Soubor interaktivních příkladů z matematiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
Čtení s porozuměním Interaktivní prezentace
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Třeťáci a matematika XI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Soubor interaktivních her pro předškoláky
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
Porozumění řeči – MÁ x NEMÁ interaktivní
Porozumění řeči – těžší varianta interaktivní
Optika – vznik světelných svazků
Optika – vznik světelných svazků
Čteme, i když to neumíme. Pozoruj obrázky a snaž se pomoci paní učitelce se čtením. Nakonec tě čeká pár lehoučkých úloh. Autorem materiálu a všech jeho.
Kde se opravují auta? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Počítáme se žížalou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
PROCVIČUJEME SI PAMĚŤ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Interaktivní test ze znalostí vnitřní energie a tepla
PUZZLE M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Grafické i matematické řešení příkladu na pohybující se tělesa proti sobě. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín.
České mince a co je na nich
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
HRY – hláska „Ž“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
Slabiky lu, le, li, lo, lá, lí Metodický komentář:
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Soubor interaktivních her z matematiky I.
BALONY a násobilky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN.
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
S aplikacemi na výlet Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
HRY – hláska „Š“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
Prvouka – části lidského těla a kostra
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Ukládáme a počítáme mince v kasičce
PUZZLE P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kde bydlí Honzík? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
KVARTETO – hláska R Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých a záporných čísel
Samohlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Animace vzájemného blokování dvou stykačů
Rychlé počítání v časovém limitu 15 vteřin II.
Rozvíjíme zrakovou paměť
Slož popletené obrázky.
Prvouka – Sídliště Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Půjdem spolu do Betléma…
Rozlišování hlásek P, B, M
Interaktivní hledání a počítání
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
Ohmův zákon Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin
České bankovky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých čísel.
Ahoj. Jmenuji se Kroužek a musím se dostat do mého domečku
Transkript prezentace:

Soubor interaktivních příkladů z matematiky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz; ISSN 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 15 9 7 ? ? 8 1 12 6 18 4 5 3 24 10 11 2

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 15 9 7 ? 3 ? 5 8 1 12 6 18 ? 4 24 10 11 2

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 15 9 7 ? 3 ? 5 8 1 12 ? 18 ? 4 6 24 10 11 2

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 15 9 7 ? 3 ? 5 8 1 12 ? 2 18 ? ? 4 6 24 10 11

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 15 9 7 ? 3 ? 5 1 12 ? ? 2 18 ? 8 ? 6 4 24 10 11

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 9 1 ? 9 5 4 1 6 19 3 17 8 7 2 13 11 21

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 9 1 ? 3 9 5 4 1 6 19 ? 17 8 7 2 13 11 21

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 9 1 ? 3 9 5 1 6 19 ? 4 ? 17 8 7 2 13 11 21

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 1 ? 3 9 5 1 6 19 ? 4 ? 9 17 8 ? 7 2 13 11 21

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 5 1 ? 8 2 4 1 7 14 3 23 9 6 8 13 20 12

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 1 ? 8 5 2 4 1 7 14 ? 3 23 9 6 8 13 20 12

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 1 ? 8 5 2 4 1 7 14 ? 3 23 9 ? 6 8 13 20 12

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 1 ? 8 5 2 4 1 7 14 ? 3 ? 23 9 ? 8 6 13 20 12

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 5 12 2 ? 6 4 1 7 20 3 13 1 9 8 8 14 23

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 5 12 2 ? 4 6 1 7 20 ? 3 13 1 9 8 8 14 23

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 5 12 2 ? 4 6 1 7 20 ? ? 8 3 13 1 9 8 14 23

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 12 2 ? 4 6 1 7 20 ? 5 ? 8 3 13 1 ? 9 8 14 23

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 1 3 ? 15 7 8 1 15 6 15 9 2 5 4 18 17 10

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 1 3 ? 15 5 7 8 1 15 ? 6 15 9 2 4 18 17 10

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 3 ? 15 5 7 8 1 15 ? ? 1 6 15 9 2 4 18 17 10

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 3 ? 15 5 7 8 1 15 ? 6 ? 1 15 9 ? 2 4 18 17 10

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 3 ? 15 5 7 8 1 ? 15 ? 6 ? 1 15 9 ? 4 2 18 17 10

Žluté číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 17 1 6 2 9 8 7 5 ? 8 20 3 4 12 19 14

Žluté číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 17 1 6 2 9 ? 8 8 20 5 7 ? 3 4 12 19 14

Žluté číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 17 1 6 ? 2 9 ? 8 4 8 20 5 7 ? 3 12 19 14

Žluté číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 17 1 6 ? 9 2 ? 8 ? 4 5 ? 8 20 7 3 12 19 14

Žluté číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 6 ? 17 9 2 1 ? 8 ? 3 ? 4 20 5 7 ? 8 12 19 14

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 1 10 7 ? 2 4 17 8 6 18 3 9 5 15 15 15

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 10 7 ? 1 2 4 17 8 6 18 3 ? 9 5 15 15 15

