ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_02_08.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_55_8TR_CJ Autor: Mgr. Alena Pavelková.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Věta se skládá ze slov Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorMgr. Marie Hanzlíková Datum NázevVY_32_INOVACE_18_Slovní.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_VIII_2_19: Předložky a spojky-opakovací test Šablona číslo: VIII Sada číslo: 2 Pořadové číslo DUM: 19 Autor: Mgr. Martin Beneš

Anotace: opakovací test o předložkách a spojkách, jejich druzích a praktickém použití Očekávaný výstup: žáci si formou testu zopakují a upevní vědomosti a znalosti o předložkách a spojkách Druh učebního materiálu: prezentace Typická věková skupina: 12 – 13 let Klíčová slova: předložky vlastní a nevlastní, spojky podřadicí a souřadicí Pomůcky a materiál: interaktivní tabule, písemná forma testu Potřebný čas pro výuku DUM: 30 – 35 minut Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Učitel žákům vysvětlí na interaktivní tabuli zadání a postup při plnění úkolů a žáci potom samostatně vypracují test nebo ho mohou využít pro společné opakování na interaktivní tabuli.

PŘEDLOŽKY A SPOJKY – opakovací test 1)Najdi a podtrhni předložky a rozděl je na vlastní a nevlastní: vedle, když, hrál, svůj, na, k, protože, ze, sám, kolem, do, je, místo, můj, pes, bác vlastní: nevlastní:

2)Použij slovo KOLEM ve větách tak, aby bylo vždy jiným slovním druhem (urči ho): 1. věta: 2. věta: 3. věta: 3)Doplň správné předložky s(se)/z(ze): sraz __ kamarádem, vyšel __ domu, spadl __ skály, výrobek __ dřeva, chleba __ máslem, bavil se __ sousedem, přišel __ ním, čaj __ lípy, nic si __ nedělej, oteplilo se __ soboty na neděli

4)Doplň správný tvar podstatného jména: zná všechny kromě (Marta)____________ šli všichni kromě (dva) ________ hraje denně mimo (sobota) _________ četl všechny knihy kromě (jedna) ________ poznal celou rodinu kromě (babička) _______ dala tam všechno mimo (sůl) ________ jeli všichni mimo (Jirka) _________ dostali dárky kromě (můj bratr)____________

5)Doplň správnou podobu předložek: rozděl jablka v poměru pět ____ deseti stál _____ domem ___ Pavlem chodil si ____ mně pro rady zůstal déle ____ škole sebral to ____ země vzal sušenky ____ regálu bydlí ___ Jičíně jděte ___ kina ____ mě

6)Najdi a podtrhni spojky a rozděl je na podřadné a souřadné: kdo, a, nebo, bez, ale, protože, nikdo, jíst, aby, nic, když, který, pomalu, každý podřadné: souřadné:

7)Doplň vhodné spojky do textu: Maminka ___ sestra chtěly péct s babičkou cukroví, ___ ta nepřišla, ______ se jí stala nepříjemná věc. ______ už odcházela, zjistila, ____ nemá klíče, _____ nemůže zamknout. Musela zůstat doma, _____ nezůstal byt prázdný ____ nezamčený. Naštěstí přijel brzy děda ___ babičku vysvobodil. Byla ráda, ____ ještě děvčatům pomůže.

8)Podtrženou spojku nahraď jinou spojkou: Když si uklidíš pokoj, půjdeš ven. Nemůžu mluvit, protože mám chrapot. Chtěl jsem hrát, avšak trenér byl proti. Jakmile začalo pršet, schovali jsme se. Ačkoli mrzlo, neměl rukavice. Na návštěvu přišli Milan i Pavel. Dostal pětku, neboť se vůbec neučil.

9)Spoj dvě věty v souvětí a užij vhodnou spojku: Ráno nemohl otevřít skřínku. Zapomněl si klíč. Šel si pro ně do sborovny. Pan učitel tam nebyl. Stál tedy u dveří. Čekal na něho. Potřeboval bačkory. Neměl špinavé ponožky. Pan učitel za chvíli přišel. Dal mu jeho klíč.

10)Doplň správně čárky do souvětí: Mám málo času protože spěchám. I když pršelo šli jsme na procházku. Řekl že chce zůstat doma. Jirka Martin a Petr čekali až přijde Milan. Chci nový telefon ale asi ho nedostanu. Jakmile ho uviděl utíkal pryč. Dostaneš kapesné když umyješ nádobí.

Zdroje: http: //office.microsoft.com