NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Advertisements

Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Procvičovací cvičení – věta a souvětí
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Druhy vět Michaela Benešová oznamovací rozkazovací tázacípřací Tatínek jezdí do práce autem.
Podstatná jména procvičujeme rod pád číslo vzor
Grafické znázornění věty.
STAVBA SOUVĚTÍ Větné vzorce. STAVBA SOUVĚTÍ Větné vzorce.
Vyjmenovaná slova L. Vyjmenovaná slova L polykat, plynout, plýtvat, Nauč se zpaměti: slyšet, mlýn, blýskat se, polykat, plynout, plýtvat, vzlykat,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Podstatná jména Pád podstatných jmen. Podstatná jména Pád podstatných jmen.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po B
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_08
Věta jednoduchá a souvětí
Cvičení k samostatné práci.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_TVAR_04 Sada DUMTvarosloví Předmět Český jazyk Název materiáluPád podstatných jmen 3 Anotace Žáci v jednoduchých.
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk Věta – Počet slov ve větě
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
ČJ Prohlédni si obrázky a zapamatuj si je : švestkytrhy stůl dům sáňkysněhulák lyže vánoce.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 4.
Přiřaď k podstatnému jménu správný pád: k tatínkovi pod listím u stromu vedle domu na návsi přes švihadlo Jirko! za dveřmi balónky odlétly na dopis na.
Věta jednočlenná, věta dvojčlenná, větný ekvivalent 7. třída ZŠ Polešovice Eva Andrýsková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Iveta Vostrá DATUM VYTVOŘENÍ: březen 2013 NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_Český jazyk a.
Číslo přílohy VY_ 32_INOVACE_11_PODMĚT NĚKOLIKANÁSOBNÝ Škola, autor: ZŠ a MŠ s polským jazykem vyuč. Bukovec, Mgr. Aniela Jochymková Předmět: Český jazyk.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk 5 Autor: Mgr. Martina Durinová PPŘŘEEDDLPOOŽNKYYPPŘŘEEDDLPOOŽNKYY.
VYJMENOVANÁ SLOVA PRO TŘEŤÁKY S KÁŤOU A PETREM AHOJ, KLUCI A HOLKY! Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Český jazyk_31_Protiklady,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 03 Karel Jaromír Erben TEMA: Český.
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 3. a 4. ročníku. Patří do vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace. Žáci procvičují pádové otázky a doplňují.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Zdeňka.
VY_32_INOVACE_04_Vyjmenovaná slova - homonyma i – y, í - ý Mgr. Danuše Manová Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Český jazyk_30_Rod podstatných.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
„Rozvoj vzdělávání žáků karvinských základních škol v oblasti cizích jazyků“ registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.07/ Přírodověda – opakování.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Podstatná jména Co už umíme?
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Vyjmenovaná slova po B, L, M, P
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VYJMENOVANÁ SLOVA PRO TŘEŤÁKY S KÁŤOU A PETREM
VY_32_INOVACE_08 08 hrajeme si se slovy autor: Mgr. Blanka Kunderová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Český jazyk 6. ročník ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Jiřina Homolová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C51Čj6_Předmět
VY_32_INOVACE_13_04_podstatná jména (pády, správné tvary)
ČESKÝ JAZYK 3. roč. Číslo DUM: VY_32_INOVACE_08
VY_32_INOVACE_20_04_procvičování podstatných jmen
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_ČESKÝ JAZYK
Rozvíjející větné členy – 6. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Český jazyk 2 Slabika a slovo.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police n. M.,
VY_32_INOVACE_38_CJ_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
AUTOR: Lenka Malčíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_32_Přídavná jména
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.04_Čtení_s_porozuměním.
Český jazyk 3 Vyjmenovaná slova po L.
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2B_13
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Postupová Alena NÁZEV:VY_32_INOVACE_3.2.6.1.P 16 TEMA: Obíhací diktát I ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2976

A n o t a c e Učitel text rozstříhá na jednotlivé větné celky , které rozmístí po třídě. Žáci obíhají lístky s větami. Zapamatují si vždy jednu větu, půjdou do lavice a danou větu napíší do svého sešitu. Poté si zapamatují a napíší další větu. Takto zapíší dvě věty. Hodnotíme správnost zapamatování věty a správnost gramatiky. Mají určený časový limit (návrh 8 min).

Maminka mi nabízela rybízový koláč. Na záhoně září žluté kalichy tulipánů. Zbytky špinavého sněhu mizí před očima. Tatínek jezdí mýt auto do mycí linky. Mýtina byla zarostlá býlím a maliním. Děda našel mnoho hřibů, klouzků a pýchavek. Pavlína má velice ráda chlebíčky se sýrem. My si myslíme, že pýcha předchází pád.

Prudký liják smyl veškerou špínu z ulic. Na Lysé hoře byly dobré lyžařské podmínky. Alík pobíhal po zahradě a svědomitě hlídal dům. V papírové krabici byla plyšová hračka. Zbyňkova kasička byla plná drobných mincí. Obilí bylo sesypáno do papírového pytle. Babička na Mílu upírala zpytavé pohledy. Míváme v oknech sítě proti hmyzu.

Hodnocení Počet chyb: Známka: 0 - 1 1 2 - 3 2 4 - 5 3 6 - 7 4 0 - 1 1 2 - 3 2 4 - 5 3 6 - 7 4 8 a více 5