá párty zase přinesla o 10 balónků navíc. Což bylo 80
Osmá párty zase přinesla o 10 balónků navíc. Což bylo 80. Neboli 8  10 a taky 10  8 balónků. 8  10 80 10  8

12 Následující akce byla ve znamení 9  10 a taky 10  9 balónků.
Výsledkem je 90 krásných balónků. 9  10 90 10  9

13 Od této doby používám při párty 100 balónků.
Desátá párty byla vrcholem v balóncích. Bylo jich 100. To je 10 10. Od této doby používám při párty 100 balónků. 10  10 100 10  10

14 Jak začínal klaun Pepek neboli Balónek s přípravami na párty.
10 20 30 40 50 60 70 80 90 100

15 Měl někdo z vás párty doma? Jak probíhala?
Tak kamarádi, už jste někdy byli na párty? Jestli ano, tak kde? Mějte se kamarádi. Ahooooooooj.

16 Použité zdroje: Obrázky z Klipartu


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám"

Podobné prezentace


Reklamy Google