NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POZORUJ: = = =
Advertisements

Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Lomené algebraické výrazy
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
7.
Sčítání lomených výrazů – 3
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Zlomky Úvod.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Zlomky Smíšená čísla.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registra č ní č íslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_65.
Sčítání a odčítání zlomků
Sčítání a odčítání mnohočlenů
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
2.
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Petra Antlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematika a její aplikace
Racionální čísla.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
63.1 Sčítání zlomků se stejným jmenovatelem
SČÍTÁNÍ ZLOMKŮ + = + = + =  Sčítat můžeme jen zlomky se stejným jmenovatelem. Sčítáme čitatele zlomků. 1)hledáme společného jmenovatele obou zlomků.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_TÉMA:Závisle a nezávisle proměnná TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Lenka Hanušová Název:VY_32_INOVACE_1859_POČETNÍ_OPERACE_SE_ZLOMKY_II. Téma:
LOMENÉ VÝRAZY III. Sčítání a odčítání výrazů Matematika 9. ročník Creation IP&RK.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_02_Matematika pro 7.ro č ník_S č ítání a od č ítání zlomk ů Téma: S č ítání a od č ítání zlomk.
Odčítání zlomků s různými jmenovateli Výukový materiál pro 7.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem.
Odčítání zlomků Matematika – 7. ročník. Odítání zlomků Odčítat zlomky umíme. = Ale pouze ty, které mají stejného jmenovatele. = Sečteme čitatele a jmenovatele.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Převeď zlomky do základního tvaru:
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Čelákovice
VY_42_INOVACE_JESONKOVA.MATKVA.01
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
Zlomky Sčítání zlomků..
* Dělení zlomků Matematika – 7. ročník *
* Násobení zlomků Matematika – 7. ročník *
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Ing. Renata Kremlicová NÁZEV: Sčítání a odčítání racionálních čísel.
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M3_12_Dělení
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Základní škola Čelákovice
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Lomené algebraické výrazy
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA BŘEZNO
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Krácení lomených výrazů
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
* Porovnávání zlomků Matematika – 7. ročník *
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
* Zlomky Matematika – 7. ročník *.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_TÉMA:M-Sčítání zlomků TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:

ANOTACE Materiál použitelný pro práci na interaktivní tabuli Matematika-Sčítání zlomků se stejným jmenovatelem Pro 4.ročník ZŠ Osvojení pravidla sčítání zlomků se stejným jmenovatelem,tvoření příkladů

Čitatele sečteme! Jmenovatele opíšeme! maminka tatínek syn 18 38 28 68 Čitatele sečteme! Jmenovatele opíšeme! - + - + - = - 18 Maminka upekla koláč.Snědla jednu osminu,tatínek snědl tři osminy, syn snědl dvě osminy. KOLIK SNĚDLI OSMIN?

UTVOŘ PŘÍKLADY Sečti zlomky Zjisti jmenovatele + =

Použité zdroje www.office.microsoft.com