V hledáčku kompozice Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základy fotografování kompozice snímku
Advertisements

Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
Grafický editor GIMP (13)
Elektronické prezentace Jiří Fejfar Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí - na závěr (pokud je nutno.
Grafický editor GIMP (3)
Grafický editor GIMP (13)
PRAVIDLA PRO Tvorbu PREZENTACÍ
 F5 – spustit prezentaci  Shift + F5 – spustit prezentaci od aktuálního snímku  Esc – ukončit prezentaci  Za běhu prezentace:  Ctrl + S – přehled.
Obrázky poskytla firma Complex,
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Animace Moderní počítačové aplikace. Animace Lidské oko je přitahováno pohybujícími se objekty Animace nejen přitahuje pozornost, ale slouží i jako prostředek.
Téma: Vektorizace obrázků -10. díl
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.17/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
INFORMATIKA 7 Úpravy obrázků v MS WORD III2 - I7- 18.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Informace a Informatika. Terminologie Informatika – anglicky information science Zabývá se zpracováním informací nejen na počítačích. Informatika (počítačová.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
GIMP – úpravy fotografií. Příliš tmavá fotografie Někdy se nám podaří vyfotit snímek tak, že téměř není vidět, co jsme fotili.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
Elektronická prezentace Alžběta Srnová Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí– na závěr (pokud je nutno.
VY_32_INOVACE_FOTF10460ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Digitální fotoaparáty Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
GIMP Využití nástroje Cesty Michal Zerzáň
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základy VY_30_INOVACE_GR_781. CO JE TO GIMP ? Název vychází ze zkratky GNU Image Manipulation Program, což česky znamená GNU program pro úpravu obrázků.
2D grafika Jak pracuje grafik s 2D daty Fotografie Statické záběry
Grafický editor GIMP (9)
Grafický editor GIMP (3)  a zase vrstvy  použití masky Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Finální úpravy fotografie Číslo DUM: III/2/VT/2/3/60 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Svatební tvoření… …inspirace. I romantické oznámení může být vkusné, jemné, a dokonce vtipné… Svatební oznámení.
V hledáčku k ompozice Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Úprava fotografií, fotokoláž.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Grafické formáty Mgr. Petra Toboříková. Barevná hloubka barevné odstíny jsou dány kombinací barev barevná hloubka = určuje kolik bitů je potřeba k popisu.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Jak se dělá firemní image Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Třetí rozměr Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
PIXLR − ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (1) ANEB NEJLEPŠÍ VĚCI JSOU ZADARMO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslav Zavadil. Dostupné.
WORD Stínování, barva písma Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
Masky vrstev Nástroj vhodný pro úpravu a retuš fotografií.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_04 TÉMA: VYNÁLEZY.
Grafický editor GIMP (13)
Grafický editor GIMP (3)
VIZITKA aneb MÉ PORTFOLIO
V hledáčku kompozice II.
PÍSMO Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Grafický editor GIMP (9)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Základní pojmy fotografa
Vrstvy v Adobe Photoshop I.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
CorelDRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
VY_32_INOVACE_09_ICT_538_Jnc
V hledáčku kompozice II.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 0 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Třetí rozměr Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Vícekriteriální metody rozhodování
Transkript prezentace:

V hledáčku kompozice Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97

rozlišení ostrost snímku volba pozadí Při pořizování snímku, který je určen k dalšímu zpracování na koláž, je víc než kompozice důležité: rozlišení ostrost snímku volba pozadí

Seznamte se s autorským zákonem. Při hledání na internetu najdete množství inspirativních prvků, to však neznamená, že všechno co dokážete najít můžete používat jak se vám zachce. Seznamte se s autorským zákonem. Používejte vlastní fotografie. Ilustrační foto internet, signováno autorem

Ilustrační foto internet, signováno autorem

Ilustrační foto internet, signováno autorem

Ilustrační foto internet, signováno autorem

Roháč by mohl lézt po barevně odlišném pozadí, ale obvykle když se nám takový úlovek podaří, nestíháme si přát aby brouci lezli třeba po sněhu. Na úpravy snímku nám bude stačit kvalitní rastrový program a naše šikovnost. Potřebujeme nápad a podle něj pořídíme další snímek.

Je vhodné pořídit objekt na kontrastním pozadí, aby se jednoduše vybíral Snažíme se dodržovat shodné rozlišení Důležitý je také správný poměr velikostí Čím kvalitnější fotku zhotovíme, tím méně práce nás čeká

Pracovat s výběry jsme se naučili v prezentaci masky a kanály Je dobré pracovat s vrstvami, známe z prezentace základy práce s vrstvami Sjednoťte rozlišení jednotlivých snímků Podle potřeby zvolte nástroj pro výběr a začněte pracovat

Je dobré když pracujete nejen s vlastní fotografií, ale i s vlastním nápadem, který je na celém díle to nejcennější.

Ukázky studentských prací, školní rok 2010 / 2011 (jména autorů budou uvedena po úspěšném zvládnutí maturitní zkoušky).

Při práci s černobílou fotografií bylo rozlišení obou snímků dostatečné. Při práci s živočišným druhem Koluala a Sviťátko by kvalita pořízených snímků měla být lepší. Ukázky studentských prací, školní rok 2010 / 2011 (jména autorů budou uvedena po úspěšném zvládnutí maturitní zkoušky).

Kontrolní úkoly Pořiďte si fotografii sebe, svého spolužáka, či oblíbeného kantora. Pochopitelně s jeho souhlasem. Zkuste popřemýšlet jaké podivuhodné zvíře by mohlo vzniknout kombinací existujícího živočišného druhu a zvolené osoby. Vyfotografujte zvíře v použitelné podobě a dostatečném rozlišení.