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 10 7 ? 1 2 4 17 8 ? 18 3 ? 6 9 5 15 15 15

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 10 7 ? 1 2 17 ? 8 ? 4 18 3 ? 6 9 5 15 15 15

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 1 13 3 ? 6 4 17 2 8 15 5 9 7 16 7 22

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 1 13 3 4 ? 6 17 2 8 15 5 ? 9 7 16 7 22

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 13 3 4 ? 6 17 ? 2 8 15 5 ? 1 9 7 16 7 22

Červené číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 13 3 4 ? 6 17 ? 8 2 ? 15 5 ? 1 9 7 16 7 22

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 18 9 7 3 8 1 15 ? 4 12 5 6 2 1 21 11 13

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 18 9 7 3 8 1 15 ? ? 4 12 5 6 2 1 21 11 13

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 18 7 ? 3 8 1 15 ? 9 ? 4 12 5 6 2 1 21 11 13

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 18 7 ? 8 3 1 ? 15 ? 9 ? 4 12 5 6 2 1 21 11 13

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 18 7 ? 8 3 1 ? 15 ? 9 2 ? 4 12 5 ? 6 1 21 11 13

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 19 9 7 3 8 1 14 ? 4 12 6 5 2 1 23 12 10

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 19 9 7 3 8 1 14 ? ? 2 4 12 6 5 1 23 12 10

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 19 9 7 3 1 14 ? 8 ? 2 4 12 6 ? 5 1 23 12 10

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 19 9 7 3 1 ? 14 ? 8 ? 2 4 12 6 ? 1 5 23 12 10

Fialové číslice dosaď do obrazce tak, aby v řadách a sloupcích vyšly správné součty. 19 9 ? 7 3 1 ? 14 ? 8 4 ? 2 12 6 ? 1 5 23 12 10

Doplňte čísla do prázdných polí tak, aby se součet čtyř polí v každé přímce rovnal číslu 28. 9 11 6 6 28 8 5 4 6 5 7 7 10

Doplňte čísla do prázdných polí tak, aby se součet čtyř polí v každé přímce rovnal číslu 28. 9 11 6 6 28 8 4 5 6 5 7 7 10

Doplňte čísla do prázdných polí tak, aby se součet čtyř polí v každé přímce rovnal číslu 28. 9 11 6 6 28 8 4 5 7 6 5 7 10

Doplňte čísla do prázdných polí tak, aby se součet čtyř polí v každé přímce rovnal číslu 28. 9 11 6 6 28 8 4 10 5 7 6 5 7

Jak rychle dokážete určit, podle jakého principu rostou čísla a doplnit ta chybějící? 29 ? 21 30 39 15 31 25 9 11 51 65 64

Jak rychle dokážete určit, podle jakého principu rostou čísla a doplnit ta chybějící? 29 ? 21 30 39 15 31 25 9 11 51 65 64 ?

Početní úloha: Na zahrádce rostou tři druhy květin. Červených květin je 6. Bílých květin je o 5 více než červených. Žlutých květin je o 4 méně než bílých. Kolik květin musí zahradník zalít? je 6 je o 5 více než je o 4 méně než

Řešení: 6 + (6 + 5) + (11 – 4) = 24 květin

Sem klikni a dozvíš se výsledek Dokážeš v časovém limitu 15 sekund spočítat tento příklad? Kliknutím na start odkryjete zadání příkladu a spustíte časomíru. S T A R T 11 4 9 5 13 14 7 15 6 8 12 10 2 3 1 Sem klikni a dozvíš se výsledek Na parkovišti parkovalo 29 dopravních prostředků. Na parkovišti stálo 15 autobusů a 2 dodávky. Auta parkovala ve dvou řadách po šesti. Kolik dopravních prostředků tam parkovalo?

Sem klikni a dozvíš se výsledek Dokážeš v časovém limitu 15 sekund spočítat tento příklad? Kliknutím na start odkryjete zadání příkladu a spustíte časomíru. S T A R T 9 11 4 5 7 13 15 14 6 8 10 12 2 3 1 Čtyřčlenná rodina zašla do cukrárny. Objednali si 4 dortíky po 15 korunách a 4 džusy po 25 korunách. Kolik zaplatili? Sem klikni a dozvíš se výsledek Rodina utratila v cukrárně 160 korun.

Zdroje obrázků: [cit. 2017-06-26]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: < http://www.clker.com/clipart-4361.html < < http://www.clker.com/clipart-10890.html < < http://www.clker.com/clipart-12478.html < < http://www.clker.com/clipart-220276.html < < http://www.clker.com/clipart-194675.html < < http://www.clker.com/clipart-cactus-3.html < < http://www.clker.com/clipart-27036.html < < http://www.clker.com/clipart-6860.html > < http://www.clker.com/clipart-15851.html > < http://www.clker.com/clipart-43694.html > < http://www.clker.com/clipart-3043.html > < http://www.clker.com/clipart-4166.html > < http://www.clker.com/clipart-16678.html >