Koncepce Free Route ve FIR Praha

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hlavní směry a perspektivy rozvoje problematiky eTOD
Advertisements

Změny v rozdělení vzdušného prostoru platné od
Používání neřízených letišť pro IFR provoz v Evropě
LIS pro všeobecné letectví 2013
Aplikace ERTMS/ETCS v ČR
FPL 2012 a IBS Marek Dočkal ŘLP ČR s.p..
Oběh dokumentů mezi ústředními orgány státní správy k Ing. Jan Duben Vedoucí projektového týmu březen 2003.
LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.
SINGLE EUROPEAN SKY INDUSTRY CONSULTATION BODY Mgr. Richard Klíma KŘ/vOK.
 Zasvěcení do problematiky TIZ  Proč má smysl se tomuto tématu nadále věnovat?  Výběr projektu, získávání informací  Postup zpracovávání – myšlenkové.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
Airspace Management Jeneč 2014 Ivan Beneš Oddělení ASM.
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2014 Generální ředitel 21. října 2014 IATCC PRAHA XII. ročník jednání s leteckými dopravci.
3. Životní cyklus a procesy projektu
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2013 Generální ředitel 30. října 2013 IATCC PRAHA XI. ročník jednání s leteckými dopravci.
Funkční bloky vzdušného prostoru Karla Dostálová.
ASM 2015 Jeneč 2015 Ivan Beneš Oddělení ASM.
Komise pro strategii a rozvoj - Strategický rámec VŠ politiky / shrnutí Inovační strategie (+analýza) / shrnutí doc. Kebo - Pracovní návrh VZ zákona.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Zasílání požadavků na navigační výstrahy a omezení vzdušného prostoru prostřednictvím AisView Marek Dočkal ŘLP ČR s.p.
Novela stavebního zákona
„Dopady spuštění základních registrů na subjekty veřejné správy“
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Informace o plánování sítě sociálních služeb v Jihočeském kraji.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
2. Životní cyklus a procesy projektu
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
1 DÍLČÍ ANALÝZY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA ÚZEMÍ STATUTÁRNÍHO MĚSTA LIBEREC LB plán s.r.o., Liberec JEDNÁNÍ ŘPS A KOMISE ZDRAVOTNÍ A SOCIÁLNÍ 19. května 2015.
Program ESPON 2013 Témata aktuální výzvy Národní informační den Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 21. února 2011.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Návrh koncepce a implementace CSR Česká zemědělská univerzita Jan Burian - ČZU Lucie Ceplová - ČZU Tereza Dohnalová - UK Kateřina Klimentová - ČZU Tereza.
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2015 Generální ředitel 10. listopadu 2015 PRAHA 13. ročník jednání s leteckými dopravci.
Ing. Pavel Janda FAB CE - Funkční blok vzdušného prostoru v regionu střední Evropy 1 Útvar strategie a manažerské podpory XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH.
1 Jednotné evropské nebe Zapojení ŘLP ČR, s. p. do projektu SESAR Doprava – Investice do dopravní infrastruktury Ing. Jan Klas Generální ředitel.
Informace o aktualizaci Politiky územního rozvoje ČR Ing. Filip Novosád, OÚP MMR 14. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji a jeho návaznost na plány komunitní plány na místní úrovni setkání k zahájení tvorby Komunitního.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Ředitel útvaru strategie a manažerské podporyIng. Luboš Hlinovský, MBA Cenová politika ŘLP ČR, s. p. XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ.
Datové centrum sociálních služeb v Libereckém kraji Interaktivní softwarový program určený pro poskytovatele sociálních služeb, zadavatele a také pro.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
Útvar strategie a manažerské podporyIng. Lukáš Řezníček Informace o Programu SESAR XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ LETECKÉ VEŘEJNOSTI.
Územní agenda Evropské unie Odbor rozvoje a strategie regionální politiky Ministerstvo pro místní rozvoj Staroměstské náměstí Praha 1.
1. Záměr stabilizace stomatologických pohotovostí Středočeského kraje.
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
Informace o zapojení ŘLP ČR, s. p. do programu SESAR
Změny kmitočtů s přechodem na kanálovou separaci 8.33 kHz v LKAA
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje
PROGRAM ROZVOJE OBCE TUPESY NA OBDOBÍ 2017–2024 Úvodní informace
Pracovní setkání 28. června 2007
ATN Data Link services v podmínkách ŘLP ČR, s.p.
Letecká informační služba pro GA 2017
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU
Možnosti využití expertní pomoci JASPERS
Aplikace OTE-COM Novinka – Blokové nabídky na VDT
Projektování Projekt = plán, záměr, úmysl
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Pilot ZUŠ „Podpora činnosti základního uměleckého školství
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Free Route Airspace Prague
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Výjezdní zasedání pracovní skupiny pro evaluaci a HP
Free Route Airspace Prague
Městská část Praha 6 Postup příprav GDPR Ing. Jan Holický, MBA
VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p.
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Transkript prezentace:

Koncepce Free Route ve FIR Praha Setkání s leteckými provozovateli Jeneč 30. října 2013 Zdeněk Nohava Divize plánování a rozvoje LNS

Krok I ve FIR Praha - Koncepce Validace/Implementace/Publikace Koncepce Free Route ve FIR Praha Obsah FAB CE FRAC Krok I ve FIR Praha - Koncepce Validace/Implementace/Publikace Vyhodnocení FRAPRA za letní sezónu 2013 1

Koncepce FRA ve FAB CE definována ve FAB CE Airspace Plan 2013+ Koncepce Free Route ve FIR Praha FAB CE FRAC Koncepce FRA ve FAB CE definována ve FAB CE Airspace Plan 2013+ Concept of Operations, Roadmap and Implementation Plan Implementace ve třech krocích Krok I – Časově omezené dct v definovaném prostoru (včetně CBO) Krok II – dct v definovaném prostoru H24 (včetně CBO) Krok III – Implemetace Businness trajektorie (s podporou výstupů ze SESAR) FIR Praha (projekt FRAPRA) Krok I – 2. květen 2013 (hotovo) Krok II – 2018+ (po implementaci nového ATS systému) Krok III – 2019+ (v závislosti na dostupnosti výstupů ze SESAR) 2

Krok I – modrá Krok II – žlutá Krok III – červená No plan – šedá Koncepce Free Route ve FIR Praha FAB CE FRAC - harmonogram ANSP 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 Austro Control   BH ANSA Croatia Control ANS CR HungaroControl LPS Slovakia Slovenia Control Krok I – modrá Krok II – žlutá Krok III – červená No plan – šedá 3

Vertikální hranice obecně FL165 – FL660 Koncepce Free Route ve FIR Praha Krok I ve FIR Praha - Koncepce Fáze kroku I: Fáze 1 – Postupné zavádění časově omezených dct (2300 – 0500 UTC) tam, kde je to provozně výhodné (v LKAA 2. května 2013) Fáze 2 – přechod z publikovaných dct na FRA s publikovanými omezeními (tbd) Vertikální hranice obecně FL165 – FL660 Plánování dct uvedených v RAD, Appendix 4 (fáze 1) Volné plánování mezi publikovanými vstupními a výstupními body s respektováním publikovaných omezení (fáze 2) Struktura tratí ATS k dispozici současně s nočními dct tratěmi 4

Provedena studie bezpečnosti Koncepce Free Route ve FIR Praha Validace/Implementace/Publikace Validace s Eurocontrolem, koordinace se sousedními ACC s cílem zjistit možnosti dct a zajištění návazností na okolí Provedena studie bezpečnosti Implementace kroku I, fáze 1 k 2. květnu 2013 Úprava LoA se sousedními stanovišti ATC Změny v ATS systému Publikace AIC A 1/13 v březnu 2013 záměr, koncepce, principy, termín zavedení Seznam dct tratí mapa dct tratí (viz další slide) Publikace RAD, Appendix 4 – seznam dct 7

Koncepce Free Route ve FIR Praha Mapka nočních CDR tratí a nočních dct tratí 6

Vyhodnocení provedeno za měsíce květen až srpen 2013 Koncepce Free Route ve FIR Praha Vyhodnocení FRAPRA za letní sezónu 2013 Vyhodnocení provedeno za měsíce květen až srpen 2013 Celkem 2550 letů (444, 605, 721, 780) – nárůst využití každým měsícem Nejvyužívanější dct: DITIS-VARIK (638) a DITIS-RAPET (464) – celkový přehled na grafu a mapce na dalších slidech Další kroky Vyhodnocení nejpoužívanější dct a naopak nepoužívaných dct (provedeno) Návrhy na úpravy DCT, včetně navržení některých nových tratí (2014) Posouzení možnosti rozšíření časového využití některých vybraných dct na denní dobu (2014) 7

Koncepce Free Route ve FIR Praha Graf využívání nočních dct tratí Zdroj: DRSL/OBK 6

Koncepce Free Route ve FIR Praha Mapka využívání nočních dct tratí Zdroj: DRSL/OBK 6

Děkuju za pozornost