K PŘIVÍTÁNÍ V DOSPĚLOSTI RYCHLOKURZ JAKO DÁREK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Golden Ticket na Justina Biebera
Advertisements

Život je jako cesta vlakem…
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Technika,tak jak ji vidím já…
JÁ A MOJE ŽENA.
Třída 3.B ZŠ Mánesova Pavla Mitáčková V úterý 15.4 jsme se neučili. Jeli jsme na výukový program do Koryčan. Ráno jsme se sešli u školy. Jeli s námi.
Vlak „život“ Před časem jsem četl knihu, ve které byl život přirovnán k cestě vlakem. Je to vyjímečně zajímavé čtení, pod podmínkou, že ho správně interpretujeme.
Vlak Ž I V O T v jedné zajímavé knize byl život přirovnán k cestě vlakem, bylo to vyjímečně poučné čtení … Ruční posun.
Přesvědčujeme sami sebe, že život bude lepší, jakmile se oženíme nebo vdáme, až budeme mít první dítě, potom další. Pak jsme otrávení, protože naše děti.
Interkulturním vzděláváním a prožitkem k toleranci
26. Izraelský národ se během let v Egyptě rozrostl.
Bankovní operace.
Rozumíme penězům Buštěhrad Projekt Rodina Splátkova  Sociální postavení  Ekonomická situace  Příjmy  Výdaje  Finanční produkty / stavební.
Přesvědčujeme sami sebe, že život bude lepší, až se jednou provdáme a nebo oženíme, budeme mít děti atd. Pak jsme otrávení, že naše děti nejsou dost velké.
Konverzace: Z čeho máte radost?. Kolja 3 Otázky a film.
Kam s ním? Stromovka Když jsme přišli do Stromovky, hned na prvním rohu byl koš, což je v pořádku. Šli jsme však po vedlejší, dlouhé cestě, která odpadkovými.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Šance pro kralupskou turistiku Lyoness – turistika Kralupy.
Příklady (část 1.) Kolik budu mít v bance po 4 letech, jestliže dnes vložím 500 tis. Kč při roční úrokové míře 5 %? Kolik budu mít v bance jestliže bude.
Kdo se má v mužích vyznat? Hodní muži jsou oškliví.
Začátek  Psal se rok 1503  Leonardo se chystal na svou každodenní procházku. Bylo slunečné poledne, když se procházel po předměstí rodné Florencie,
Poštovní poukázky.
VYTVÁŘENÍ HOJNOSTI ( z knihy Sanaya Roman, Duane Packer TVOŘENÍ PENĚZ)
V bříšku těhotné ženy byla dvě miminka.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
DUM může pomoci při výuce učiva o pravidlech a jejich významu.
MUŽSKÝ MANIFEST (JEDNOU PRO VŽDY).
Tři prasatka Autor: Josef Hrůša.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Zájmena Druhy zájmen 6. ročník.
Klubový zpravodaj. Obsah Co se tento měsíc stalo Novinky v klubu Naši členové + body Vaše inzerce Soutěž Poplatky Chat Co nás čeká… Překvapení na závěr.
Světem letí skvělá zpráva- z naší tefnut bude máma!!!
STÁŽ SLOVINSKO 2015 Stáže se zúčastnily: P. učitelky: Hana Kunzfeldová, Bc. Olga Širanová z MŠ Okružní 23, Bruntál Navštívené školy: MŠ Škofije Pedagogická.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Jak na bezpečný internet?
Základní informace k projektu Zapiš se do dějin Jakub Kočí, Klára Ludvíková Letní semestr 2015.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Jak na bezpečný internet?
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_602 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Změny rozvahových položek.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 4 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: březen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
ČSOB – Prezentace © Václav Horák & Daniela Blatová.
Dotazníky Google docs Jan Juránek Základní charakteristika Google Docs/Google dokumenty Jsou to online aplikace od společnosti Google. K využívání těchto.
HOTOVOSTNÍ A BEZHOTOVOSTNÍ PENÍZE Bezhotovostní peníze.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 7 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
ADÉLKA KUTILOVÁ studentka sekundy
EU_62_B_sada 1_05_M_Bankomat_Poliačíková
Vrchol paraboly.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C57Čj6_ Zájmena
ZÁKLADY OBCHODNÍ KORESPONDENCE
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, BANKOVNÍ ÚČET. Autor: Pavla Lukešová.
Šance pro kralupskou turistiku
DRUHY ZÁJMEN Mgr. Michal Oblouk.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Hotovostní a bezhotovostní peníze.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Peníze, Bankovní účet, internetové.
Děti tam budou mít nakreslená nebo napsaná svoje vánoční přání.
1. Pane, dnešek je den chvály, | dnes ti chceme děkovat | rádi bychom vyzpívali dík za to |, že nás máš rád.
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj
V bříšku těhotné ženy byla dvě miminka.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Děti jsou DAR... jak je MILOVAT ?!?
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Bankovní finanční produkty.
Pokročilé metody speciální pedagogiky
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ3_11_Zájmena
Transkript prezentace:

K PŘIVÍTÁNÍ V DOSPĚLOSTI RYCHLOKURZ JAKO DÁREK

Moc nás potěšilo, když si na nás naše banka vzpomněla a přivítala nás ve světě dospělých milým přáníčkem.

Gratulace přišla tedy trochu vtíravě již měsíc před narozeninami, kdy o nich ještě tolik nepřemýšlíme, každopádně gesto hezké.

Co samozřejmě ale u přání nechybělo byla spousta letáčků o tom, co nového si teď můžeme na svém účtu nastavit a mnoho jiných upgradů, které nám, teď už těm zodpovědným, nabízí.

Bohužel ale žádný z nich neobsahoval vysvětlení, co který obnáší Bohužel ale žádný z nich neobsahoval vysvětlení, co který obnáší. Co přesně, co znamená. To, že dospějeme k tomuto velkému číslu ale neznamená, že spolu s dalším rokem, nám naskočí nějaké skryté povědomí o tom, co vlastně ta slova použitá v letáčcích zahrnují. Možná by vyšlo najevo, že by bylo nutné vydat nějaký obří slovník bankovních pojmů.

K čemu ale směřujeme je to, že by neškodilo letáčky zaměnit či k nim alespoň přidat poukázku na pohovor zaměřený na to, co Váš účet vůbec umí. Nebo alespoň nějaký malý průvodce naším účtem.

V našem případě to probíhalo tak, že v patnácti jsme s rodiči navštívili banku a nechali si založit účet.

Jenže jak vlastně funguje?

To jsme nikdy řešit nemuseli.

Zvlášť když ani nepřicházíme do styku s většími obnosy Zvlášť když ani nepřicházíme do styku s většími obnosy. To ale se vzrůstajícím věkem všechno přichází, tudíž by nějaká povědomost o tom, jak se svými těžce vydělanými penězi vlastně vynakládám, byla na místě.

Děkujeme za pozornost