METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metodický a supervizní seminář k praxi III. 6. září 2011.
Advertisements

Analytické stáže oboru VPLZ - magisterský stupeň -
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Sociodemografická analýza Výzkum potřeb uživatelů Prostějov.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Využití počítačové techniky a internetu ve výuce ZSV Seminář pro učitele základů společenských věd a občanské výchovy.
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Management a rozvoj obcí
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
Metodický a supervizní seminář k praxi I.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
Koordinátoři ICT Organizační informace
Praxe na VOŠ Jabok Úvodní přednáška pro 1. ročník.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
SO – studijní opora podpora výuky BSe a DSe LS2012
Hodnocení pedagogické činnosti studenty 2005/2006.
Absolventská práce.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Metodický a supervizní seminář k praxi III. 4. září 2012.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BPH_BAS2.
Metodický a supervizní seminář k praxi III. 2. září 2014.
Cílové skupiny sociálního podnikání MPSV, Odbor sociálních služeb, březen Dokument Podpora nástrojů sociální ekonomiky v oblasti začleňování znevýhodněných.
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
Metodologie bakalářské a diplomové práce
ESTUP – Elektronické studentské práce na VŠE, Jan Mach Říjen 2006, Olomouc Celostátní porada vysokoškolských knihoven eSTUP elektronické studentské práce.
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Metodický a supervizní seminář k praxi IV. 15. února 2011.
Struktura bakalářské práce
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BKH_BAS2.
Sociální politika KVSOPO Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý
Ekonomika veřejného sektoru
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
Základy sociální politiky PVZASP Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý.
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
Diplomový seminář úvodní přednáška 11. května 2016 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy 20.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 6. ledna 2016.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE A DŮLEŽITÉ INFORMACE. Bakalářská práce odborný text zpracovaný na téma dokladem toho, že student porozuměl teoretickým poznatkům Každá.
Ekonomika veřejného sektoru František Svoboda, Konzultační hodiny: čtvrtek, 13-15, kancelář 414
Sociální práce v roce 2012 Bc. Ivana Vedralová. Od Úřad práce ČR převezme:  Činnosti, které přímo souvisejí s řízením, rozhodováním a výplatou.
Diplomový seminář úvodní přednáška
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
Doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D.
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Ekonomika veřejného sektoru
Sociální práce v praxi Oblasti působení soc. pracovníků
Městská knihovna jevišovice
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Samostatná odborná práce H/02 Včelař
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Metodický a supervizní seminář k praxi I.
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV. 7. února 2017

VÝBĚR PRAXE 5 cílových skupin praxe ve státní správě pastorační praxe IPP a zprávu zaslat také učiteli z katedry teologie a filosofie

VÝBĚR PRAXE 5 CÍLOVÝCH SKUPIN: Rodiny s vícečetnými problémy; děti ohrožené dlouhodobě nepříznivou sociální situací v rodině, zanedbávané, týrané, zneužívané Děti a mládež s výchovnými problémy; dětští a mladiství delikventi Osoby ohrožené sociálním vyloučením (pachatelé trestné činnosti, osoby bez přístřeší, propuštěné z výkonu trestu odnětí svobody, ústavních nebo léčebných zařízení) Lidé s tělesným, smyslovým, mentálním, zdravotním handicapem Senioři

TERMÍNY PRAXÍ A SEMINÁŘŮ: 7. února společný seminář ročníku 28. února seminář ve skupinách před praxí 6. 3. – 10. 3. PRAXE IV. (rozpis 13. 2. – 16. 2.) 14. března seminář ve skupinách po praxi 28. března seminář ve skupinách před praxí 3. 4. – 7. 4. PRAXE V. (rozpis 6. 3. – 12. 3.) 11. dubna seminář ve skupinách po praxi 25. dubna seminář ve skupinách před praxí 19. dubna – KONEČNÝ TERMÍN ODEVZDÁNÍ ROČNÍKOVÉ PRÁCE (hodnotící posudky budou k dispozici do 14. května) 2. 5. – 5. 5. PRAXE VI. (rozpis 3. 4. – 9. 4.) 16. května seminář ve skupinách po praxi 30. května STUDENTSKÁ KONFERENCE v aule (8.30 – 13.00)

PRŮBĚŽNÁ PRAXE 40 hodin v průběhu letního semestru IPP + zpráva + hodnocení zprávy do příslušné odevzdávárny

ROČNÍKOVÁ PRÁCE Cíl ročníkové práce: Student musí v  ročníkové práci prokázat dovednost propojit teoretické poznatky z výuky odborných předmětů (např. Základní metody SP, Specifické metody SP, Rizikové skupiny I,II, Metody sociálních výzkumů, ..atd.), z odborné literatury a publikací včetně odborných časopisů a zkušeností z absolvovaných  praxí. Téma práce by mělo vzejít z konkrétního problému, se kterým se student setkal na praxi a který dokáže zasadit do teoretických souvislostí. Úspěšná obhajoba práce předchází složení zkoušky ze Specifických metod sociální práce.

ROČNÍKOVÁ PRÁCE FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI PRÁCE: PRÁCE MUSÍ OBSAHOVAT: Rozsah: 8 – 15 NS (14 400 – 27 000 znaků včetně mezer) přílohy se číslují zvlášť, do rozsahu se nepočítá anotace, obsah, seznam literatury a přílohy. PRÁCE MUSÍ OBSAHOVAT: Anotaci Obsah Úvod, včetně vymezení problému a cíle (ů) práce. Vlastní část práce, která bude členěna do kapitol, resp. subkapitol. Tato část práce představuje vlastní zpracování zvoleného tématu a cílů práce. Shrnutí (zde autor vyhodnotí poznatky, zkušenosti a závěry, ke kterým dospěl) Závěr (zde autor zhodnotí, zda dosáhl cílů práce) Seznam literatury

ROČNÍKOVÁ PRÁCE Termín odevzdání: 19. dubna do odevzdávárny Pokud někdo neodevzdá, nemůže jít v tomto semestru ke zkoušce ze Specifických metod sociální práce a musí si předmět zapsat v dalším roce! Práce bude hodnocena písemnými posudky dvou hodnotitelů (vedoucí skupiny + oponent z jiné skupiny) Do 14. května budou posudky zveřejněny a práce: Bude doporučena k obhajobě Bude doporučena k přepracování  přepracované práce se odevzdávají vedoucímu skupiny (mail, odevzdávárna)

STUDENTSKÁ KONFERENCE 30. května 2017 HLAVNÍ TÉMA: PORADENSTVÍ v sociální práci Každá skupina si zvolí zaměření tématu vzhledem ke konkrétní cílové skupině

STUDENTSKÁ KONFERENCE 30. května 2017 Pro každou seminární skupinu bude vylosován jeden úkol : Celková organizace konference dohled nad přípravami, zajištění místnosti včetně techniky, moderování konferečního dne) Propagace zajištění propagace konference před akcí (web, facebook, plakáty, zvací emaily), foto a videodokumentace během konference 3. Občerstvení

STUDENTSKÁ KONFERENCE 30. května 2017 Každá skupina si zvolí 2 zástupce, kteří budou komunikovat za skupinu (nahlásí H. Čížkové do 28. února). Každá skupina si připraví program v délce 60 minut a nejpozději do 11. dubna předá jeho osnovu organizační a propagační skupině. Nejpozději na konci dubna by měla propagační skupina začít s propagací (emailové pozvánky, plakáty, www stránky, facebook, …). Nejpozději do konce dubna by skupiny měly sdělit „zvláštní“ požadavky na technické zabezpečení.