Učitelé jak přilákat zájemce o učitelství

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE Prof. Ing. Vladimír Kučera, DrSc. Dr.h.c. Mám představu o rozvoji ČVUT. Vítám a zvážím vaše podněty.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Referenční model integrovaného řízení městského úřadu Roman Fišer, ATTIS SOLUTIONS Model je rozvíjen v rámci projektu ATTIS SOLUTIONS za spolupráce MÚ.
MÉ STUDIUM 1.ROČNÍKU NA SPŠSE. První den školy Když jsem přišel na tuto školu první den Našel jsem si do jaké třídy mám jít a šel jsem. Když jsem našel.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
ESKALÁTOR – Komplexní systém rozvoje jazykové gramotnosti žáků ve Středočeském kraji CZ.1.07/ /
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
Prostor pro změnu. Historie a poslání  Ponton působí v Plzni od roku 1996 a v Příbrami od roku  Posláním Pontonu je aktivně rozvíjet děti a mladé.
Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektů Úřadu práce v Mostě Práce na Mostecku pro každého Rodina a práce na Mostecku.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Partnerství Jihomoravského paktu zaměstnanosti pro podporu pracovního uplatnění mladých dospělých CZ /0.0/0.0/16_055/
Plány udržitelné městské mobility-aktuální témata
Dokument KAP MSK - obsah
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Ing. Kateřina Lichtenberková
Komplexní systém hodnocení
Technické vzdělávání, vyučovací prostředky, technická muzea.
Komplexní systém hodnocení
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Učitel s rozhledem – žák se šancí
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Seminář pro příjemce OPVK
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
s Mgr. Igorem Pavelčákem
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Skupiny DĚ, TĚ, NĚ, BĚ, PĚ, VĚ, MĚ
Novinky v Záznamníku učitele
Živočichové našich vod 4.ročník
Evropský rok výchovy prostřednictvím sportu – EYES 2004
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Krajský metodický kabinet ZEMĚDĚLSTVÍ A CHOVATELSTVÍ
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Centra kolegiální podpory
Přijímací řízení pro školní rok 2019/20
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Inovace VOV informace o projektu
Profesionalizace sociální práce v ČR
Model intenzivní podpory
Počítač ve škole a MŠMT Mgr. Jaroslav Faltýn
Model intenzivní podpory
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Transkript prezentace:

Učitelé jak přilákat zájemce o učitelství jak učitele připravit a rozvíjet jak udržet učitele v profesi Seminář v rámci projektu Kvalita II

Evropská komise: OECD: Zprávy z let 2002-2005 o učitelích Malátova 17, 150 00 Praha 5 tel.: +420 221 900 513 · e-mail: jan.koucky@pedf.cuni.cz Evropská komise: Zprávy z let 2002-2005 o učitelích OECD: What Makes School System Perform ? Teachers Matter: Attracting, Developing and Retaining Effective Teachers Program PISA (dosud 2000, 2003, 2006 a dále 2009) Seminář v rámci projektu Kvalita II

Kvalita vzdělávacího systému nemůže převýšit kvalitu učitelů Malátova 17, 150 00 Praha 5 tel.: +420 221 900 513 · e-mail: jan.koucky@pedf.cuni.cz Kvalita vzdělávacího systému nemůže převýšit kvalitu učitelů Výsledky vzdělávání lze zlepšit jen zkvalitněním výuky Zlepšovat je třeba výsledky každého dítěte / žáka Michael Barber ve zprávě McKinsey (2007) “How the best-performing systems come out on top“ Seminář v rámci projektu Kvalita II

Vzdělávací systémy a politici musí zajistit, aby: Malátova 17, 150 00 Praha 5 tel.: +420 221 900 513 · e-mail: jan.koucky@pedf.cuni.cz Vzdělávací systémy a politici musí zajistit, aby: do škol získali co nejlepší a nejvhodnější učitele učitelům poskytli kvalitní přípravu a další profesní rozvoj každému dítěti / žáku zajistili co možná nejlepší výuku a vzdělávání Seminář v rámci projektu Kvalita II

Nedostatek učitelů Seminář v rámci projektu Kvalita II Malátova 17, 150 00 Praha 5 tel.: +420 221 900 513 · e-mail: jan.koucky@pedf.cuni.cz Nedostatek učitelů Seminář v rámci projektu Kvalita II

Autonomie škol a učitelů Malátova 17, 150 00 Praha 5 tel.: +420 221 900 513 · e-mail: jan.koucky@pedf.cuni.cz Autonomie škol a učitelů Seminář v rámci projektu Kvalita II

Jak jsou učitelé úspěšní Malátova 17, 150 00 Praha 5 tel.: +420 221 900 513 · e-mail: jan.koucky@pedf.cuni.cz Jak jsou učitelé úspěšní Seminář v rámci projektu Kvalita II

Jaké hodnoty mají učitelé Malátova 17, 150 00 Praha 5 tel.: +420 221 900 513 · e-mail: jan.koucky@pedf.cuni.cz Jaké hodnoty mají učitelé Seminář v rámci projektu Kvalita II

Doporučení: otevřít nové cesty k profesi učitele Malátova 17, 150 00 Praha 5 tel.: +420 221 900 513 · e-mail: jan.koucky@pedf.cuni.cz Doporučení: otevřít nové cesty k profesi učitele chápat všechna stádia přípravy a rozvoje učitelů jako jeden provázaný celek definovat profil učitele a požadavky na něj kladené a prosadit je do jejich přípravy a rozvoje podpořit profesionalizaci práce učitele prohloubit poznatky o učitelích a efektivitě jejich práce Seminář v rámci projektu Kvalita II