Nejčastější poruchy chování ve školním věku Mgr. Petra Slabá 2019.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolupráce se Základní školou, Masarykova, Rychnov nad Kněžnou v rámci projektu „Nadané dítě.eu“ v lednu 2010 spolupracovala Pedagogicko-psychologická.
Advertisements

V ÝROČNÍ ZPRÁVA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ ABC Rok 2012.
Vlastní hodnocení školy
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
Diagnostika SPU.
Replikace dat Bakalářská práce na téma. 2 Obsah prezentace - Práce s daty za pomoci XML - Webové služby - Teorie replikace dat - Replikace dat.NET Framework.
Ekocentrum Paleta – Zdraví na talíři. Vazba na strategické dokumenty města – Akční plán strategie města – opatření „Rozvoj programů péče o zdraví obyvatel“
SPOLEČNĚ PRO REGION Podpora odborného školství v Letohradě.
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
Školní poradenské pracoviště
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
- projekt FRVŠ Inovace předmětu Alternativní a augmentativní komunikace - tematický okruh – F5A PROJEKT 2590/2011.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Zajišťování kvality, garance kvality Středisko rané péče SPRP České Budějovice Mgr. Martina Papoušková.
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
AUTOEVALUACE ŠKOLY Základní škola Jablonec n.Nisou - Rýnovice.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
NÁVYKOVÉ LÁTKY krizový plán
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342.
Minimální preventivní program školy
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
Závěrečná konference Hodnocení aktivit a činností projektu Integrace na druhou Partner: Pedagogicko-psychologická poradna,Opava, příspěvková organizace.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Pagination pro formuláře ASP.NET Petr Jelínek Vedoucí práce Ing. Václav Novák, CSc.
VÝVOJOVÁ DYSFÁZIE složitý multifaktoriální problém
Praxe očima studentů Petr Liška. Podklady ProtokolyBiCheFyInfMaZDG Jaro Podzim Jaro Podzim Jaro.
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky PdF MU Prešov,
Praha bezpečně online projekty prevence elektronického násilí a kyberkriminality páchané na dětech a dětmi Modelový příklad pro II. videokonferenci.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Koncept praxí a stáží1 Fakulta sociálních studií Katedra psychologie PSY412 Praxe a stáže (psychoterapie a klinická psychologie)
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
ZÁŠKOLÁCTVÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Odborný seminář – INFORMAČNÍ CENTRUM OSN ve spolupráci s proFEM o. p. s SEZNÁMENÍ S DOSUD NEUVEDENOU PŘÍČINOU K PÁCHÁNÍ DOMÁCÍHO NÁSILÍ (DÁLE JEN DN) Dle.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
INFORMACE O ČINNOSTI JEDNOTLIVÝCH PLATFOREM. POLYTECHNICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ S DŮRAZEM NA INFRASTRUKTURU A INVESTICE  Motivace žáků ke studiu technických oborů.
Metodická schůzka RŠPP – VIP II Dr. Anna Kucharská, Ph.D.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
PhDr. Petra Potměšilová, Ph.D.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Záškoláctví
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ
Pedie Co mají společné?.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
Komunikace učitele se žáky
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Statutární město Ostrava
PORUCHY CHOVÁNÍ ŽÁKŮ A JEJICH NÁPRAVA
ANALÝZA PORADENSKÝCH SLUŽEB A PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ PRO ŽÁKA S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE Pavla Sychrová MU, 2011.
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Transkript prezentace:

Nejčastější poruchy chování ve školním věku Mgr. Petra Slabá 2019

Cíle ZP -Načerpat dostatek informací -Orientovat se v problematice -Zjistit, proč PCH vznikají a jaké mohou mít projevy -Zjistit, na jaké odborné pracoviště se lze obrátit

Dosažení cílů -Studiem literatury -Pozorováním při výuce -Komunikací s odborníky, pedagogy a rodiči -Vlastní praxe

Přínos pro mou praxi -Dokážu pochopit děti, které PCH trpí -Propojení teorie a praxe -Seznámení s oborem etopedie -Vím, kam se v případě potřeby obrátit